Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΝΕΑ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΗΘΕΛΕ: "ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ"!!!

Η κα Βίκυ Τσιάκα Πρόεδρος της Λέσχης Γυναικών Παπάγου-Χολαργού η οποία και αυτή συμπεριλαμβάνεται στο ψηφοδέλτιο του πρώην δημάρχου Χολαργού, μας δήλωσε: "Εγώ έχω να δω τον Νικολάου από τά εγκαίνια του εκλογικού του κέντρου. Δεν με ρώτησε καν για να με βάλει στην παράταξή του. Δεν έπρεπε να με έχει ρωτήσει; Εγώ πάντως έχω πει παντού ότι δεν βάζω πουθενά υποψηφιότητα και δεν ασχολούμαι με την πολιτική"

Εμείς μόνο μια απορία έχουμε: Επιφοίτηση του ερχόταν του ανθρώπου για τις υποψηφιότητες; Καθόταν στο γραφείο του κι έλεγε: "Α, αυτόν θα βάλω, αυτήν θα βάλω", χωρίς να ρωτήσει κανέναν; 



Και λέει στην ανακοίνωσή του ότι περιμένουν στη σειρά άλλα 60 ονόματα! Δεν βάζει καλύτερα καμιά γυναικάρα υποψήφια για να σαρώσει στις εκλογές; 
Ας πούμε την ...Έλενα Παπαβασιλείου; Δείτε την δίπλα.Με αυτήν στο ψηφοδέλτιό του θα'βγαινε με την πρώτη Κυριακή Δήμαρχος! 

1 σχόλιο:

  1. Να δεις που στο τέλος θα ξεχάσει να βάλει τον εαυτό του ! Αχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή