Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΤΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΑΥΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟ: "ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΕΙΚΗΣ..."!

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ανταπάντηση του πολίτη Α.Μ. προς τον κ. Αυγουρόπουλο, αναφορικά με το πρόβλημα που δημιουργήθηκε χθες το πρωί με σκουπιδιάρα του δήμου: 

"Κατ' αρχήν κύριε Αυγουρόπουλε, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.
Θέλω να σας πω ότι ο κάδος δεν είχε μόνο ρούχα αλλά παντώς είδους σκουπίδια, ένα τζάμι, μια γυψοσανίδα που την πέταξαν τελευταία στη σκουπιδιάρα και πολλά άλλα σκουπίδια.
Τα ρούχα τα είχε από το Σάββατο το βράδυ όπου γύφτοι και άλλοι τύποι που ψάχνουν τους κάδους, τα είχαν πετάξει δεξιά και αριστερά του κάδου.
Και δεν καταλαβαίνω την σύστασή σας να είμαι επιεικής σε τέτοιες περιπτώσεις.
Δεν θα είμαι επιεικής κύριε Αυγουρόπουλε γιατί στις 8 το πρωί είμαι με τη ψυχή στο στόμα για να πάω στις δουλειές μου, όπως και εκατοντάδες οδηγοί. 
Ας πήγαιναν να τα μαζέψουν στις 6.00 το πρωί και όχι στις 08:05 . 
Ξαφνικά σας έπιασε ο "πόνος" για να καθαρίζετε το προάστιό μας στις 08:05 το πρωί Δευτέρας! 
Και οι υπάλληλοι ήταν δύο, ο οδηγός που κατέβηκε και αυτός και ένας εργάτης καθαριότητας, όχι δύο από την "σκουπιδιάρα".
Ένας άλλος ήταν πάνω σε μηχανή, μάλιστα όταν σταμάτησε η "σκουπιδιάρα" πάρκαρε στην εσοχή της ράμπας της πολυκατοικίας δεξιά και όταν έφυγε η σκουπιδιάρα, έφυγε και αυτός, ήταν μαζί τους. 
Σε κάθε περίπτωση, ας μάζευαν τα σκουπίδια άλλη ώρα και όχι σε ώρα "βαριάς αιχμής" . 
Είχε σχηματιστεί ουρά αυτοκινήτων, μπορούσαν να τα μαζέψουν στις 10.00, στις 11.00, στις 12.00 το μεσημέρι ή πολύ πρωί . 
Καμία επιείκεια δεν πρόκειται να έχετε πλέον από μένα και φαντάζομαι και από όλο και περισσότερους συνδημότες μου. 
Θυμάστε μόνο κάθε 14 Σεπτεμβρίου να καθαρίζετε το άλσος στον Ιερό Ναό του Τιμίου Σταυρού, να στρώνετε 90 μέτρα ασφάλτου στην οδό Ευτέρπης, λες και ο υπόλοιπος δρόμος δεν έχει πρόβλημα και πολλά άλλα ευτράπελα που γελάνε όλοι και που δικαιολογούνται βλακωδώς επειδή σας ψήφισαν με την απάντηση "έλα μωρέ, δεν πειράζει. Πάλι καλά που τα μαζεύουν μια φορά το χρόνο".  

Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ !
..........μάλιστα ! 
Τώρα θυμηθήκατε την αισθητική της πόλης μας και την καθαριότητα. 
Πολύ ωραία, να το δεχτώ αν συνεχίσετε όμως να έχετε την ευαισθησία της άμεσης καθαριότητας της πόλης μας και όχι να σταματήσει η ευαισθησία αυτή τις επόμενες μέρες για να αποδείξει ότι απλά ήταν ένα τρυκ για να δείξετε σε εμάς τους δημότες του προαστίου πόσο καλή δουλειά κάνει ο νέος δήμαρχος !
Να υπάρξει τουλάχιστον συνέχεια και εμείς αυτό θέλουμε αλλά όχι σας παρακαλώ στις 8.00 το πρωί .
Μια που τα λέμε, τι θα κάνετε με το εγκαταλελειμμένο σχολείο της Κλειούς; 
Με το μπορντώ εγκαταλελειμμένο αυτοκίνητο στην οδό 7ης Μεραρχίας ή Πεντέλης; 

Θα υπάρξει και συνέχεια φυσικά στη μεταξύ μας επικοινωνία μέσω του site,εδώ. 

Ευχαριστώ.

Α.Μ."

1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΗΜΟΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΕΙΚΕΙΣ .
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΠΙΕΙΚΗΣ.
    ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΠΙΕΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΧΗ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.
    ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ , ΑΠΑΙΤΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ,ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ "ΓΛΥΦΩ" ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΚΤΙΚΟΣ.

    ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ .
    ΕΣΕΙΣ ΒΑΖΕΤΕ ΥΠΟΣΗΦΙΟΤΗΤΕΣ,ΟΧΙ ΕΓΩ.
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ,ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
    ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ,ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ,ΟΣΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ Ή ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ , ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ " ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ " .

    ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ν ΑΜΑΖΕΥΕΤΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΙΣ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ ,ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΛΑΜΠΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΜΑΣ.

    ΕΜΕΝΑ ΚΥΡΙΕ ΑΥΓΟΥΡΟΠΟΥΛΕ ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΔΙΑΘΕΤΩ ΓΝΩΣΗ,ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ "ΓΙΔΙ" ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ, ΤΟ "ΠΡΟΒΑΤΟ" ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΩ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΕΧΩ .

    ΛΟΙΠΟΝ, ΤΕΛΟΣ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ , ΣΤΙΣ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΗ ΞΑΝΑΔΩ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΛΩ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ. ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ,ΤΡΑΒΑΩ VIDEO ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΜΕΣΑ .........ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ..........!!!!

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ .

    ΜΑΣ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ,ΦΕΤΟΣ .
    ΔΕΙΓΜΑ ΒΡΩΜΙΑΣ,ΔΥΣΩΔΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΡΑΝΤΙΣΜΑΤΟΣ.

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή