Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Γ. ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ

Ο καθηγητής κ. Γιώργος Πιπερόπουλος, με αφορμή την ανάρτηση "ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ!", απαντά:

Φίλε λοιπόν, πέρα του αγαπητέ Ανώνυμε, επίτρεψέ μου να 'θεραπεύσω' και πάλι το νέο σχόλιό σου.
'Εχεις απόλυτο δίκαιο και εκεί επικεντρώνω και εγώ την ειρωνική μου διάθεση αλλά 'μεταξύ των γραμμών' (είμαι βέβαιος ότι είσαι ενήμερος με την αγγλική λογοτεχνική αναφορά ΄between the lines )΄απέναντι σε αυτούς που έπαιξαν και την πιθανότητα κατάργησης ή συγχώνευσης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας...
Υπάρχει γαι το Πανεπιστήμιο στο οποίο εγώ υπηρέτησα, επαρκές υλικό σε διεθνείς ακαδημαϊκές και όχι μόνο αναγνωρίσεις. Για το Δυτ Μακεδονίας δεν ισχύει το ίδιο καθώς είναι πολύ νέο δημιούργημα.
Και πάλι ευχαριστώ για το χρόνο που μου αφιέρωσες...
Πάντως, στην Ελλάδα του "λέμε πολλά αλλά δεν κάνουμε τίποτε" ας περιμένουμε και οι δυό να δούμε τις ενέργειες του κ Αρβανιτόπουλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου