Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-ΣΟΚ: "ΕΙΜΑΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΗΣ, ΖΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΟΒΑ ΑΝΕΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ"!!!

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΕΜΕΝΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΦΑΖΟΥΝ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ! 
Και όμως, αυτά ακριβώς είναι τα λόγια ενός νεαρού μουσουλμάνου τζιχαντιστή που ζει εδώ και 6 χρόνια στη χώρα μας!
Εδώ και μέρες, κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου ότι υπάρχουν πυρήνες φανατικών ισλαμιστών στη χώρα μας, οι οποίοι στρατολογούν τζιχαντιστές, με απρόβλεπτες και επικίνδυνες για όλους μας συνέπειες.
Πλέον είναι ολοφάνερο! Διαβάστε τα όσα φρικτά δήλωσε ο νεαρός τζιχάντ στην κάμερα του Star και φρίξτε…
«Ναι είμαι τζιχαντιστής και θα έκοβα κεφάλια, αν ενοχλούσαν εμένα, το σπίτι μου»!!!
Όσον αφορά τους αποκεφαλισμούς των δυτικών από τους τζιχαντιστές στη Μέση Ανατολή, τους δικαιολογεί απόλυτα, μη μπορώντας ταυτόχρονα να κρύψει το μένος του για τους Αμερικάνους…
«Όποιος σκοτώνει τους Αμερικανούς καλά κάνει, γιατί κάνουν πολύ άσχημα πράγματα σε Αφγανιστάν, Ιράκ, Συρία και Πακιστάν».
Ο νεαρός μουσουλμάνος υποστήριξε, επίσης, ότι υπάρχουν και πολλοί άλλοι στη χώρα μας όπως αυτός, οι οποίοι είναι έτοιμοι, αν αισθανθούν ότι κινδυνεύουν, να κάνουν ακριβώς το ίδιο!
«Τζιχάντ είναι όλοι οι μουσουλμάνοι… Αν μου ζητήσουν να πάω στη χώρα μου, θα πάω να πολεμήσω» είπε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, ο νεαρός μουσουλμάνος στο τέλος της συνέντευξης γύρισε ατάραχος και χωρίς να δείχνει να φοβάται κανέναν το πρόσωπό του προς την κάμερα.
Ας κρατήσουμε, όμως, την τελευταία του δήλωση… «Τζιχάντ είναι όλοι οι μουσουλμάνοι»! Αυτή από μόνη της νομίζουμε ότι λέει πολλά…
Δείτε το βίντεο ΕΔΩ!
pentapostagma.gr

1 σχόλιο:

  1. Κουνια που σε κουναγε κακομοιρη.Αν δεν πας στη χωρα σου μονος σου,θα σε στειλουμε εμεις.Και κατι ακομα,οταν αρχισουμε να σας ξαπλώνουμε μαζικα,τοτε θα καταλάβετε σε ποια χωρα ηρθατε...!Εχεις και θρασσος να μιλας,ανοητε ανεγκεφαλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή