Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ: "ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ AIDS"

Ο άνθρωπος είναι μια τραγικά αρρωστημένη περίπτωση. Όχι επειδή έχει AIDS αλλά επειδή προκαλεί και την διαστροφή του να είναι gay την περνά ως φυσιολογικό φαινόμενο. Μάλιστα είναι και...περήφανος για τις επιλογές του. Το ότι δηλώνει οροθετικός αντί να τον προβληματίσει ότι η διαστροφή του τον οδηγεί στο AIDS εμφανίζεται γενναίος που διαδηλώνει ότι πάσχει από AIDS! 
Τι δηλώνει τώρα ο...γενναίος; Ότι έχασε πολλούς φίλους αλλά και εραστές  από την μάστιγα του Aids. Ο ίδιος αποκαλύπτει: "Έχω χάσει φίλους αλλά και εραστές από Aids έχουν πεθάνει άνθρωποι στα χέρια μου. Εκείνη την εποχή δεν πήγαινε κανείς να τους δει στο νοσοκομείο. Μέχρι το 1996 ήμουν πολύ προσεκτικός, αλλά δεν συνέβη κάτι τραγικό στον οργανισμό μου. Μετά, ξεκίνησα την θεραπεία. Πλέον το αντιμετωπίζω σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Παίρνω τα χάπια μου και δεν έχω άλλα προβλήματα" εξομολογείται.
Ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος δεν έκρυψε ποτέ την σεξουαλική του ταυτότητα, όπως αποκαλύπτει όμως στο παρελθόν είχε σχέσεις με γυναίκες: "Στο παρελθόν είχα δύο σοβαρές σχέσεις με γυναίκες και κάναμε ωραίο σεξ".
Οι γονείς του είναι ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια της ζωή του όμως τους έχασε και του δύο πριν 29 χρόνια: "Έχω χάσει και τους δύο μου γονείς από καρκίνο. Η μητέρα μου πέθανε το 1985 και ο πατέρας μου 2 χρόνια μετά. Πέθανε από τη στεναχώρια του για τη μαμά. Ήταν ένα πολύ ερωτευμένο ζευγάρι". 
Το όλο πρόβλημα βρίσκεται μέσα στο οικογενειακό του περιβάλλον. Το πώς μεγάλωσε και το γεγονός ότι έχασε τους γονείς του σε μικρή ηλικία, προφανώς και έπαιξε ρόλο γι' αυτό που τελικά έγινε. 
Θυμίζουμε ότι ο αδερφός του είναι καθηγητής Θεολογίας!!!

3 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟ AIDS ;
    ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΟΥΜΕ , ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ , ΝΑ ΚΛΑΣΟΥΜΕ ,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ;
    ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΛΛΑΞΟΚΟΛΙΕΣ.
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΔΙΠΛΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ .
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΟΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ ΕΝΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΕΝΕΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΩΜΑΕΙ ΚΑΙ ΣΚΑΤΙΛΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΑΣ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΣΦΙΓΚΤΗΡΑΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΠΡΩΚΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΤΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΑΡΑ Η ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΡΕΘΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ Ή ΑΝΤΡΙΚΟ ΠΡΩΚΤΟ, ΣΤΗ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΤΟΥΣ Ή ΣΤΟ ΚΗΡΟΠΗΓΙΟ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ .
    Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΦΙΓΚΤΗΡΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΕΟΣ ΝΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ Ή ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΩΚΤΙΚΗΣ ΣΙΕΙΣΔΥΣΗΣ.
    ΕΙΝΑΙ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ CHECK LIST ΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ.
    ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ASSFUCK CHECKLIST .
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ,ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ .
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΓΟΧΟΛΑΡΓΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΥΣ/ΚΕΣ ,ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ.

    "ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΦΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΝ ΠΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ,ΣΤΗ ΚΑΥΛΑ ΤΟΥ ΚΟΛΑΝΤΕΡΟΥ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΑΛΛΗ ΚΑΜΙΑ.


    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΡΩΩ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ !

    ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απλα κλαιω με το σχολιο χαχαχαχαχα απιστευτο φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. episis einai kai Niki Voloy i poustara...... butcher -1-

    ΑπάντησηΔιαγραφή