Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ¨Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΣΑΜΑΡΑΣ: "ΕΧΩ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΗΣΥΧΗ. ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ"!

Εκτός τόπου και χρόνου για μια ακόμη φορά. Ο άνθρωπος που διέλυσε ότι είχε απομείνει όρθιο από τον ΓΑΠ, αυτός που έστειλε στη φτώχια την πλειοψηφία του λαού, αυτός που κατάκλεψε τις περιουσίες του κοσμάκη, σύροντας βιαίως στην ανεργία πάνω από 1 εκατομμύριο Έλληνες και ειδικά το 60% των νέων ανθρώπων, αυτός που ευθύνεται για χιλιάδες...

αυτοκτονίες, δηλώνει ήσυχος με τη συνείδησή του! 
Διαβάστε τις δηλώσεις που έκανε μετά το αποτέλεσμα των εκλογών:


Δήλωση του Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά  για το αποτέλεσμα των εκλογών στο Ζάππειο Μέγαρο


Με μεγάλη συγκίνηση, ευχαριστώ από καρδιάς όλες και όλους που στάθηκαν δίπλα μας σε αυτή τη δύσκολη αναμέτρηση. Θέλω να αισθάνονται υπερήφανοι για αυτή η μάχη που δώσαμε μαζί, όπως κι εγώ αισθάνομαι γι’ αυτούς πολύ υπερήφανος. Ο Ελληνικός λαός μίλησε και όλοι σεβόμαστε την απόφασή του.
Έχω τη συνείδησή μου ήσυχη. Παρέλαβα μια χώρα στο χείλος της καταστροφής. Μου ζητήθηκε να κρατήσω «αναμμένα κάρβουνα» στα χέρια μου και το έκανα. Οι περισσότεροι δεν έδιναν καμιά προοπτική να αντέξουμε. Όμως, αντέξαμε. Αποτρέψαμε τα χειρότερα. Βγάλαμε τη Χώρα από τα ελλείμματα, από την ύφεση, αποκαταστήσαμε την αξιοπιστία και το κύρος της Πατρίδας μας, βάλαμε τα θεμέλια για την Ανάπτυξη και για την οριστική έξοδο από την κρίση.
Τα τελευταία δυόμισι χρόνια, δημιουργήσαμε μια καινούργια παράδοση συναινέσεων και διακομματικών κυβερνήσεων, άγνωστη στην Ελλάδα. Η Ελλάδα χρειάζεται τολμηρές συναινέσεις κι εμείς το τολμήσαμε. Υποχρεωθήκαμε και πήραμε μέτρα επώδυνα. Κι έγιναν και σφάλματα και αδικίες. Αλλά αποτρέψαμε τα πολύ χειρότερα.
Έτσι, παραδίδω σήμερα μια Χώρα χωρίς ελλείμματα, με ασφάλεια για τον πολίτη, με ισχυρά ερείσματα στον κόσμο και στην περιοχή μας. Μια Χώρα που συντεταγμένα βγαίνει από την κρίση. Και πάνω απ’ όλα, παραδίδω μια Χώρα που είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ευρώ. Για το καλό του τόπου αυτού, εύχομαι η επόμενη κυβέρνηση αυτά τα κεκτημένα να τα διατηρήσει. Όμως, κυρίως έχω ήσυχη  τη συνείδησή μου, γιατί είπα την αλήθεια στον Ελληνικό λαό. Μέχρι τέλους.
Εύχομαι ειλικρινά να μην επαληθευτούν οι προβλέψεις μου. Γιατί για την Ελλάδα μιλάμε. Αλλά όφειλα να προειδοποιήσω.
Το εκλογικό αποτέλεσμα δεν είναι ευχάριστο για εμάς. Αλλά δείχνει ότι η Νέα Δημοκρατία άντεξε, ότι η Νέα Δημοκρατία είναι όρθια. Παρά τα πολύ δύσκολα αλλά αναπόφευκτα μέτρα που πήραμε, σε δυόμισι χρόνια η Νέα Δημοκρατία φαίνεται να έχασε μόνο δύο μονάδες σε σχέση με τις εκλογές του 2012. Και παραμένει έτοιμη να παίξει ρόλο καθοριστικό στις εξελίξεις από εδώ και μπρος ως εγγύηση της Ευρωπαϊκής πορείας της Χώρας, της σταθερότητας, της ασφάλειας και των μεταρρυθμίσεων που πρέπει να προχωρήσουν.

Ο ρόλος της Νέας Δημοκρατίας στις επόμενες εξελίξεις είναι κρίσιμος. Εγγυώμαι ότι θα διαδραματίσει αυτό τον ρόλο στο ακέραιο. Σας ευχαριστώ πολύ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου