Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Ο ΑΙΩΝΟΒΙΟΣ ΧΟΛΑΡΓΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΝ 20.000 ΑΝΘΡΩΠΟΙ! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΝ...

Ο Ιπποκράτης Δάκογλου πρέπει να είναι ο μεγαλύτερος σε ηλικία Χολαργιώτης. Χθες μάλιστα η κόρη του Θεοδοσία ανήρτησε στο προφίλ της στο facebook το χαρμόσυνο γεγονός της συμπλήρωσης 99 ετών. Μπήκε στα 100! 
"Γενέθλια πατρός σήμερα. Έκλεισε τα 99 και μπαίνει στα 100. Χρυσό μετάλλιο!", αναφέρει η κόρη του Θεοδοσία..
Ο ίδιος ο εορτάζων, σε πρόσφατη συνέντευξή του στον δημοσιογράφο Παναγιώτη Λιάκο (εφημερίδα Δημοκρατία) είπε για την ηλικία του:
"Γεννήθηκα στην Κωνσταντινούπολη. Στα χαρτιά γεννήθηκα 15 Ιουλίου 1917. Τυπικά είμαι 98 ετών. Όμως ανακάλυψα κάτι που το ήξερα, επειδή μου το είχαν πει οι γονείς μου. Ότι δεν ισχύει η «επίσημη» ηλικία μου. Έχω ήδη μπει στα 100! Έχω στα χέρια μου πιστοποιητικό γεννήσεως από τη Θεσσαλονίκη. Όταν ήρθαμε από την Πόλη στη Θεσσαλονίκη, ο πατέρας μου μας έγραψε στο εκεί ληξιαρχείο.
Έχω πιστοποιητικό γεννήσεως και βαφτίσεως 31/12/1915!"
 .

Τον περασμένο Απρίλιο αναδημοσιεύσαμε τη συνέντευξη του Ιπποκράτη Δάκογλου. (Δείτε την εδώ). Ένας σημαντικός άνθρωπος όπου θα διαπιστώσετε γιατί τον ευγνωμονούν 20.000 άνθρωποι!!! 

1 σχόλιο:

  1. Υπαρχει 102 Χρονων στου Παπαγου και μαλλιστα διετελεσε και προεδρος Κοινοτητας Παπαγου ο κ Παπαευθυμιου Βασιλειος στη οδο Αργυροκαστρου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή