Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΙΚΙΛΙΑ, ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΝΑ ΔΕΡΝΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ! ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΡΕ!

Ήμουν πεπεισμένος ότι με αυτό το παλιόπαιδο τον Κικίλια, δεν θα έχουμε καλή συνέχεια. Πιστέψτε με ήμουν διατεθειμένος αρχικά να δω με υπομονή έναν νέο άνθρωπο που ανεβαίνει σε νέο υπουργείο, δύσκολο, αιματοβαμμένο, δυσχερούς αντιμετώπισης. όταν μάλιστα από το υπουργείο αυτό έχουν περάσει ο πολιτικός “δολοφόνος” Παπουτσής, ο Δένδιας και κάτι άλλα  κοπρόσκυλα της πολιτικής, ανεπάγγελτοι και τεμπέληδες.
Το θέαμα που αντίκρισε όλη η Ελλάδα, Ματατζήδες να δέρνουν ταλαιπωρημένες γυναίκες, είναι σοκαριστικό. Εαν βρισκόμουν σε θέση μάχης απέναντι τους εκείνη την ώρα και είχα ένα περίστροφο στα χέρια μου θα τους πυροβολούσα. Και ντρέπομαι που σε αυτό το σαιτ κάποιοι αλήτες μπαίνουν στα σχόλια και βρίζουν αυτές τις γυναίκες σαν αργόμισθες και ευνοημένες. Το μοναδικό σημείο αντίστασης πια στον κοπρίτη Έλληνα είναι οι καθαρίστριες που έχουν τον νόμο με το μέρος τους και δεν εφαρμόζεται.
Στον Κικίλια τον οποίο έχω συναντήσει 3 φορές στη ζωή μου(δύο στην τηλεόραση), έχω να του πω το εξής: Βγες ρε . Δύο μέτρα άντρας είσαι που φοράς παντελόνια. Βγες και ζήτα συγγνώμη στις μανάδες σου. Διαφορετικά θα είσαι κι εσύ ένας ακόμα γελοίος που πέρασε από την πατρίδα. Δειλός και γελοίος.
 Υ.Γ
Αλήθεια ρε Βασίλη. Πότε πρόλαβες και πήρες πτυχίο ιατρικής, πότε έκανες ειδικότητα ορθοπεδικής και πότε μεταπτυχιακό; Εσύ αδερφέ πρέπει να είσαι το παιδί-θαύμα.
Στέφανος Χίος (makeleio.gr)

1 σχόλιο:

  1. ΟΣΟΙ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ ΩΣ ΜΠΑΣΚΕΤΜΠΟΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ. ΕΚΑΝΕ ΣΚΛΗΡΑ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ!

    ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΠΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΡΙΧΝΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ!

    ΩΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΔΥΝΑΤΑ ΒΥΣΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΠΑΣΚΕΤΜΠΟΛΙΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή