Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

ΧΑΡΗΣ ΡΩΜΑΣ: "ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ"!

Χάρης Ρώμας: "Έχω κάνει μια σύνθετη ζωή. Έχω περάσει από όλες τις ερωτικές φάσεις. Δεν το κρύβω. Το θεωρώ τιμή μου και καμάρι μου. Κατέληξα στις επιλογές που με ικανοποιούν και τις υποστηρίζω με μεγάλο σθένος".
Ο άνθρωπος  υποστηρίζει με πάθος και  σθένος το να είναι "ομοφυλόφιλος"! Και βεβαίως αυτό το σθένος-πάθος του το υποστηρίζει και δημόσια, γαλουχώντας και άλλους προς αυτή την κατεύθυνση! Γι' αυτό μέσα από το "Καφέ της Χαράς" προέβαλε τις θέσεις του εμφανίζοντας έναν πατέρα και σύζυγο να έχει και παράλληλη σεξουαλική ζωή με άνδρα, την δε γυναίκα του (με την οποία στο σήριαλ είχε χωρίσει αλλά ετοιμαζόταν να την ξαναπαντρευτεί) να τον...καθησυχάζει λέγοντάς του ότι δεν πρέπει να έχει πρόβλημα διότι δεν είναι άρρωστος αλλά το να έχει σχέσεις ομοφυλοφιλικές είναι μια άλλη επιλογή!!!
Χειροκροτήστε τον!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου