Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Ο ΖΟΥΡΑΡΙΣ: "ΕΠΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ..."!

«Πάντα έχει σημασία ποιος το λέει, με την ιστορία που κουβαλάει, ασχέτως αν είμαι υπουργός. Είμαι Έλληνας δάσκαλος επί 70 χρόνια και ...

αγωνιστής». Αυτό είπε ο Κώστας Ζουράρις με αφορμή τη δήλωσή του προκάλεσε αντιδράσεις ότι «και να χάσουμε μερικά νησιά δεν πειράζει». «Επομένως κανένας νησιώτης, που με γνωρίζουν όλοι, δεν μπορούσε να πει ότι τρελάθηκε ο Ζουράρις, ούτε τι λέει ο Ζουράρις» πρόσθεσε μιλώντας σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΑΝΤ1.
«Όσοι επιμένουν σε αυτή τη δήλωση, σημαίνει ότι η σχέση τους με την ελληνική ιστορία και εμένα τον ίδιο, τον αγωνιστή Ζουράρι, είναι ανύπαρκτη. Δεν είμαι χθεσινός και όλοι ξέρουν ποια είναι η σχέση μου με τον ελληνισμό» τόνισε. Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο να παρερμηνευθεί η δήλωσή του από τους Τούρκους, επεσήμανε «Εμένα περίμεναν οι Τούρκοι;». Παράλληλα, ο υφυπουργός Παιδείας σχολίασε ότι: «Αν συνεχίσουν οι εκβιασμοί από τους δανειστές, οι οποίοι δεν τηρούν ποτέ τον λόγο τους, να πάμε σε εκλογές».


enikos

3 σχόλια:

  1. Οχι απλώς τον περίμεναν. Σε επίτιμο τούρκο πολίτη τον αναγόρευσαν ήδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάνης, Ζουράρις,...
    ελληνικοτατα ονοματα...

    Οι οβριοι θελουν να ξεχωριζουν ως πληρωμενοι νεοταξιτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή