Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΕΤΣΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ! 2ΟΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ ΓΥΜΝΗ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΗΣ!

ΚΟΡΙΤΣΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ Ή ΓΙΑ... ΜΠΑΛΚΟΝΙ;
Το μοντέλο της σύγχρονης Ελληνίδας: να προκαλεί με κάθε τρόπο. Όσο χυδαίος και αν είναι! Ακόμη και στην τουαλέτα του σπιτιού της μπορεί να δείχνει το κορμί της, το μπούστο της και μετά να γεμίζει το διαδίκτυο με φωτογραφίες της! "Μπράβο" και στο κορίτσι της φωτογραφίας. Λέγεται Τζοάννα, λένε ότι είναι ραδιοφωνική παραγωγός και είπε να προκαλέσει με το γυμνό κωλαράκι της και τα πόδια της στο μπαλκόνι του σπιτιού της. Φωτογραφία που την έχει βγάλει σε...παγκόσμια θέα στο διαδίκτυο! 

Και το κορίτσι αυτό συμβαδίζει με το...πνεύμα της εποχής: με την ξεχαρβαλωμένη, ξεφτιλισμένη δηλαδή εποχή μας. Σε λίγο θα συνουσιάζονται επώνυμα και μη ζευγάρια και θα διοχετεύουν προς δημόσια θέα τις επιδόσεις τους! 

Σε κάποιο site για το συγκεκριμένο κορίτσι λένε ότι με την εντυπωσιακή του παρουσία πέρα απο κορίτσι για σπίτι φέρει δικαιολογημένα και τον τίτλο «κορίτσι για … μπαλκόνι». 
Αυτή είναι η εποχή μας κύριοι! Περαστικά μας!

1 σχόλιο:

  1. ΕΙΜΑΙ ΔΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΤΙ ΜΟΥ ΠΟΝΑ.
    ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΩ ,ΜΠΑΛΚΟΝΑΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΩ .
    ΔΕΙΤΕ ,ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΟΠΟ ΜΟΥ , ΤΑ ΜΠΟΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ "ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ".

    ΕΙΜΑΙ ΤΣΟΥΛΑ , ΕΙΜΑΙ ΩΡΑΙΑ , ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕ ΠΕΡΑ.
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ ΤΟΥΡΛΩΝΩ ,ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΝ ΚΑΡΦΩΝΩ.
    ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟ ,ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ,ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ.


    ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΠΕΦΤΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΥΖΙ
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΡΙΧΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΗΛΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ.
    ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΡΩΓΑ ΚΑΙ Θ ' ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΚΥΛΟΤΑ.

    ΤΑΤΟΥΑΖ ΣΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ , ΕΙΜΑΙ ΩΡΑΙΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ .
    ΣΚΕΤΗ ΓΛΑΣΤΡΑ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ , ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΤΕΝΤΩΝΕΙ.
    ΤΗ ΣΑΚΟΥΛΑ ΜΕΣ ΤΟ ΠΟΔΙ , ΒΑΖΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΥΛΩΝΕΙ.

    ΕΧΩ ΜΕΣΗ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΑΝ ΤΟ ΓΙΔΙ
    ΕΙΜΑΙ CHUBBY ΠΟΥ Σ' ΑΝΑΒΕΙ ,ΣΕ ΤΡΕΛΑΙΝΩ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ
    ΟΛΑ-ΟΛΑ ΘΑ ΣΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΕ ΤΡΕΛΑΝΩ .

    ΕΛΑ ΜΕΣΑ ,ΕΛΑ ΜΕΣΑ ΤΙ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΛΕ ΜΠΟΥΧΕΣΑ ;
    ΕΛΑ ΧΩΣΤΗ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ,ΤΗ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΩΣΕΙ
    ΚΑΙ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΤΗ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΕ Γ......Ω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή