Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη

Σε λειτουργία τέθηκε μια νέα υπηρεσία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού...


με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών μας. 
Πρόκειται για την “τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη”, όπου με ένα τηλεφώνημα στον αριθμό 15800, οι κάτοικοι του δήμου, έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν τις επισημάνσεις και τα αιτήματά τους για θέματα και προβλήματα όπως καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, οδοποιία, ηλεκτροφωτισμός, αδέσποτα ζώα, κ.ά, τα οποία εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του δήμου.
Καλέστε στο 15800, καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή κατά τις ώρες 09.00 -22.00 και κατά τις ώρες 16.00 – 22.00 τα Σαββατοκύριακα.

Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου