Το ντοκουμέντο έχει αναρτήσει στο προφίλ του ο δημοσιογράφος Γιώργος Φιλιππάκης. Δείτε, για να ξέρετε τι θα απαντάτε στις τράπεζες...
Ο Γιώργος Φιλιππάκης σημειώνει μεταξύ άλλων:
Πολλά θα μπορούσαμε να πούμε αλλά και να γράψουμε για τη βρώμικη δουλειά των Ελληνικών Τραπεζών . Απλά όλοι οι πολίτες που ενοχλούνται καθημερινά από τους υπαλληλίσκους των τραπεζών όταν τους καλούν για να τους απαιτήσουν να πληρώσουν τις καθυστερημένες οφειλές τους και τους λένε ότι η συνομιλία καταγράφεται ο πολίτης μπορεί να πεί απλά δεν δέχομαι την μαγνητοφώνηση . Εκεί ο υπαλληλάκος της τράπεζας αναγκάζεται να σταματήσει . Γιατί ? Γιατί απλούστατα είναι παράνομη η μαγνητοφώνηση της συνομιλίας έστω και αν ο υπαλληλίσκος της τράπεζας το αναφέρει στον πελάτη . Καλό κουράγιο .
Όλο μαλακίες γράφετε και παραπλανάτε τον κόσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ.3758/2009 άρθρο 8, παρ 2.
"Οι Εταιρείες καταγράφουν υποχρεωτικώς το περιεχόμενο κάθε τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον οφειλέτη. Το περιεχόμενο της καταγραφής δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη, δικαστικώς ή εξωδίκως, και διατηρείται από τις Εταιρείες υποχρεωτικώς για ένα έτος από την πραγματοποίηση της επικοινωνίας. Με την πάροδο του έτους η καταγραφή καταστρέφεται εκτός αν τη διατήρησή της αιτηθεί ο οφειλέτης ή μετά από καταγγελία αυτού η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Κατά την έναρξη της επικοινωνίας ενημερώνεται ο οφειλέτης για την καταγραφή της συνομιλίας, τη διάρκεια τήρησής της και ότι η καταγραφή γίνεται για τη διασφάλιση των δικών του δικαιωμάτων και μόνο. Οι Εταιρείες υποχρεούνται να χορηγούν ηλεκτρονικά αντίγραφα των καταγεγραμμένων επικοινωνιών με τους οφειλέτες στον ίδιο τον οφειλέτη για τα δεδομένα που τον αφορούν ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο πλαίσιο του ελέγχου σχετικών καταγγελιών ή αυτεπάγγελτου ελέγχου των Εταιρειών μέσα σε δέκα ημέρες από τότε που θα τους ζητηθεί."