Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΡΩΔΑΤΟ ΧΑΣΙΣΑΚΙ! Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΟΛΑ Ο ΓΕΛΟΙΟΣ!!!

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αξιότιμος κ. Παυλόπουλος που υπογράφει ...

ότι εξωφρενικό του στέλνουν οι Συριζαίοι, αποφάσισε να κάνει μια προσωπική περιοδεία χωρίς να το ξέρει κανείς σε χωριά της Κρήτης και να συνομιλήσει με απλούς πολίτες. Στο πρώτο χωριό ντυμένος απλά χωρίς συνοδείες κ.λ.π. περπατάει στα σοκάκια και καλημερίζει όποιους συναντάει....
Στο κατώφλι ενός σπιτιού καθότανε μια μεσήλικη γυναίκα κι όταν της λέει καλημέρα εκείνη του λέει: Κύριέ μου σας βλέπω κουρασμένο, ελάτε να σας φιλέψω ένα γλυκάκι απ τα χέρια μου και παγωμένο νεράκι απ το πηγάδι. Μπαίνει ο Πρόεδρος, τρώει το μελιτζανάκι του, πίνει το νεράκι του, ευχαριστεί τη γυναίκα και συνεχίζει το δρόμο του. Λίγο πιο κάτω συναντάει εναν βρακοφόρο Κρητικό με το παραδοσιακό μουστάκι να ακουμπάει στην κατσούνα του και να του λέει: Ωρε σύντεκνε, έλα να σε τρατάρω μια ρακή. Μπαίνει ο Πρόεδρος, πίνει τη ρακή του , τον ευχαριστεί και φεύγει. Δεν πήγε ούτε 200 μέτρα οπότε άλλος Κρητικός του φωνάζει, ελα ωρέ σύντεκνε και στρίψουμε ενα τσιγαράκι παρεϊτσα. Αν και δεινός αντικαπνιστής δεν του χαλάει το χατήρι αλλά του λέει οτι θα του κάνει παρέα αλλά δεν θα καπνίσει. Κάθονται λοιπόν, πιάνουν την κουβέντα περί ανέμων και υδάτων κι ο Κρητικός του ομολογεί οτι το τσιγάρο είναι απο δικής του παραγωγής χασίσι εξαίρετης ποιότητας και χαρίζει ευχαρίστηση, λέγοντας και ξαναλέγοντας πείθει τον Πρόεδρο να τραβήξει εστω μια τζούρα και να του πει τη γνώμη του. Για να μην του χαλάσει το χατήρι τραβάει μια με τον Κρητικό να τον πιέζει μια άλλη μια. ΟΧΙ του λέει αυτός, δεν μου το επιτρέπει η θέση μου. Έλα μωρέ τώρα του λέει ο Κρητικός, ποιός είσαι τάχα μου; Τα πήρε κρανίο ο Παυλόπουλος και του ομολογεί: ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ αν θέλεις να μάθεις. Γουρλώνει τα μάτια ο κρητικός και του λέει: Ήντα λές ωρέ; Είδες που στάλεγα; ΑΥΤΟ είναι το χασισάκι μου, μπορεί να σε κάνει να φαντάζεσαι ότι γουστάρεις, μέχρι και πρόεδρο της δημοκρατίας μπορεί να σε κάνει.
skeftomasteellhnika.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου