Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΚΡΗΤΗ: ΣΠΑΡΑΓΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ-ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ

Η άτυχη γυναίκα ''έφυγε'' από τη ζωή στα 37 της χρόνια - Στο τελευταίο της, συγκλονιστικό γράμμα, έκανε τον απολογισμό της... Έφυγε από τη ζωή μόλις στα 37 της χρόνια η μητέρα και καθηγήτρια από το Ηράκλειο που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο με ένα γράμμα που είχε δημοσιεύσει στην ιστοσελίδα eimaimama.gr. 
Διαβάστε το γράμμα της μητέρας και καθηγήτριας Μαρίνας Κεφάκη που είχε προκαλέσει αίσθηση πριν από περίπου 2 χρόνια Είμαι άτυχη; Δεν νομίζω! Με το Γιάννη, τον άνδρα μου, αποφασίσαμε να παντρευτούμε μετά από 10 χρόνια σχέσης, ταξιδιών, γλυκών και συναυλιών… Ο Νικόλας, ο σκοπός της επισημοποίησης όλων των προηγουμένων, μας προέκυψε αμέσως μετά.
Τον θήλαζα μέχρι 8 μηνών, όταν κατάλαβα ότι ένα εξόγκωμα έχει προβάλλει έντονα στο αριστερό μου στήθος. Ένας ηλίθιος γιατρός με καθυστέρησε για καιρό, καθώς στους συνεχόμενους υπερήχους υποστήριζε, κάθε φορά, ότι πρόκειται για φλεγμονή, κάτι σαν μαστίτιδα.. 
Εν τέλει, η γυναικολόγος μου με έστειλε σε μαστολόγο-ογκολόγο και διαγνώστηκα με καρκίνο στο στήθος. Λίγο αργότερα ανακαλύψαμε ότι αυτό συνοδευόταν και με μετάσταση στο συκώτι. Στη βάπτιση του γιού μου δεν είχα μαλλιά, φρύδια, ματόκλαδα και είχα κάνει μόνο μια χημειοθεραπεία. Αφού ολοκλήρωσα με επιτυχία όλους τους κύκλους, ακολούθησε ολική μαστεκτομή.
Από την περίοδο αυτή, τη βρεφική του Νικόλα, δεν έχω συγκρατήσει τίποτα άλλο από τη χαρά! Δεν μπορώ να ανακαλέσω παρά μόνο πόσο τυχερή ένιωθα που παντρεύτηκα τον ιδανικό, για μένα άνδρα και γέννησα ένα υγιές πανεμορφουλάκι…! Τη βάπτιση την «κατασκεύασα» εξολοκλήρου εγώ και ήμουν πολύ απασχολημένη για να ασχοληθώ με ματαιοδοξίες..  Έβαζα την περούκα μου, έβαφα τα μάτια μου και έξω…! Για ενάμιση χρόνο ήμουν υγιής… Πέρυσι έμαθα ότι εμφανίστηκε νέα μετάσταση στο συκώτι. Αυτό ήταν too much….! Είχα καμμένες φλέβες και έκανα εννέα επεμβάσεις για εγκατάσταση φλεβοκαθετήρα, έξι μέρες στην ογκολογική λόγω φλεγμονής και υψηλού πυρετού, είχα τάσεις αυτοκαταστροφής, απογοήτευση, θυμό και θλίψη, πολλή θλίψη..
Ναι, νιώθω κούραση και πόνο, πολλές φορές, το ένα μου βυζάκι είναι λίγο σιλικονάτο και δε θα ταίσει άλλο παιδάκι, ο Νικόλας θα είναι μοναχοπαίδι και δε θα φτιάξω και ένα ροζ δωμάτιο, όπως επιθυμούσα, αλλά είμαι χαρούμενη, ήρεμη, μάνα, σύζυγος, φίλη, κόρη και αδερφή. Και σύντομα θα γίνω και θεία! Αμα έχεις τόσους ρόλους, πώς να απέχεις από τη ζωή σου;
Με λες άτυχη; Δε νομίζω…
gegonota.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου