Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Ο ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΛΗΜΕΝΤΑ ΖΩΚΑΡΗ!

Πρὶν σαράντα χρόνια περίπου, ἔγραφε ὁ Γέρων Κλήμης ὁ Ζώκαρης, ἐξόριστος  τὰ ἐξῆς· 
"...θέλουν  τὸν ἀφάνισμό μου μὲ κοινωνικὴ προβολή, ἀλλὰ ἐμπιστεύτηκα τὸν ἑαυτὸν μου στὸν Κύριον καὶ Αὐτὸς θὰ μὲ σκεπάσει, διαθρέψει καὶ διατηρήσει, ὁδηγῶντας τὸ εἶναι μου στὴν ἀναψυχή. Δὲν ἔχω νὰ φοβηθῶ ἀπὸ καμιὰ σκιὰ θανάτου γιατὶ σὺ Κύριε, εἶσαι ὁ ἀρχηγὸς τῆς ζωῆς καὶ τοῦ θανάτου!!
   Ζητῶ Κύριε νὰ μὴν σπάσω τὴ ῥάχη μου μπροστὰ στὸν ἱσχυρὸ τῆς ἡμέρας τούτης ποὺ ἡ σκλαβιὰ του, ἐρημώνει τὸν τόπο. Νὰ ἔχω ἕτοιμο τὸν ἑαυτὸ μου γιὰ ὅλα, ἀρκεὶ νὰ κρατήσω ψηλὰ τὴν ἐλευθερία μου καὶ τὴν ἀξιοπρέπειά μου. Θεέ μου, βλέπω μία βαρβαρότητα νἄρχεται ἀπειλῶντας νὰ σκεπάσει μὲ τὴ λάβα της ὅλη τὴ γῆ. Οἱ ἄνθρωποι θἄναι τελείως γυμνοὶ καὶ ἄοπλοι νὰ τὴν ἄντιμετωπίσουν. Στὴ γῆ θὰ ἐπέλθει σὲ λίγο βαθειὰ ἐρημιὰ  καὶ ὁ ἄνθρωπος θὰ χάσει τὴν ἰσοῤῥοπία του ἀπ' αὐτὴ τὴν τραγικὴ μόνωσή του, ἂς ζεὶ στὰ πλήθη μέσα. Θὰ χαθεὶ τὸ αὐθόρμητο γέλιο καὶ τὴ θέση του θὰ πάρει ὁ σαρκασμὸς καὶ ἡ χλεύη. Οἱ ἄνθρωποι θὰ πάρουν τὸν ἀριθμὸ τους καὶ ἄβουλα  θὰ σέρνονται σὰν πρόβατα στὴ σφαγή. Θὰ ἀγνοήσουν τὸ ἀγαθὸ τῆς ἐλευθερίας ἀπὸ ἀνικανότητα καὶ θὰ χάσουν τὸ φῶς τοῦ Πνεύματος. Ζῶντας ἀτροφικὰ θὰ πάθουν παράλυση καὶ θὰ θυμοῦνται μονάχα νὰ φᾶνε καὶ νὰ πιοῦν. Οἱ πνευματικὲς τους κεραῖες θὰ ἔχουν σπάσει πρὶν συμβοῦν ὅλα αὐτὰ καὶ θὰ πορεύονται στὰ τυφλὰ δίχως ἐλπίδα καὶ φῶς. Θὰ χάσουν τὴ μιλιὰ τους καὶ θὰ ἔχουν μόνο κραυγὴ καὶ οὐρλιαχτό. Ἡ ζωὴ θὰ ντυθεὶ ἀβεβαιώτητα καὶ ἀπελπησία..."
Κινδυνολογία ἤ μᾶλλον λόγια προφήτου τινος;

Το παραπάνω απόσπασμα μας έστειλε-και τον ευχααριστούμε- ο πατήρι Ιωάννης Πιλέρι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου