Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ ΛΥΝΕΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΒΑΛΛΙΑΝΟΥ!!!

ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ...
"Αγαπητέ κύριε Βραχιολίδη
Με αφορμή την επιστολή της κόρης της κας Βαλλιάνου όπου αναφέρεται το όνομά μου έχω να παρατηρήσω τα εξής. Η κα Βαλλιάνου γνωρίζει πολύ καλά οπως και εγώ, όπως και οι παρόντες συνεργάτες μου στο γραφείο μου ότι τα χρήματα εδόθησαν. Προφανώς και αδιαμφισβήτητα η κα Βαλλιάνου δεν κατέγραψε τα ποσά στο αντίστοιχο βιβλίο από αμέλεια. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι η προσφορά μου βοήθησε πολλούς ανθρώπους όπως ανιδιοτελώς έπραττε η κα Ζωζώ επί πολλές δεκαετίες και για αυτό χαίρει της αναγνώρισης του κοινωνικού έργου της από όλους. Ήμουν εξ αρχής αντίθετος με την εμπλοκή της σε δικαστικές διαμάχες και αυτό τόνισα πλειστάκις στην κα Καλλιοντζή παρά τις επίμονες πιέσεις της να παραστώ ως μάρτυς σε δίκη. Ουδέποτε πρόκειται να προβώ σε τετοια επαίσχυντη διαδικασία εναντίον μιας σεβάσμιας κυρίας με σοβαρά προβλήματα υγείας και ας έχω οποιαδήποτε ποινική επίπτωση. Θεωρώ ότι οποιαδήποτε διαφορά πρέπει πρώτα να λύεται με διάλογο και με γνώμονα την ανθρωπιά.
Ευχαριστώ.
Μπάμπης Στάικος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου