Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ: "ΜΑΚΗ ΒΟΡΙΔΗ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΙΑ ΜΟΥ"

Μάκη, αξιότιμε υπουργέ, επίτρεψέ μου την προσφώνηση Μάκη, μιας και γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, από τότε που βρισκόμασταν και οι δύο κάτω από την στέγη του ΛΑ.Ο.Σ.
Μάκη, σ’ ευχαριστώ που ο διορισμός σου ως υπουργού Υγείας απέδειξε περίτρανα ότι οι άνθρωποι όχι μόνον δεν πρέπει να ντρέπονται για το παρελθόν τους, αλλά ούτε και να μετανοούν γι’ αυτό.
Μάκη, σ’ ευχαριστώ που επιβεβαίωσες ότι η συνέπεια λόγων και έργων αποτελεί μειονέκτημα για όσους ασχολούνται με τα κοινά. Όταν εσύ εγκατέλειπες την ομάδα που σε ανέδειξε για να κάνεις μεταγραφή στη Νέα Δημοκρατία, εγώ απλώς προτίμησα να κρεμάσω τα πολιτικά παπούτσια μου.
Μάκη, σ’ ευχαριστώ επειδή με την πρώτη κιόλας απόφασή σου, ασχολήθηκες με την ταπεινότητά μου απομακρύνοντάς με από την θέση του αναπληρωτή Προέδρου του ΟΚΑΝΑ, θέση καθαρά τιμητική και βεβαίως χωρίς καμία υλική απολαβή.
Μάκη, σ’ ευχαριστώ γιατί, απέδειξες ποιες είναι οι άμεσες προτεραιότητές σου στο υπουργείο Υγείας και άρχισες τις μεταρρυθμίσεις από την αφεντιά μου. Τύφλα νάχει ο Λούθηρος σύντροφε Μαυρουδή!
Μάκη, κάνοντας μια προβολή στο άμεσο μέλλον των πολιτικών και μεταρρυθμιστικών σου σχεδίων, έχοντας δώσει παράλληλα δείγμα γραφής, τελικώς σε ευχαριστώ που με αντικατέστησες και με έβγαλες από την δύσκολη θέση του να παραιτηθώ, μιας και, όπως καταλαβαίνεις, προτιμώ την αξιοπρέπεια από τις διακοσμητικές καρέκλες.
Μάκη, επειδή μπορεί να έχω πολλά ελαττώματα αλλά δεν είμαι μικρόψυχος, σε κάθε περίπτωση σου εύχομαι ειλικρινά καλή επιτυχία στο ομολογουμένως δύσκολο έργο σου.
Γιάννης Δαραβίγκας
Πέμπτη, 12 Ιουνίου, 2014
Μάκη, σ’ ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου