Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΚΑΤΑ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΝΙΩΘΕΤΕ ΚΑΙ ΤΥΨΕΙΣ;

γράφει ο Αντώνης Μιχαλόπουλος
 
Τώρα που τα κάνατε ΣΚΑΤΑ όλοι σας, αρχίζετε και νιώθετε τύψεις και υπενθυμίζετε στους σημερινούς μας διώκτες ότι πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους την προσφορά των Ελλήνων και του Ελληνικού Έθνους εις την Ευρώπη και την Ανθρωπότητα.
Αυτά έπρεπε να τα σκεφτόσασταν όταν παραδίδατε τα κλειδιά της χώρας μας σε όλα αυτά τα τοκογυφικά αποβράσματα. Τώρα είναι αργά για δάκρυα αλλά και για πανηγυρισμούς.
Ήσασταν όλοι σας κατώτατοι (και όχι κατώτεροι) των περιστάσεων.
Τα κάνατε ΣΚΑΤΑ όπως λέει ο απλός λαός.
Τώρα σηκώνετε κεφάλι κάνοντας τους "νταήδες" και απειλείτε τους ξένους ότι "ως εδώ,ο Ελληνικός λαός δεν αντέχει άλλο" !
Ο κύριος Πρωθυπουργός πού ήταν σήμερα ;
Σα δε ντρέπεστε όλοι σας λέω εγώ.
Μας κάνετε και μαθήματα αντιναζισμού. Αυτά τα μαθήματα τα γνωρίζουμε, μας τα έκαναν οι γονείς μας που γνώρισαν στο πετσί τους την γερμανική, φασιστική και ναζιστική θηριωδία όπως και οι δασκάλοι μας που προσωπικά τους ευγνωμονώ αιώνια. Ο πατέρας μου "καθάρισε" στο πόλεμο 6 ναζιστικά κτήνη και θα κάνω και εγώ το ίδιο αν χρειαστεί γιατί τα μαθήματα πατριωτισμού δεν τα περίμενα από εσάς ούτε τα είχα ή τα έχω ανάγκη.
Τα μαθήματα πατριωτισμού έγιναν κτήμα μου από αυτά που μου έλεγαν οι γονείς μου και οι παππούδες μου καθώς και οι δάσκαλοί μου που ουδεμία σχέση έχουν και είχαν με τους σημερινούς δασκάλους.
73 χρόνια κάνετε μαθήματα και "δείχνετε τα δάχτυλα σας" στους Έλληνες πολίτες. Κάνατε μαθήματα ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ την ίδια στιγμή που όσοι κυβερνήσατε αυτή τη χώρα την ΠΤΩΧΕΥΣΑΤΕ και εμάς μας ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΤΕ ΑΠΟ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΣΕ ΔΟΥΛΟΥΣ.
Πριν λοιπόν κάνετε δηλώσεις βαρύγδουπες περί πατριωτισμού να κοιτάξετε τις μούρες σας στους καθρέπτες σας και να αναρωτηθείτε εσείς οι ίδιοι που σφάλατε..
ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΝΗΣΙΑ ΤΕΚΝΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΩΝ.
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου