Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΧΟΛΑΡΓΟ! ΠΟΛΙΤΗΣ ΦΩΝΑΖΕ: "ΒΟΗΘΕΙΑ, ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. ΦΩΝΑΞΤΕ ΕΝΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ..."! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ....

Απίστευτο και παρ' ολίγον τραγικό συμβάν σήμερα το πρωί στον άνω Χολαργό....


Ένας 55χρονος βγήκε στην εξώπορτα της πολυκατοικίας του, γύρω στις 7.00 το πρωί, φωνάζοντας: "Βοήθεια, πεθαίνει το παιδί μου. Σας παρακαλώ, με ακούει κανείς; Βοηθήστε με. Χάνω το παιδί μου"!!!
Γείτονες άρχισαν να βγαίνουν στα μπαλκόνια. Ένας του φώναξε: "Πού είναι το παιδί σου; Τι έπαθε;". 
Ο 55χρονος, σε απόγνωση, σπάραζε: "Το χάνω το παιδί μου, είναι πάνω, καλέστε ένα ασθενοφόρο"
Το "166" και η Αστυνομία ειδοποιήθηκαν άμεσα. 
Μόλις έφτασαν μετά από λίγα λεπτά ασθενοφόρο και Αστυνομία, ο... απεγνωσμένος πατέρας είχε εξαφανιστεί. Ρώτησαν τους γείτονες πού είναι και τους είπαν: "Εδώ ήταν μέχρι πριν από λίγο, δεν ξέρουμε πού πήγε...". 
Στο μεταξύ οι νοσηλευτές άριχαν να ανεβαίνουν στους ορόφους της πολυκατοικίας, χωίς να βρουν τίπτε. 
Ξαφνικά άκουσαν τον 55χρονο να φωνάζει και τον είδαν να έρχεται από μια απόσταση 100 μέτρων: "Το παιδί μου, έχασα το παιδί μου. Μου το σκότωσε η γυναίκα μου! Στα 53 μου χρόνια απέκτησα παιδί και μου το σκότωσε η γυναίκα μου..."!
Ήταν γυμνός από τη μέση και πάνω, κρατώντας στα χέρια του το πουκάμισό του! Χτυπούσε το κεφάλι του. Τον πλησίασαν οι αστυνομικοί, προσπαθώντας να τον ηερμήσουν. Εν τω μεταξύ κατέβηκαν από την πολυκατοικία και οι νοσηλευτές χωρίς να έχουν βρει τίποτε! 
Μια γυναίκα πλησίασε τον 55χρονο (ίσως ήταν η σύζυγός του). Οι αστυνομικοί του είπαν: "Ολα καλά είναι, μην ανησυχείς". Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και ενώ, αρχικά ο 55χρονος έδειχνε να καλμάρει, εξερράγη εκ νέου και ωρυόμενος είπε: "Όχι η γυναίκα μκου, εγώ σκότωσα το παιδί μου..." και αμέσως κινήθηκε για να αρπάξει το όπλο του ενός αστυνομικού! Τα αστυνομικά όργανα αντέδρασαν άμεσα και του πέρασαν χειροπέδες. 
Έγινε φανερό ότι ο 55χρονος ήταν άρρωστος, ψυχασθενής! 
Ευτυχώς που δεν συνέβησαν τα πολύ χειρότερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου