Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

"ΦΙΛΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΠΛΕΝΤΕΡ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ! ΤΟ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΕΓΩ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΕΣΥ..."! ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΦΙΛΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΛΕΕΙ "ΟΧΙ" ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ! ΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ!

Ο Φίλης "χτύπησε" με μια νέα αθλιότητα! Έμπλεος φασιστικής αντίληψης, είπε σε τηλεοπτικό κανάλι (ΣΚΑΪ) ότι η τοπική κοινωνία δεν έχει δικαίωμα να λέει "όχι" στους ξένους! Ο Φίλης, είπε με άλλα λόγια: Εμείς αποφασίζουμε πού θα πάνε σχολείο τα παιδιά-πρόσφυγες! Η τοπική κοινωνία και οι κάτοικοί της δεν έχει δικαίωμα να αρνούνται τους "πρόσφυγες" που τους φορτώνουμε! 
Ιδού λοιπόν τι απαντά συνέλληνας στον ανεκδιήγητο/φασιστοειδούς αντίληψης, Φίλη:
"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΠΛΕΝΤΕΡ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ...ΤΟ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΘΕΛΗΣΩ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ...

ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ...
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ...ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΧΥΘΗΚΕ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑΣ...ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ...
ΑΣ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ. ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΥΛΕΣ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΟΥΝ ...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ...
ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΗΘΗ ΜΑΣ...
ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ,ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ...ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ...
Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...". 

1 σχόλιο:

  1. Η Παγκοσμιοποίηση (διεθνές οικονομικό κατεστημένο) έχει άλλη άποψη:

    Δεν θέλει Εθνική συνείδηση, δεν θέλει Πίστη, γιατί αυτά ενώνουν τους ανθρώπους και τους κάνουν ισχυρούς.

    Θέλει πολυπολιτισμό, δηλαδή χαλαρούς δεσμούς μεταξύ των ανθρώπων, ώστε να μπορεί να επιβληθεί εύκολα και να τους κάνει υποχείριους.

    Μάθετε τι είναι Παγκοσμιοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή