Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΑΝΑΣΑΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ!!!

11 Δεκεμβρίου – Ημέρα του Παιδιού

  γράφει η  Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη
Αντιδήμαρχος Παιδείας - Νεολαίας
Στις 20 Νοεμβρίου 1959 ο ΟΗΕ υιοθέτησε την «Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού» και το 1989 την «Σύμβαση για τα δικαιώματα του Παιδιού». Στην Ελλάδα η Ημέρα του Παιδιού γιορτάζεται στις 11 Δεκεμβρίου (ημέρα ιδρύσεως...


της UNISEF).
Με την ευκαιρία αυτή αξίζει να θυμόμαστε τα δικαιώματα των Παιδιών όπως καθορίζονται στην χάρτα Δικαιωμάτων του Παιδιού:
·         Δικαιούμαι να έρθω στην ζωή. Δικαιούμαι να υπάρξω.
·         Δικαιούμαι να μεγαλώσω σε έναν κόσμο χωρίς βία και φτώχεια.
·         Δικαιούμαι να ζήσω σε έναν κόσμο που σέβεται και προστατεύει  το φυσικό περιβάλλον.
·         Δικαιούμαι να έχω ελεύθερη πρόσβαση στο μαγικό κόσμο της γνώσης.
·         Δικαιούμαι να έχω ελεύθερο χρόνο και χώρο για να παίζω.
·         Δικαιούμαι να μάθω τι είναι καλό για την ψυχική και σωματική μου υγεία.
·         Δικαιούμαι να ζήσω με αθωότητα και ανεμελιά τα παιδικά μου χρόνια.
·         Δικαιούμαι να ζήσω σε μία κοινωνία που προστατεύει τα προσωπικά μου δεδομένα.
·         Δικαιούμαι έναν κόσμο ανθρώπινο, δίκαιο και ειρηνικό. Έναν κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσω αύριο τα δικά μου Παιδιά.
Βέβαια σωστό είναι, όχι μόνο να γνωρίζουμε τα δικαιώματα των παιδιών, αλλά όλοι μας και κυρίως οι γονείς, να τα κάνουμε πράξη καθημερινά.
Γιατί όπως έγραψε και ο συγγραφέας Αντώνης Σαμαράκης «Τα παιδιά χρειάζονται την αγάπη μας όχι μονό τις γιορτινές ημέρες, αλλά όλες τις ημέρες του χρόνου. Όταν έστω και ένα μόνο παιδί στερείται τα δικαιώματα του, τότε ακυρώνεται η έννοια «Δικαιώματα του Ανθρώπου».

Χρόνια πολλά Παιδιά μας



                                                                                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου