Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ?

από τον Peter Triantafyllos Toronto

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ?
Γράφει ο κύριος Παναγιώτης Αποστόλου στο αρθρο του ( ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ )
Συζητούσα με εναν φίλο μου το θέμα της συνταξής του . Η αγανάκτησή του ξςχείλιζε για την γενικότερη κατάσταση της σημερινής ΅Ελλάδας. Μου αποκάλυπτε πως μετά από 38 χρόνια επίμονης εργασίας στον ιδιοτικό τομέα κατέθεσε πριν από 17 μήνες τα ενσημά του που ολα ήταν σε ενα ασφαλιστικό ταμείο ( ΙΚΑ ) και περιμένει να λάβει την κύρια σύνταξη.
Ομως από το ΙΚΑ έλαβε την απάντηση πως ακόμη επεξεργάζονται τα ένσημα του πρώτου τριμήνου του 2012 όσων ασφαλισμένων έχουν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης. Επί της ουσίας δηλαδή υπολείπονται ενός χρόνου για να φτάσουν στην ημερομηνία θεμελιώσεως του συνταξιοδοτικού δικαιώματος του φίλου μου.
Εαν λοιπόν αναλογισθούμε πως για κάθε πραγματικό μήνα απαιτείται από το ΙΚΑ το διπλάσιο η τριπλάσιο αυτού του διαστήματος αντιλαμβανόμεθα ολοι μας πως για να λάβει την κύρια σύνταξη θα πρέπει να περάσουν 3 χρόνια.
Και τώρα πως συμταξιοδοτήθηκα εγώ ( και ο κάθε Καναδέζος ) Οταν έκλεισα τα 40 μου χρόνια το CPP ( Καναδικό ΙΚΑ ) μου έστειλε ενα statement και μου εξηγούσε πόσα χρήματα είχα πληρώσει σε ένσημα. Το ίδιο έκανε οταν έγινα 50 χρονών.
Οταν έγινα 59 χρονών μου έστειλαν το statement και μια ενημέρωση που μου εξηγούσε οτι εαν επιθυμούσα μπορούσα τον επόμενο χρόνο που θα έκλεινα τα 60 να πάρω τη συντξή μου μειωμένη. Και ακριβώς πόσα θα έπερνα. Δεν ήθελα δεν απάντησα και τέλειωσαν ολα εκεί.
Οταν έκλεισα τα 64 χρόνια μου μου έστειλαν την τελευταία ειδοποίηση. Μου έστειλαν ιδικό φάκελλο με όλες τις φόρμες που χρειαζόταν τις συμπλήρωσα και τις επέστρεψα στο department που χειριζόταν την ολη υπόθεση. Αυτή ήταν ολη η διαδικασία . Οταν έκλεισα τα 65 μου άρχισαν να καταθέτουν τα χρήματα στο λογαριαζμό μου χωρίς άλλη διαδικασία.
Νομίζω οτι πιό απλό δεν γίνεται. !!!!
Σε τοπική εφημερίδα διάβασα για μια διεθνής έκθεση και η διαδικασία που γίνεται για το πως βγαίνουνε οι λίστες με τα καλήτερα κράτη. Αυτό γίνεται βάση βαθμολογιών που λαμβάνουν οι χώρες σε βασικούς τομείς οπως, ειρήνη - ασφάλεια - ευημερία - ισότητα - υγεία - περιβάλλον - εξυπηρέτηση - και άλλα. Βγαίνει ενας μέσος ορος που ορίζει πια θέση κατέχει η κάθε χώρα σε αυτήν την ιδιότυπα βαθμίδα.
Στην συγκεκριμένη μελέτη η οποία βασίζεται οχι σε αυθαίρετα στοιχεία αλλά στα επίσημα των Ηνωμένων Εθνών . Ελαβαν μέρος 125 χώρες.
Να σημειωθεί οτι την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν...--- Ιρλανδία ( ειχαν και αυτή μνημόνια ) Φιλανδία - Ελβετία - Ολλανδία - και η Νέα Ζηλανδία. Νεα Ζηλανδία που το 1995 εαν δεν απατούμε ολοι της οι υπουργοί δήλωναν επάγγελμα -- Γεωργός. Ο Καναδάς είναι στην 12η θέση και η Ελλάδα στην 30η. Το χαρακτηριστικό είναι πως ακόμα και στο προνομιακό πεδίο του πολιτισμού η Ελλάδα κατέλαβε την 36η θέση.
Συμπέρασμα. ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ . Την διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι που ζούν και διοικούν στον κάθε τόπο ( κράτος ) ΣΗΜΕΡΑ. !!!!!! Και οχι τι έκαναν και έγραψαν οι παπουληδές μας ( τους )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου