Το έχει δημοσιοποιήσει ο Δημήτρης Τούτουζας και γίνεται χαμός... Δείτε τι λέει ο ίδιος:
Πριν απο δυο βδομαδες πήρα πίτσα απο γνωστό σούπερ μάρκετ του Χολαργού. Η πίτσα της εταιρείας pillsbury με μοτσαρέλα , γκούντα και τσενταρ που ανήκει στην General Mills HELLAS. Μέσα στην ζύμη της πίτσας κατάφερα και γλίτωσα τα δόντια μου απο μια σκουριασμένη βίδα που ειχε. Μίλησα με την εταιρεια και τους έστειλα και email παραπόνων . Δεν θα δημοσιοποιούσα τίποτα εαν μου έδιναν μια πειστική απάντηση και βέβαια μια συγνώμη. Το Σάββατο μου έστειλαν απάντηση που ζητούν βεβαίως συγνώμη αλλα οτι η εταιρεια δεν βρήκε κάπου οτι φταίει γιατι δεν διαπιστώθηκε κάποια απόκλιση στην παραγωγική τους διαδικασια( X-ray στις ζύμες και ανιχνευτή μετάλλων στις ζύμες). Ας προσέχουμε τι τρώμε τελικά ! Η πιτσα με την βίδα!
Φίλε Δημήτρη, σε μερικούς ανθρώπους δεν λείπει μόνο μία βίδα...αλλά ολόκληρη η εργαλειοθήκη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό ισχύει για την εταιρία -κάποιος υπάλληλος- που απάντησε τόσο βλακωδώς σε πελάτη.
Πάντως να κρατήσεις την βίδα, μπορεί να σου χρειασθεί σε κάποια επισκευή, την πλήρωσες άλλωστε...!
Δημήτρη εγώ στο πακέτο μακαρόνια Μισκο ήταν λάστιχο , και σε παγωτό Δωδώνης γυαλί !! Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή. Μην φοβάστε να κάνετε καταγγελία
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταγγελία αμέσως!!!!! Προς συμμόρφωση και παραδειγματισμο!!!!!! Όταν κάποιος σέβεται τους καταναλωτές,είναι σε θέση να κατανοήσει τα σφάλματα των υπαλλήλων του, ώστε να αποζημιώσει τον πελάτη..
ΑπάντησηΔιαγραφή