Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ!

Η Μιμή Ρουφογάλη είναι μια εξαίρετη πιανίστα η οποία έχει προσφέρει και συνεχίζει να προσφέρει αφιλοκερδώς τις πολύτιμες δεξιότητές της στις -κατά καιρούς- συναυλίες που λαμβάνουν χώρα στον δήμο Παπάγου-Χολαργού. Μια διαπρεπής καλλιτέχνης την οποία έχουν απολαύσει οι δημότες Παπάγου-Χολαργού και την γνωρίζουν καλά. 
Η Μιμή Ρουφογάλη, εκλεγμένη σύμβουλος της δημοτικής κοινότητας Χολαργού διεκδικεί και ζητεί την ψήφο των δημοτών ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Παπάγου-Χολαργού, με τον Ηλία Αποστολόπουλο. 
Τέτοιες προσωπικότητες πρέπει να κοσμούν τα δημοτικά συμβούλια.
Δείτε το βιογραφικό της όπως το παρουσιάζει η ίδια, δείτε τον όγκο των σπουδών και των γνώσεών της και θα καταλάβετε:
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Χολαργό. Οι γονείς μου είναι κάτοικοι
Χολαργού από το 1960. Ξεκίνησα την εκπαίδευσή μου στο Δημοτικό του Παπάγου και τελείωσα Γυμνάσιο και Λύκειο στην Ελληνογαλλική σχολή St. Joseph. 16 χρόνων αποφοίτησα από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών με δίπλωμα σολίστ πιάνου “άριστα παμψηφεί και αριστείο εξαιρετικής επιδόσεως”.
Εδώ και 15 χρόνια διαμένω στου Παπάγου με τον άνδρα μου και τον 22 ετών γιό μου, τελειόφοιτο Παντείου Πανεπιστημίου.
Ακολουθώντας το πάθος μου για τη μουσική ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Παρίσι με κρατική υποτροφία Ι.Κ.Υ (Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών - 4 χρόνια) και στην Αυστρία (Salzburg).
Έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στη μουσικολογία, στην ιστορία τέχνης, στην εκτέλεση μουσικών έργων ως σολίστ πιάνου, στη διδασκαλία της μουσικής και στα παιδαγωγικά.
Παράλληλα τελείωσα και τις σπουδές μου στη Γαλλική Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και μιλάω Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά.
Εργάζομαι στο Εθνικό Ωδείο Χαλανδρίου και στο Ωδείο Κατερίνα Μάσκα και συνεχίζω να ασχολούμαι με τη μουσική και τα καλλιτεχνικά δρώμενα, τόσο στο Δήμο μας όσο και εκτός συνόρων.
Πιστεύω ότι μόνο μέσα από πραγματικό και ανιδιοτελές ενδιαφέρον οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργήσουν μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
Στο Δήμο Παπάγου - Χολαργού, προσφέρω τις υπηρεσίες μου αφιλοκερδώς εδώ και πολλά χρόνια, προσπαθώντας να συμβάλω μέσα από την τέχνη μου στην ποιοτική αναβάθμιση και καλλιέργεια των αξιών του πολιτισμού.
Προσφέρω σημαίνει “ενδιαφέρομαι”
Από το 2003 - 2010 Διετέλεσα μέλος του ΔΣ του Πνευματικού Κέντρου Χολαργού ενώ παράλληλα προσέφερα τις υπηρεσίες μου -πάντα αφιλοκερδώς- στα πολιτιστικά δρώμενα του Δήμου Χολαργού, δίνοντας ρεσιτάλ, διοργανώνοντας μουσικές συναυλίες για μαθητές και νέους καλλιτέχνες. Παράλληλα συνόδευα πιανιστικά τη μικτή χορωδία του Δήμου Χολαργού. Τον Νοέμβριο του 2010 οι συμπολίτες μου με τίμησαν με την ψήφο τους και εκλέχθηκα σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Χολαργού στο συνδυασμό «Ενεργοί Δημότες». Έκτοτε η Δημοτική αρχή μου εμπιστεύτηκε τη χορωδία του ΚΑΠΗ, της οποίας έχω αναλάβει τη μουσική διδασκαλία και επιμέλεια.
Συνέχισα την πολιτιστική δράση στο Δήμο μας με ρεσιτάλ, συναυλίες για τα παιδιά κ.α. Με στόχο την κοινωνική αλληλεγγύη, συμμετείχα στις συναυλίες φιλανθρωπικού και θρησκευτικού περιεχομένου στις εκκλησίες Αγ. Τριάδα (Χολαργού) και Αγ. Γεώργιος (Παπάγου) ενώ, πάντα ευγενικά προσφερόμενη, συμμετείχα στις εκδηλώσεις των πολιτιστικών Συλλόγων του Δήμου μας καθώς και της Παιδικής Χορωδίας.
Το 2011-2012 διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. του Δ.Ο.Π.Α.Π. Από το 2012 είμαι μέλος του Δ.Σ. του Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α.
Πρόσφατα στο Μέγαρο Μουσικής ερμήνευσα αφιλοκερδώς έργα του συντοπίτη μας Ιωσήφ Μπενάκη σε συναυλία που έγινε προς τιμήν του.
Αγαπητοί φίλοι και συντοπίτες,
Με αγάπη για την καλαισθησία και την αρμονία που χαρακτηρίζει κάθε καλλιτέχνη, θα ασχοληθώ ενεργά και αποτελεσματικά με τα θέματα του περιβάλλοντος, των παιδιών, της καθαριότητας και του πολιτισμού.
Σας καλώ να με στηρίξετε σε αυτή τη νέα προσπάθεια αλλαγής και σας διαβεβαιώνω ότι ‘’το φέρεσθαι και όχι το φαίνεσθαι’’ είναι και θα είναι αδιαπραγμάτευτη αξία στη ζωή μου και ότι θα συνεχίσω να προσφέρω με ανιδιοτέλεια τον καλύτερό μου εαυτό για το καλό του Δήμου μας.
Με εκτίμηση
Δήμητρα-Μιμή Ρουφογάλη

3 σχόλια: