Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

"ΧΑΣΤΟΥΚΙ" ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΣΤΟΝ ΒΥΡΩΝΑ ΠΟΛΥΔΩΡΑ: "ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ..."!

H απόφαση του Βύρωνα Πολύδωρα να αποδεχτεί ως "τιμητική" την πρόσκληση της κυβέρνησης Τσίπρα να είναι υποψήφιος του ΕΣΡ προκαλεί αντιδράσεις και από φίλους και παλαιούς συντοπίτες του. Ο....

γνωστός και παλαιός Χολαργιώτης Νικήτας Κακλαμάνης, αν και πολύ φίλος με τον Βύρωνα Πολύδωρα, του ρίχνει...χαστούκι με δηλώσεις του, μετά την αποδοχή του Πολύδωρα να αναλάβει Πρόεδρος του ΕΣΡ. 
Οπως είπε ο κ. Κακλαμάνης μιλώντας στην διάσκεψη Προέδρων στη Βουλή για την συγκρότηση του ΕΣΡ:
«Εγώ είμαι φίλος με τον Β. Πολύδωρα και έχω πολλά έτη κοινών αγώνων. Δεν θα έφευγα όμως από τη θέση του κόμματός μου. Από εκεί και πέρα ακούγοντας τον Βύρωνα χθες στην κρατική τηλεόραση μου έλεγε ότι δεν ενδιαφέρεται να γίνει πρόεδρος του ΕΣΡ. Μάλλον θέλει να πάρει τη θέση της Γεροβασίλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου