Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ ΕΛΛΗΝΑ!

Καταραμένε Έλληνα!!!

Όπου και να γυρίσω την σκέψη μου…. Όπου και να στρέψω την ψυχή μου….
Μπροστά μου σε βρίσκω...
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική..;                                                                                                                            -'"
Εσύ μπροστά μου...Πρώτος, Πρώτος και Αξεπέραστος!
Επιστήμη ζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία; Ιατρική...;
Εσύ μπροστά μου...Πρώτος, Πρώτος και Αξεπέραστος!
Δημοκρατία, Ισονομία, Ισοπολιτεία ζητώ…;
Εσύ μπροστά μου...Πρώτος, Πρώτος και Αξεπέραστος!
Αθλητισμό γυρεύω; Το γιατρικό του κορμιού μου…;                       
Εσύ μπροστά μου...Πρώτος, Πρώτος και Αξεπέραστος!
Καταραμένε Έλληνα...Καταραμένη Γνώση...  11
Γιατί να καταλάβω πόσο μικρός είμαι; Πόσο ασήμαντος και μηδαμινός;
Γιατί; γιατί δεν μ’ αφήνεις στην ησυχία μου και στην ξεγνοιασιά μου;
Καταραμένε Έλληνα, Καταραμένη Γνώση...Γιατί να σ’ αγγίξω; Γιατί;
Φρειδερίκος Σίλερ [1759-1805]

                                           

4 σχόλια:

  1. Πλακώσαν από παντού οι εχθροί της Ελλαδος.
    Δεν αντέχουν να αντικρίζουν το φως που εκπέμπει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταραμέμοι ΒΡΟΜΟ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ κσταστρέψατε και ξεπουλήσατε την ωραιότερη χώρα στον κόσμο κσι την κάνατε ΑΠΟΙΚΙΑ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΝΕΝΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ ΤΗΣ.ΑΛΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ . Αποβράσματα της Γης κομμουνιστές μιάσματα ΚΑΤΩ ΤΑ ΒΡΟΜΟ ΧΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ξενόφερτο ΚΚΕ είναι η καυάρα της Ελλάδας εδώ κσι πολλά χρόνια . Ανθέλληνες και προδότες ήσαν και είναι οι κομμουνιστές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο «Καταραμένος Έλληνας» δεν γράφτηκε ούτε από τον Σίλερ ούτε από άλλον κλασικό Γερμανό ποιητή. Πρόκειται πέραν πάσης αμφιβολίας περί κατασκευάσματος. Εκτενή ανάλυση και ανασκευή του μυθεύματος μπορείτε να βρείτε εδώ.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή