Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

ΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΑΜΑΡΑ! ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ 2.500 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ 27.000 ΜΑΘΗΤΕΣ!



Απαίτησαν από τους εκπαιδευτικούς να πετύχουν στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, τους ζήτησαν πτυχίο από το Παιδαγωγικό τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ, και τώρα τους έδιωξαν…κλοτσηδόν!
Αποκαλυπτική συνέντευξη του Προέδρου της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΟΛΤΕΕ)  και του Γενικού Ταμία της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
  Τι λέει απολυμένη εκπαιδευτικός
Η Ευγενία Ψαρρά είναι Αισθητικός, εκπαιδευτικός η οποία μόλις απολύθηκε από το ΕΠΑΣ Ζωγράφου όπου εργαζόταν. Δίπλα της, ο Φώτης Δανάσκος Γενικός Ταμίας της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. , Φυσικοθεραπευτής. Σύμφωνα με αιφνίδια τροπολογία της κυβέρνησης, αν και καθηγητής με μεταπτυχιακό, είναι και αυτός απολυμένος! 
Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης- Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

·         Από τους 80.177 ΕΝΕΡΓΟΥΣ μαθητές/τριες των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ., σύρονται εκτός εκπαίδευσης 26.721 ΕΝΕΡΓΟΙ μαθητές!
  • 248 από τα 392 ΕΠΑ.Λ. (ποσοστό 63 %) ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΖΟΝΤΑΙ και πολλά από αυτά διαλύονται
  • 96 από τις 109 ΕΠΑ.Σ. (ποσοστό 88 %) αποδεκατίζονται και ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ
·         «Η κυβέρνηση ενήργησε παράνομα κι αντισυνταγματικά. Εγκεκριμένοι νομικοί έχουν αναλάβει τις μελλοντικές κινήσεις μας»
·         «Όχι μόνο δεν μας είχαν προειδοποιήσει για απολύσεις αλλά καλούσαν για διάλογο τους φορείς της ΟΛΤΕΕ για την αναμόρφωση και παρουσίαση του Νέου Τεχνολογικού Λυκείου»
·         Οι εργαζόμενοι στον δημόσιο και ιδιωτικό φορέα πρέπει ενωμένοι σαν μια γροθιά να αντιμετωπίσουν αλληλέγγυοι  την επίθεση που δέχονται από την  τρόικα και την κυβέρνηση.
από τον Μάκη Βραχιολίδη


Ο Έλληνας Πρωθυπουργός ενεργεί ως χασάπης. «Σφάζει» εν ψυχρώ τη μια ομάδα εργαζομένων μετά την άλλη. Είναι ο Πρωθυπουργός της... ανάπτυξης των τοκογλύφων και δολοφόνων της χώρας. Μετά την ΕΡΤ και τη Δημοτική Αστυνομία έβαλε λουκέτο και στην Τεχνική-Επαγγελματική Δημόσια Εκπαίδευση. Το νέο έγκλημα και τις  συνέπειές του περιγράφουν σε αποκλειστική τους συνέντευξη στους «Νέους Ανθρώπους», ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε) Σεραφείμ Κερασιώτης, ο Γενικός Ταμίας της ίδιας Ομοσπονδίας Φώτης Δανάσκος και μία εκ των απολυμένων εκπαιδευτικών, η Ευγενία Ψαρρά.



Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Η κυβέρνηση εφάρμοσε τη συνταγή του αιφνίδιου θανάτου αλά ΕΡΤ και στον κλάδο της Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Πόσοι εκπαιδευτικοί βρέθηκαν στο δρόμο από την μια μέρα στην άλλη και ποιες ακριβώς ειδικότητες;

Κερασιώτης: Ο «ξαφνικός θάνατος» των 50 ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, της Δημόσιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης  συνεπάγεται τη διακοπή της λειτουργίας 2 (δύο) Τομέων των ΕΠΑ.Λ. (Βοηθοί Νοσηλευτών, Βοηθοί Ιατρικών & Βιολογικών Εργαστηρίων, Βοηθοί Βρεφονηπιοκόμων) του Τομέα Υγείας Πρόνοιας και Εφαρμοσμένων Τεχνών και 9 (εννέα) Ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Σ. (Βοηθοί Φαρμακείων, Βοηθοί Φυσιοθεραπευτών, Βοηθοί Ακτινολογικών Εργαστηρίων, Βοηθοί Οδοντοτεχνιτών, Σχεδίασης & Παραγωγής Ενδύματος, Αισθητικής Τέχνης, Κομμωτικής Τέχνης, Αργυροχρυσοχοΐας και Γραφικών Τεχνών).

Οι εκπαιδευτικοί που βρέθηκαν σε διαθεσιμότητα – κινητικότητα – απόλυση είναι 2.500 εκ των οποίων 500 έχουν την δυνατότητα υποχρεωτικής μετάταξης σε Διοικητικές θέσεις του Υπουργείου Παιδείας, χάνοντας βεβαίως την εκπαιδευτική τους ιδιότητα. Και το ερώτημα που πλανάται είναι γιατί οδηγούνται άκριτα σε διαθεσιμότητα, χωρίς κανενός είδους αξιολόγηση;

Σε σύνολο 80.177 ΕΝΕΡΓΩΝ μαθητών/τριών των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ., οδηγούνται εκτός εκπαίδευσης 26.721 ΕΝΕΡΓΟΙ μαθητές, δηλαδή ένα ποσοστό 33% (που είναι μάλιστα αυτό που έχει τη μεγαλύτερη δυναμική, σε διαρκή αύξηση μαθητικού πληθυσμού, σε επίπεδο επίδοσης μαθητών και σε προοπτικές άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης) οδηγείται ΕΚΤΟΣ ΤΥΠΙΚΗΣ (Δημόσιας) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Από το σύνολο των 26.721 ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΩΝ μαθητών/τριών των καταργουμένων Τομέων και Ειδικοτήτων, τα 21.513 είναι ΚΟΡΙΤΣΙΑ (ποσοστό 81%). Πρόκειται λοιπόν για ειδικότητες που έχουν την απόλυτη προτεραιότητα επιλογής του γυναικείου πληθυσμού !! Ο πληθυσμός αυτός πολύ δύσκολα θα μετακινηθεί σε άλλες ειδικότητες (Μηχανολογίας, Οχημάτων, Ηλεκτρολογίας, κλπ) με αποτέλεσμα να οδηγηθεί μαθηματικά ΕΚΤΟΣ ΤΥΠΙΚΗΣ (Δημόσιας) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Στο σύνολο των Σχολείων της Τ.Ε.Ε.:

248 από τα 392 ΕΠΑ.Λ. (ποσοστό 63 %) ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΖΟΝΤΑΙ και πολλά από αυτά διαλύονται.

96 από τις 109 ΕΠΑ.Σ. (ποσοστό 88 %) αποδεκατίζονται και ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ.
Είχατε κάποιο προηγούμενο διάλογο με την Κυβέρνηση; Υπήρξαν κάποια μηνύματα από μέρους της ότι θα στείλει στην ανεργία χιλιάδες συναδέλφους σας ώστε να λάβετε κι εσείς τα μέτρα σας ή ενήργησε εν ψυχρώ; Πώς κρίνετε την ενέργειά της; 
Δανάσκος: Δεν υπήρχε καμία απολύτως ενημέρωση, απεναντίας όλοι οι παράγοντες και τα στελέχη του Υπουργείου Παιδείας καλούσαν για διάλογο τους φορείς για την αναμόρφωση και παρουσίαση του Νέου Τεχνολογικού Λυκείου το οποίο κυοφορείται εδώ και δύο χρόνια. Είναι απαράδεκτη η ενέργειά τους και προκαλεί έκπληξη πώς αυτές οι μεταρρυθμίσεις- απορρυθμίσεις που διαλύουν την ΤΕΕ, αποφασίστηκαν τόσο άμεσα και χωρίς συζήτηση με την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. (καθ΄ ύλην αρμόδια Ομοσπονδία για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση) - Φορείς - Συλλόγους και κυρίως χωρίς μια οποιασδήποτε μορφής ΕΡΕΥΝΑ!! Ζητάμε να ανακοινωθεί η επιστημονική μελέτη βάση της οποίας αποφασίστηκαν αυτές οι μεταρρυθμίσεις - απορρυθμίσεις.

Θεωρείτε ότι όσα έπραξε η κυβέρνηση έχουν στοιχεία αντισυνταγματικότητας; Ο κλάδος σας έχει κινηθεί νομικά εναντίον της απόφασης να παυθούν ειδικότητες της Τεχνικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης; Ελπίζετε σε δικαίωσή σας μέσω των δικαστηρίων;


Κερασιώτης: Γίνονται ενέργειες από την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. με εγκεκριμένους νομικούς για τις μελλοντικές κινήσεις μας.

Δανάσκος: Η αντισυνταγματικότητα είναι εξόφθαλμη:
· με την οριζόντια διαθεσιμότητα – απόλυση  των εκπαιδευτικών,
·  χωρίς να είναι υπεράριθμοι,
·  χωρίς να είναι «επίορκοι»,
·  χωρίς να είναι «κοπανατζήδες»,
· χωρίς να έχουν «αξιολογηθεί», 
 χωρίς καμιά διαδικασία,
· με την κατάργηση των οργανικών θέσεων σε υπάρχουσες δομές εκπαίδευσης,
· όπου υπάρχουν μαθητές και μαθήτριες που συνεχίζουν την εκπαίδευση στις ειδικότητες όπου διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί που βγαίνουν σε διαθεσιμότητα για το σχολικό έτος 2013-2014 στην Γ΄ τάξη ΕΠΑΛ και Β΄ τάξη ΕΠΑΣ,
· όπου θα προσληφθούν ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν στη θέση των απολυομένων εκπαιδευτικών
·  σε θέσεις με πάγιες και διαρκείς ανάγκες
· όταν τέλος, γίνεται προσπάθεια να καταργηθούν δομές της τυπικής εκπαίδευσης και να μεταφερθούν στην μη τυπική και δια βίου εκπαίδευση καταστρατηγώντας την Ευρωπαϊκή συνθήκη του Μπριζ για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση  την οποία υπέγραψε και η χώρα μας το 2010.


Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΟ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΙΕΚ. ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ


Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι έπαυσε ειδικότητες κινούμενη στα πλαίσια του εξορθολογισμού της τεχνικής εκπαίδευσης. Πιστεύετε ότι υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική από μέρους της να αλλάξει το επίπεδο της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης ή …εφηύρε μια απλή πρόφαση;

Κερασιώτης: Το σύνολο των προς κατάργηση ειδικοτήτων, ανάμεσα στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και ολόκληροι τομείς, όπως Υγείας και Πρόνοιας και Γραφικών Τεχνών, θα παρέχεται στο εξής από άλλες δομές. Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, σε ό,τι αφορά, προς το παρόν τουλάχιστον τις ειδικότητες προς κατάργηση,  εκχωρείται με τρόπο απροκάλυπτο κατεξοχήν στα ιδιωτικά κέντρα σπουδών, που ήδη άρχισαν να τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση και να εγκαινιάζουν καινούρια συγκροτήματα.

Και για να μπούμε και στο παιχνίδι των αριθμών:

Ένα εξάμηνο στα Ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. στοιχίζει κατά μέσο όρο 1.800,00 ευρώ  σε δίδακτρα για το μαθητή (τα ποσά διαφοροποιούνται ανάλογα με την ειδικότητα).

1.800,00 ευρώ x 4 εξάμηνα = 7.200,00 ευρώ.

26.721 μαθητές x 7.200,00 ευρώ = 192.391.200,00 ευρώ.

Η διαίρεση του συνολικού ποσού με τον αριθμό των λειτουργούντων Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. τα οποία «προσφέρουν» όμοια προγράμματα σπουδών, αφήνεται για εμπειρότερους από εμάς.

Βέβαια, τα χαρακτηριστικά των σπουδών στα ΙΕΚ είναι πολλά. Καταρχήν διαφέρουν καθ΄ όσον αποτελούν κατάρτιση και όχι Εκπαίδευση. Στα ΙΕΚ δεν παρέχονται βιβλία και απαιτούνται δίδακτρα. Επιπλέον, ενώ στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση παρέχεται πτυχίο κατόπιν απολυτηρίων εξετάσεων στο πέρας της φοίτησης, τα ΙΕΚ δεν παρέχουν πτυχίο, παρά μόνο μία βεβαίωση επαγγελματικής κατάρτισης και στην συνέχεια οι σπουδαστές των ΙΕΚ καλούνται να συμμετέχουν σε εξετάσεις πιστοποίησης, με καταβολή εξέταστρων για να τους αποδοθεί τελικά το δίπλωμα της ειδικότητας από το Υπουργείο Παιδείας. Το ίδιο Υπουργείο, που απολύει τώρα με το παρόν νόμο τους μόνιμους εκπαιδευτικούς του, διατείνεται ότι οι εν λόγω ειδικότητες δεν είναι δημοφιλείς, ούτε είναι χρήσιμες ή ότι, αν τελικά είναι, μπορούν να παρέχονται σε άλλο εκπαιδευτικό επίπεδο. 

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι την προηγούμενη της καρατόμησης των χιλιάδων εκπαιδευτικών του κλάδου σας, ο υπουργός Παιδείας παρέστη στα εγκαίνια μεγάλου ιδιωτικού ΙΕΚ εξαίροντας μάλιστα και τον ρόλο της ιδιωτικής σχολής. Τελικά μήπως η…ταμπακιέρα της υπόθεσης είναι το «θάψιμο» της δημόσιας εκπαίδευσης και η ώθηση της ιδιωτικής;

Δανάσκος: Και βέβαια ο μέσος νοήμων Έλληνας καταλαβαίνει το όλο σχέδιο. Μέσα στο καλοκαίρι γίνονται εκτεταμένες εργασίες ανακαίνισης και επέκτασης κάποιων Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. Κάποια ανοίγουν «προσεχώς» σε νέες πολυώροφες εγκαταστάσεις στα κέντρα των πόλεων. Άλλα, έκτισαν ήδη μεγαθήρια στην περιφέρεια των μεγαλουπόλεων για πιο εύκολη πρόσβαση. Και άλλα εγκαινιάστηκαν πρόσφατα (σε κάποια εγκαίνια, ακούσαμε ότι παραβρέθηκε και ο Υπουργός Παιδείας, λίγο πριν – αν θυμόμαστε καλά – το Υπουργείο «διαρρεύσει» το non-paper για την non-technique paideia, αλλά μπορεί και να σφάλλουμε). 

Πιστεύετε ότι αυτό το μέτρο της κυβέρνησης μπορεί να επεκταθεί και στο Γενικό Λύκειο; Μπορεί δηλαδή αύριο- μεθαύριο να βλέπουμε καθηγητές των Γενικών Λυκείων να στέλνονται στην ανεργία; 

Δανάσκος: Βεβαίως, αν και το απευχόμαστε, αλλά θα ακολουθήσουν και άλλα παρόμοια μέτρα αλλά κάθε φορά θα είναι σε τέτοια μορφή που θα πλήττουν μικρές ομάδες ώστε να  «διασφαλίζεται»  η σιωπηλή αδιαφορία της κοινωνίας για την κατάργηση κάθε μορφής κοινωνικής πρόνοιας. Δυστυχώς οδηγούμαστε στην ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Παιδείας. 

Μετά το λουκέτο στην ΕΡΤ είχαμε το λουκέτο στη Δημοτική Αστυνομία και τους σχολικούς φύλακες και τώρα λουκέτο σε δεκάδες τεχνικές-επαγγελματικές σχολές. Πείτε μου τη γνώμη σας ως πολίτης, πού βλέπετε να πηγαίνει το πράγμα; Πού θα σταματήσει αυτός ο κατήφορος; 

Κερασιώτης: Ο κατήφορος της χώρας δεν δείχνει να σταματά και όσο όλοι δεν ενδιαφερόμαστε για τον διπλανό μας θα γίνει ό,τι προβλέπει το σχέδιό τους. Μόνο όταν σκεφτούμε σοβαρά πως όταν βλέπεις να καίγεται το σπίτι του διπλανού σου περίμενε την φωτιά και στο δικό σου σπίτι. Οι εργαζόμενοι στον δημόσιο και ιδιωτικό φορέα πρέπει ενωμένοι σαν μια γροθιά να αντιμετωπίσουν αλληλέγγυοι  την επίθεση που δέχονται από την  τρόικα και την κυβέρνηση.  

Πώς αισθάνεστε αυτή την ώρα ως μέλη του  Διοικητικού Συμβουλίου της  Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, που δεν μπορείτε να προστατέψετε τους συναδέλφους σας από την κυβερνητική επίθεση που δέχονται, εξαναγκαζόμενοι να συρθούν στην ανεργία; Τι μήνυμα θέλετε να τους απευθύνετε; 

Κερασιώτης: Οι σκληρές και απάνθρωπες αποφάσεις των κυβερνόντων ντόπιων και ξένων, δεν είναι αποδεκτές από τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις δεν θα σταματήσουν μέχρι οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί να γυρίσουν όλοι στις θέσεις τους στα σχολεία, δίπλα στους μαθητές τους, κοντά στους  γονείς τους, σύμμαχοι και της κοινωνίας στη μόρφωση και την εκπαίδευση των πολιτών της χώρας μας. 

Δανάσκος: Η ΟΛΤΕΕ σε συνεργασία με όλες τις κατά τόπους ΕΛΤΕΕ δεν θα σταματήσουν το καλοκαίρι και μέχρι την έναρξη της σχολικής χρονιάς τις κινητοποιήσεις προς κάθε κατεύθυνση για να σταματήσει η εφαρμογή του άδικου νόμου. Οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις θα εντατικοποιηθούν  με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα είμαστε δίπλα στους συναδέλφους μας που αυτή τη χρονική περίοδο δοκιμάζονται με τις διαθεσιμότητες – απολύσεις και θα ησυχάσουμε μόνο όταν σταματήσει και αρθεί ο εφιάλτης της διαθεσιμότητας.

ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: «ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΜΑΥΡΙΣΑΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ»
Ποια είναι η ειδικότητά σας; Πόσα χρόνια εργαζόσασταν στην Τεχνική Εκπαίδευση; 

Απολυμένη: Η ειδικότητα μου είναι Αισθητικός πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης. Στη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση εργάζομαι από το 1999 έως σήμερα, άρα 13 χρόνια. 

Από την μια μέρα στην άλλη βρεθήκατε άνεργη και μάλιστα χωρίς καμία προειδοποίηση. Τι αισθήματα σας δημιουργήθηκαν; Τι θα είχατε να πείτε στην κυβέρνηση; 

Απολυμένη: Πρώτον: μόλις έμαθα ότι απολύομαι από την δουλειά μου, με κυρίευσε πανικός όχι μόνο για το ότι αυτό έγινε απροειδοποίητα αλλά διότι το Υπουργείο Παιδείας μου την έφερε πισώπλατα μια και προκειμένου να διοριστώ μου είχε ζητήσει: να πετύχω στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, να πάρω πτυχίο από το Παιδαγωγικό τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ, να σταματήσω να είμαι επαγγελματίας Αισθητικός και ξαφνικά, σε μια μέρα κατάργησε την ειδικότητα της  Αισθητικής Τέχνης από τη Δημόσια Εκπαίδευση! Έτσι, από αναγκαία, σήμερα θεωρούμε ότι περισσεύω για  αυτούς και με απολύουν. Τα αισθήματα που με διακατέχουν είναι απογοήτευση, απόγνωση και θυμός για μια ανήθικη και ανέντιμη κυβέρνηση.

Δεύτερον: η  κυβέρνηση είπε ότι θα μας αξιολογήσει, αλλά επειδή είναι ανίκανη να το κάνει προτίμησε με παράνομες διαδικασίες, και παντελή προχειρότητα και ανηθικότητα, να απολύσει σε μια νύχτα 2500 εκπαιδευτικούς, που σημειώστε, δεν ήταν ούτε «επίορκοι» ούτε «υπεράριθμοι».

Η ζήτηση του τομέα «Αισθητική Τέχνη  στη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση» ήταν πολύ μεγάλη από νεαρά κορίτσια και από μεγαλύτερες γυναίκες που αναζητούσαν δεύτερη ευκαιρία και η φοίτηση τους ήταν εντελώς δωρεάν. Τώρα, αυτές τις γυναίκες θα τις στείλει στα ιδιωτικά ΙΕΚ. Ποια οικογένεια μπορεί σήμερα να πληρώνει 3000 ευρώ το χρόνο για δίδακτρα; 

Ποιο είναι το μέλλον σας τώρα; 

Απολυμένη: Μαύρο μέλλον ανεργίας, διότι για πολλά χρόνια ήμασταν έξω από την αγορά εργασίας και τώρα είναι πολύ δύσκολο, σε περίοδο κρίσης να ανταγωνιστούμε επιχειρήσεις πολλών ετών. Επιπλέον, το υπουργείο μιλά για την συμμετοχή μας σε ωρομισθίες  των ΙΕΚ όπου  οι θέσεις εργασίας είναι ελάχιστες, άρα οι περισσότεροι από εμάς θα προστεθούμε στην ανεργία. 

"Ελεύθερη Ώρα, Νέοι Άνθρωποι"


1 σχόλιο:

  1. Μην ξεχνάς το γιγαντιαίο σκάνδαλο του ΟΕΕΚ, όπου μία νομικός δίδασκε οικοδομικό σχέδιο, αέρια καύσιμα (κοινώς καυσαέρια !!!), αεροπορικά ταξίδια κλπ και "εργαζόταν" 22 (!!!) ώρες το 24ωρο, σύμφωνα με τις αποζημιώσεις που ελάμβανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή