Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Ο ΣΥΡΙΖΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΦΑΚΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ! ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ! ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ;;

Η μεγάλη παγίδα στήνεται στον Δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού όχι απευθείας από την κυβέρνηση Τσίπρα, αλλά από τους κατά τόπους υπηρέτες του, τους λεγόμενους αλληλέγγυους, δηλαδή τους Συριζαίους και άλλους αριστεριστές οι οποίοι στέλνουν επιστολή στον Δήμαρχο με την οποία ουσιαστικά απαιτούν να καταγράψει όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους, ακόμη και κατοικίες για να στεγαστούν οι λαθρομετανάστες. Βέβαια οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ τους ονοματίζουν μετανάστες και πρόσφυγες! Ναι ρε καρντάσια, όλοι μετανάστες και πρόσφυγες είναι, ακόμη και από την Aκτή Eλεφαντοστού ή από την Μαυριτανία και το Μαρόκο, από 77 χώρες του κόσμου!
Εντύπωση προκαλεί ότι καλούν τον δήμαρχο να αναλάβει το… χρέος που του αναλογεί! Από πού κι ως πού ρε μας αναλογεί; Επειδή το θέλουν οι 77 χώρες του κόσμου ή αυτοί που έκαναν τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή; Σε μας ανήκει το χρέος από τον δικό τους τον πόλεμο τον οποίο καταδικάζατε;
Σήμερα, όλοι αυτοί οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ παίζουν το παιχνίδι των Αμερικάνων και παγκοσμιοποιητών!

Δείτε τι αναφέρουν στην επιστολή τους και...




 ποιοι υπογράφουν, όπως αναρτήθηκε στο left.gr

Χολαργός: Να φιλοξενήσει πρόσφυγες ο Δήμος σε δημοτικά και ιδιωτικά κτίρια της περιοχής, ζητούν με αίτησή τους αλληλέγγυοι δημότες

«Ο Δήμος Χολαργού-Παπάγου, στα πλαίσια ανάληψης του μέρους της ευθύνης που του αναλογεί, να προγραμματίσει άμεσα τη φιλοξενία ικανού αριθμού προσφύγων, όχι φυσικά σε στρατόπεδα συγκέντρωσης ή οποιοδήποτε γκέτο, αλλά σε κατάλληλους για κατοικίες δημοτικούς ή ιδιωτικούς χώρους. Για το σκοπό αυτό, καλούμε το Δήμο να προβεί άμεσα σε καταγραφή των κατάλληλων και άδειων δημοσίων, δημοτικών και ιδιωτικών κτιρίων που υπάρχουν ή προσφέρονται σε όλη την επικράτεια του Δήμου, προκειμένου να υλοποιήσει, το συντομότερο δυνατό, την παραπάνω ηθική υποχρέωσή του» αναφέρουν σε ενυπόγραφη αίτησή τους προς τον Δήμο Χολαργού-Παπάγου δημότες της περιοχής.

a1_14.jpg

ΠΡΟΣ
Τον κ. Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο Του Δήμου Παπάγου - Χολαργού ΑΙΤΗΣΗ (Αρ. Πρωτ. 7797/6-4-2016)
Την Κυριακή 20-3-2016, στην πλατεία Δημοκρατίας στο Χολαργό, πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία και με τη συμμετοχή και στήριξη εκατοντάδων συμπολιτών μας οι ολοήμερες εκδηλώσεις της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες Χολαργού- Παπάγου. Ευχαριστούμε όσους συνέβαλαν στην επιτυχία των εκδηλώσεων καθώς...
επίσης και τους συμπολίτες μας, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν θετικά στο κάλεσμα μας. τόσο με τη συμμετοχή τους, όσο και με την σημαντική προσφορά τους σε τρόφιμα μακράς διαρκείας τα οποία διανεμήθηκαν άμεσα σε δομές φιλοξενίας προσφύγων. Η Πρωτοβουλία συνεχίζει με νέα ώθηση τη δραστηριοποίηση της για συμπαράσταση και αλληλεγγύη στους πρόσφυγες και, ταυτόχρονα εναντιώνεται στους πολέμους καθώς και στις πολιτικές που τους γεννούν και δημιουργούν την προσφυγιά και τη μετανάστευση: την εκμετάλλευση, την πείνα, τη φτώχεια, τις οικολογικές καταστροφές.

Στις εκδηλώσεις καταγράφηκε ομόφωνα η αντίθεση των παρευρισκομένων στην πολιτική των κλειστών συνόρων και τη νέα συμφωνία της συνόδου κορυφής των 28 της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διατυπώθηκε έντονα η ανάγκη συμπαράστασης και αλληλεγγύης σε πρόσφυγες και μετανάστες και άρσης κάθε εμποδίου για τη μετεγκατάσταση τους στη χώρα προορισμού που επιθυμούν. Αξιώθηκε επίσης να τους παρέχεται στην Ελλάδα, για όσο καιρό διαμένουν, αξιοπρεπής σίτιση, στέγαση, περίθαλψη και φροντίδα όχι σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, hotspots και κατασκηνώσεις ντροπής, όπως αυτά που βλέπουμε στην Ειδομένη, αλλά με διασπορά τους στο σύνολο της επικράτειας.
Κατόπιν αυτών η Πρωτοβουλία καλεί το Δήμο Χολαργού-Παπάγου, στα πλαίσια ανάληψης του μέρους της ευθύνης που του αναλογεί, να προγραμματίσει άμεσα τη φιλοξενία ικανού αριθμού προσφύγων, όχι φυσικά σε στρατόπεδα συγκέντρωσης ή οποιοδήποτε γκέτο, αλλά σε κατάλληλους για κατοικίες δημοτικούς ή ιδιωτικούς χώρους. Για το σκοπό αυτό, καλούμε το Δήμο να προβεί άμεσα σε καταγραφή των κατάλληλων και άδειων δημοσίων, δημοτικών και ιδιωτικών κτιρίων που υπάρχουν ή προσφέρονται σε όλη την επικράτεια του Δήμου, προκειμένου να υλοποιήσει, το συντομότερο δυνατό, την παραπάνω ηθική υποχρέωση του.
Για τον λόγο αυτόν παρακαλούμε να τεθεί ως θέμα συζήτησης στην ημερήσια διάταξη της αμέσως επόμενης συνεδρίασης του Δ.Σ. η παραπάνω πρόταση μας και να ειδοποιηθούμε σχετικά ώστε να μας δοθεί η δυνατότητα να την υποστηρίξουμε με την παρουσία μας κατά τη συνεδρίαση.
Χολαργός. 06/04/2016
Για την Πρωτοβουλία

Άνδρυ Αλεξάνδρου
Ροζίνα Γιώτη


Bίκτωρ  Ελιέζερ
Αντιγόνη Ζηκίδη
Αγγελική Καρακατσάνη
Σπύρος Κοντομάρης
Δήμητρα Κούτση
Βέρα Μαντά
Βίλλη Μιχελάκου
Κώστας Παπαδάκης
Κωνσταντίνα Σοφρωνά
Ηλίας Τζουράς

25 σχόλια:

  1. Κατόπιν αυτών η Πρωτοβουλία καλεί το Δήμο Χολαργού-Παπάγου, στα πλαίσια ανάληψης του μέρους της ευθύνης που του αναλογεί.

    Μάλιστα.
    Ερώτηση 1η: από πού προκύπτει ότι "αναλογεί" στον Δήμο Χολαργού-Παπάγου "μέρος της ευθύνης";

    Ερώτηση 2η: από πού προκύπτει ότι "αναλογεί" στην Ελλάδα "μέρος της ευθύνης";

    Ερώτηση 3η: πώς ζούνε όλοι αυτοί οι αλληλέγγυοι; τι τρώνε; με τι πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους; όταν βρίσκονται ολημερίς και ολονυχτίς μαζί με τους δήθεν κατατρεγμένους, πού βρίσκουν χρόνο να πάνε για δουλειά; ή μήπως δεν δουλεύουν, αλλά τρώνε αλληλεγγύη; διότι η δική μου κοιλιά και η δική μου Εφορία δεν θέλει αλληλεγγύη. Θέλει φαγητό και ζεστό χρήμα, αντίστοιχα.

    Ερώτηση 4η:"ηθική υποχρέωση"; από πού προκύπτει αυτό; για ποιον έχουμε ηθική υποχρέωση; για αυτόν που πρώτα τρώει και πίνει, και αφού χορτάσει αρχίσει να ρημάζει και να κλέβει; ρωτήσατε τους κατοίκους στην Ειδομένη; ρωτήσατε τους κατοίκους στον Πειραιά; ρωτήσατε τους κατοίκους στην Λέσβο; ή μήπως δεν βλέπετε, κύριοι αλληλέγγυοι, ούτε αυτά τα λίγα (διότι στην πραγματικότητα είναι πολύ περισσότερα) ρεπορτάζ που δείχνουν τα "ανεξάρτητα" κανάλια;

    Ερώτηση 5η: μια και μιλάτε για ηθική υποχρέωση, μήπως να σκεφτείτε λίγο και την ηθική υποχρέωση που έχετε απέναντι στους Έλληνες που πεινάνε; ή μήπως το ήθος έχει να κάνει μόνο με το Μπαγκλαντές και το Πακιστάν;

    Και μια τελευταία παρατήρηση.
    Εγώ ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ έχω μόνο ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ.
    ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ.
    Εσείς, που έχετε βγει στη σύνταξη από τα 40 και κόβετε βόλτες γύρω γύρω παριστάνοντας τους αλληλέγγυους, δεν είδα να χτυπήσετε καμιά πόρτα ΕΛΛΗΝΩΝ για να δείτε εάν πεινάει ή εάν ζει σε συνθήκες ντροπής.

    Αλλά τι να περιμένει κανείς από ανθέλληνες που το μόνο που ονειρεύονται είναι να περιμένουμε όλοι μαζί σε μια ουρά (όπως στη Ρουμανία του Τσαουσέσκου) για ένα χαρτί υγείας!

    Ντροπή.

    Μ.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε δεν πάτε να κόψετε το σβέρκο σας και σεις και οι Αφγανοί . Να βάλετε την αλληλεγγύη εκει που ξέρετε βρωμοσυριζαίοι. Αντε στα κομμάτια ξεβράκωτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μια παρατήρηση ακόμη προς τους απανταχού αλληλέγγυους.

    Η λέξη "ευθύνη" προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη "εύθυνα" δηλαδή τον οικονομικό έλεγχο που υφίστατο ο κάθε υπάλληλος του κράτους που διαχειριζόταν δημόσιο χρήμα.

    Κατά συνέπεια, ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ φέρει η Ελλάδα, ο Δήμος Χολαργού-Παπάγου, η Σάμος, η Λέσβος, ο Πειραιάς, εγώ, η μάνα μου ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ψευτο-ανθρωπιστές πακιστανο-αλληλέγγυοι.

    Αλλά, ποιος από όλους αυτούς τους δήθεν ανθρωπιστές ξέρει ή θέλει να ξέρει ότι υπήρχε ΕΛΛΑΔΑ και πριν τον Φίλη και την Τασία!

    Μ.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι "αλληλέγγυοι", της ανέκαθεν προδοτικής αριστεράς, έχουν καταντήσει η μέγιστη "πληγή" σε αυτήν την χώρα.
    Τι θα κάνουμε με αυτούς τους ανώμαλους ρε συνέλληνες;
    Νομίζουν ό,τι "κάτι έκαναν" με τις "συγκεντρώσεις συμπαράστασης", ξεθαρρεύουν και πλέον απαιτούν και τα σπίτια μας, για να τα δώσουν στους λαθροπακιστανοσομαλομαροκινους δολοφόνους και βιαστές μικρών παιδιών... ή μήπως δεν γνωρίζουν(οι αλληλέγγυοι) ότι οι ίδιοι οι παΤΕΡΑδες στις χώρες τους, βιάζουν τα ίδια τους τα παιδιά!!! Έχει και όνομα αυτό το "έθιμο!!" το λένε ``ΜΠΑΤΣΙ ΜΠΑΖΑ΄΄!!!
    Τελικά όλοι αυτοί, είναι "συμπαραστάτες" της τσέπης τους, γιατί έχουν κονομήσει πολλά εκατομμύρια ευρώ από αυτή την "μπίζνα"!!!
    Παρ΄ όλα αυτά, να ξοδέψουν κανα ευρώ να αγοράσουν σαπούνι, δεν ξοδεύουν και παραμένουν ΑΠΛΥΤΟΙ ΚΑΙ ΛΙΓΔΕΣ!!!
    ΟΥΣΤ ρε κατακάθια της κοινωνίας!!!
    ΄΄ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η..."ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ Α.Ε." είναι μία οργάνωση με δομή "Πυραμίδας", που τα μέλη της στα... "άνω πατώματα της ιεραρχίας", χρηματοδοτούνται από εβραίους τραπεζίτες, όχι απ΄ ευθείας φυσικά, αλλά μέσω ύποπτων "ιδρυμάτων" σαν αυτά του G. SORROS λ.χ, με αντικειμενικό σκοπό την πρόκληση κοινωνικής αστάθειας και γενικευμένες αναταραχές σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια, με απρόβλεπτες συνέπειες...για το Έθνος, εκμεταλλευόμενοι απροσχημάτιστα τους λαθρομετανάστες!!
    Πασιφανές Το ΘΡΑΣΟΣ(!) όλων αυτών των ψευδοανθρωπιστών και δήθεν αλληλέγγυων να ενεργούν και να "επιβάλλουν" ως ``δερβέναγες΄΄ την "θέλησή τους", χωρίς να δίνουν λογαριασμό, "υποκαθιστώντας" νόμιμες κρατικές δομές, Όπως η Ελ. Αστυνομία, το Λιμενικό Σώμα, Δημοτικές Αρχές, ακόμη και το ΥΠΠΕΞ, ή το Υπ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΏΝ...!
    Για τήρηση της νομιμότητας και της ηθικής από την πλευρά τους, εξ΄ υπακούεται ούτε λόγος να γίνεται, όταν έχουν... "ισχυρές Πλάτες"!!!
    Έχει κάποιος άλλος κάποια λογική εξήγηση, για να "δικαιολογήσει" την άκρατη ανθελληνική συμπεριφορά και το αβυσσαλέο μίσος κατά της Πατρίδας μας και των γηγενών κατοίκων της;;;
    Όλοι τους είναι "βρώμικοι έως το κόκκαλο"!!!
    ΜΕΝΙΠΠΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δήμαρχε, να μην τους δεχθείς στο δημαρχείο, δεν έχουν λόγο, ούτε το δικαίωμα να αξιώνουν οτιδήποτε που να έχει σχέση με τους λαθροέποικους!
    Η πόλη μας δεν είναι τσιφλίκι των αναρχοάπλυτων και δεν θα γίνει ποτέ...!
    Το θράσος περισσεύει στα αρρωστημένα μυαλά τους!!!
    Και για να ξέρετε, το ότι μαζέψατε τρόφιμα για τους λάθρους από τους κατοίκους, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αυτοί οι ίδιοι οι κάτοικοι, τους θέλουν και δίπλα στα σπίτια τους! Σας έδωσαν τρόφιμα, για να απαλλαγούν από την φασαρία σας, άλλο τώρα που εσείς το παρερμηνεύσατε και "ξεθαρρέψατε", νομίζοντας ότι είμαστε...μ@λ**κ@ς και υποχείριά σας!!!
    ΄΄ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η θεωρία της τακτικής περί...''χρήσιμων Ηλιθίων''!!
    ``Όλοι μας έχουμε δικαίωμα στην ηλιθιότητα...απλά, μερικοί το παρακάνουν΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτός που κοιμάται με τον εχθρό του, του δίνει το δικαίωμα να τον σκοτώσει!!!
    ΜΕΝΙΠΠΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτή η χώρα δεν έχει μέλλον . Δεν υπάρχει ελπίδα . Σε αυτήν την χώρα ζει ένας λαός ο χειρότερος όλων στον κόσμο . Ο ένας βρίζει τον άλλον . Ο ένας ξεφτιλίζει τον άλλον και απειλή να τον σακατέψει άνανδρα . Σε αυτή την χώρα δεν υπάρχει Ελληνική Παιδεία και ελάχιστοι γνωρίζουν την Ιστορία και τον Πολιτισμό της . Είναι ζήτημα χρόνου για την ολική καταστροφή . Ανθέλληνες , τραμπούκοι , δοσίλογοι και σκοταδιστές κάνουν κουμάντο και κάθε μέρα που περνά ξεφτιλίζουν κάθε ίχνος ανθρώπινης αξιοπρέπειας . Ξένα συμφέροντα μας έχουν διαλύσει έχοντας έτοιμη την ταφόπλακα επάνω από το Μνήμα μας . Έχουν φέρει εκατ. Αλόθρησκους από τα σκοτάδια και τα βάθη της Γης για να μας εξοντώσουν γιατί σε αυτή την χώρα δεν κατοικούν Έλληνες . Εδώ κυριαρχεί το ψέμα , η υποκρισία , το μίσος για πανανθρώπινες αξίες . Αυτή η χώρα δεν θυμίζει σε τίποτα το ένδοξο παρελθόν της και θα έχει την Μοίρα που της αξίζει. ΤΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΕΝΔΟΞΗΣ ΕΠΟΧΗΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ

    Κατ’ αρχάς θα αγνοήσω τις υβριστικές εκφράσεις, διότι δεν προσθέτουν κάτι εις τον προβληματισμό – και, μάλλον αφαιρούν.
    Κατόπιν, σας καλώ να συμφωνήσετε ότι τόσο εσείς όσο και οι «αλληλέγγυοι» (όπως τους αποκαλείτε) αναγνωρίζετε ότι υπάρχει ...‘κάποιο πρόβλημα’ και ότι, αυτό, θα εξακολουθεί να υπάρχει ενόσω δεν παύουν τα αίτια που το προκαλούν.
    Η μόνη κριτική που ευσταθεί από τους μεν προς τους δε, είναι σχετική με το αν αυτά που προτείνουν βελτιώνουν το πρόβλημα, ή αν το επιδεινώνουν.
    Εννοείται ότι, εσείς, δεν είστε υπεράνω κριτικής, επειδή δεν προτείνετε κάτι διά να γίνει. Διότι κρίνεσθε από αυτό που προτείνετε να ΜΗ γίνει, όπως το να μη δεχθεί ο Δήμος Χολαργού-Παπάγου (και άλλοι Δήμοι) κάποιους από αυτούς που έχουν έλθει στην Ελλάδα – διότι, θα επιφορτισθεί με προβλήματα. Εάν, όμως, τα επιφορτισθεί, τότε, τα προβλήματα κάποιων άλλων περιοχών θα αποφορτισθούν. Σκεφθείτε αν είναι προτιμότερο ένα βάρος (π.χ.) 100 κιλών, αντί να το σηκώνει ένας, να το σηκώσουν τρεις-τέσσερις... αναλογικά. Δηλαδή να σηκώνουν αυτό που τους αναλογεί, ανά/λογικώς προς τις δυνατότητές τους. Αυτό (νομίζω πως) εννοεί η διατύπωση «ανάληψης του μέρους της ευθύνης που του αναλογεί» (δεν είμαι και ...μέσα στο μυαλό τους). Η αποποίηση αυτής της ευθύνης δεν συνιστά (μόνον) έλλειψη αλληλεγγύης προς τους αλλοδαπούς αλλά (κυρίως) έλλειψη αλληλεγγύης προς τους ημεδαπούς, τους Έλληνες.
    Εκ των ανωτέρω αποδεικνύεται ότι η στάση σας είναι επιβλαβής προς ημάς.
    Και αν κάτι αποδειχθεί άπαξ, το δις και το τρις καθίστανται περιττά.

    Σημείωση:
    Εξεταστέον το αν είναι προτιμότερη η συγκέντρωση όλων των αλλοδαπών σε ένα, ή λίγα σημεία αντί της ‘διάχυσής’ τους σε όλη την επικράτεια (η ανάλυση αυτού δεν μπορεί να γίνει σε ένα σχόλιο). Πάντως, η Ελλάδα, δεν διαθέτει ...αχανείς εκτάσεις ακατοίκητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξεταστέον δεν είναι μόνο εάν είναι προτιμότερη η συγκέντρωση των λαθρομεταναστών εδώ ή εκεί ή και εδώ και εκεί. Εξεταστέον είναι για ποιο λόγο οφείλουμε να τους ανεχτούμε και εδώ και εκεί και παραπέρα.

    Προφανώς και δεν είναι κανείς υπεράνω κριτικής. Ούτε και εσείς, φυσικά. Ούτε και εγώ. Ούτε και οι αλληλέγγυοι.

    Επίσης, αδυνατώ να κατανοήσω για ποιόν λόγο η αποποίηση της ευθύνης συνιστά έλλειψη αλληλεγγύης προς τους ημεδαπούς.

    Να είστε καλά, και εύχομαι να μην έρθει δίπλα στο σπίτι σας αφγανός μαχαιροβγάλτης ή πακιστανός βιαστής (το όνομα Μυρτώ... σας θυμίζει κάτι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντώ, στο προηγούμενο μήνυμα:

    Αντιγράφω:
    «Εξεταστέον είναι για ποιο λόγο οφείλουμε να τους ανεχτούμε...»
    Απαντώ:
    Το ότι η Ελλάδα συμμετέχει εις την συνδιαμόρφωση των αιτίων που προκαλούν την φυγή από την πατρίδα τους των προσφύγων και των μεταναστών, είναι αρκετός λόγος (ή, μάλλον, υποχρέωση); Το ότι οι κυβερνήσεις μας δέχονται εντολές από εξωελληνικά κέντρα, είναι άλλος λόγος (ή, μάλλον, αιτία);
    Πάντως, το γεγονός ότι η κυβέρνηση περιφέρει αυτούς τους ανθρώπους «από χωρίου εις χωρίον» ως αν ήταν περιοδεύων θίασος, δεν είναι κάτι που γίνεται επειδή το επιθυμούν. Εάν, αυτοί, περιφερόμενοι, προκαλούν προβλήματα, αυτά, τα σχεδιάζουν εκείνοι που τους περιφέρουν.

    Αντιγράφω:
    «Επίσης, αδυνατώ να κατανοήσω για ποιόν λόγο η αποποίηση της ευθύνης συνιστά έλλειψη αλληλεγγύης προς τους ημεδαπούς.»
    Απαντώ:
    Αυτό, λυπούμαι, δεν μπορώ να το εξηγήσω καλλίτερα.

    Αντιγράφω:
    «εύχομαι να μην έρθει δίπλα στο σπίτι σας αφγανός μαχαιροβγάλτης ή πακιστανός βιαστής»
    Απαντώ:
    Το να μην έρθει Έλλην μαχαιροβγάλτης ή βιαστής, μου το εύχεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι έλεγα, άρες μάρες κουκουνάρες...ανάθεμα και αν έχει καταλάβει και ο ίδιος τι είπε! Μπουρδολογίες και αερολογίες υπό τον ύποπτο μανδύα της..."παρθένας"!!!
    Ρε "φίλε" το ερώτημα είναι σαφές...Θέλεις ή δεν θέλεις στην Ελλάδα πέντε εκατομμύρια λαθρέους μουσουλμάνους, που γεννοβολούν σαν τις κατσαρίδες;;; Άσε τα υπόλοιπα, μισόλογα και "τσιριμόνιες" για τους "επιδέξιους"!!!
    Η αυτοί, ή εμείς, ``τα πολλά λόγια είναι φτώχια΄΄!!!
    ΄΄ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κύριε ΄΄ΑΝΔΡΟΝΙΚΕ΄΄,
    Εάν οι ύβρεις παρήγαγαν λόγο τότε τα χαμαιτυπεία θα είχαν μετατραπεί σε πανεπιστήμια.
    ...
    Τώρα, ας απαντήσω:
    Με ερωτάς αν θέλω: (α) «λαθραίους μουσουλμάνους», ή, αν προσθέσω ένα κόμμα «,»: (β) «λαθραίους, μουσουλμάνους».
    Αλλά, δεν υπάρχουν ούτε οι μεν ούτε οι δε.
    (α) Οι μουσουλμάνοι, ως τοιούτοι, δεν είναι καθόλου «λαθραίοι». Αντιθέτως, είναι πολύ έκδηλοι.
    (β) Εξ άλλου, «λαθραίοι» γενικώς, δεν είναι οι αλλοδαποί. Αντιθέτως είναι και ως τοιούτοι, πολύ έκδηλοι.
    Εάν το «λαθραίος» το χρησιμοποιείς ως ύβριν σφάλλεις και υπόκεισαι εις αυτούς που διαδίδουν αυτή την άποψη, καθόσον δεν είναι υβριστικό το να μη φανερώνεται κάποιος.
    Εάν το «λαθραίος» το ταυτίζεις με το παράνομος, πάλιν σφάλλεις διά τον ίδιο λόγο.
    Εάν νομίζεις ότι υπεκφεύγω (το ερώτημά σου) πάλιν σφάλλεις και ιδού:
    Υπό τις παρούσες συνθήκες, «πέντε εκατομμύρια...» (με αυξητικές τάσεις) ΔΕΝ θέλω. Και αν βρεις κάποιον να σου πει το αντίθετο, τότε, θα βρω κι’ εγώ ένα νόημα στην ερώτησή σου. Το θέμα δεν είναι αν θέλουμε ένα πρόβλημα αλλά τι κάνουμε από την στιγμή που το έχουμε. Εάν το έχουμε (αποδεχθεί) με τέτοιους όρους ώστε να ισχύει το «ή αυτοί, ή εμείς» (αυτό που λες), τότε, αν δεν αλλάξουμε τους όρους εκείνο που θα ισχύσει θα είναι: «ούτε αυτοί, ούτε εμείς». Σκέψου ότι ‘κάποιοι’ μπορεί αυτό ακριβώς να προγραμματίζουν. Και, αυτούς τους ‘κάποιους’, τους βοηθούν εκείνοι που καλλιεργούν την μισαλλοδοξία (μίσος προς τους αλλόδοξους, εδώ, τους μουσουλμάνους) και την μισαλοφυλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τους καταδρομείς και άμεση απώθηση πίσω στα παράλια της τουρκιάς. -Τρόπος του λέγειν δλδ, γιατί και αυτά δικά μας είναι.- Αυτή είναι η μόνη λύση, αλλιώς δεν είναι μακριά η ώρα που θα έχουμε νεκρούς συμπατριώτες στα νησιά μας, ή αλλού στην Ελλάδα.
    Οι δήθεν θα στεναχωρηθούν, για την "πελατεία" που θα χάσουν, αλλά αυτό είναι αδιάφορο.
    Τώρα προέχει η σωτηρία και η επιβίωση του Γένους, όλα τα άλλα είναι ``μπαρμπούτσαλα΄΄, που λέει και ο φίλος ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ.
    ΤΕΤΡΑΧΤΥΣ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ορίστε η "ΛΎΣΗ" στο "ΠΡΟΒΛΗΜΑ" Κε Αλεξίνοε !!!
    Από τον συνσχολιαστή που υπογράφει ΤΕΤΡΑΧΤΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κύριε/α ΤΕΤΡΑΧΤΥΣ,
    Την εποχή που τα παράλια αυτά ήταν «δικά μας», ο Πυθαγόρας δεν έλεγες «ΤΕΤΡΑΧΤΥΣ» αλλά: «ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η πρόταση για την «απώθηση πίσω στα παράλια...» παίρνει και ...βελτίωση:
    Θα πρέπει να πληρώνουν και εισιτήριο. (Ο Χίτλερ, δηλαδή, διά τί υπεχρέωνε τους Εβραίους να πληρώνουν το εισιτήριο στο τραίνο που τους πήγαινε στα στρατόπεδα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και πολύ καλά έκανε! Τώρα πλήρωνε τους Τοκογλύφους εσύ και τα εγγόνια σου, ή κάνεις πως ΔΕΝ γνωρίζεις, ποιος ακριβώς σου πίνει το αίμα και σε εξαθλιώνει...! Γάντι το "ονοματάκι" το αλεξ(ι)= διώχνω, απομακρύνω, για το ...νοος δεν το έχω, στο περίπου ίσως. Μπορείς να βοηθήσεις;

      Διαγραφή
  19. Ψάξτω λίγο λαλίστατε Αλεξίνοε, με Χ γράφεται το ΤΕΤΡΑΧΤΥΣ, όχι ότι είναι λάθος και με Κ, αλλά το σωστότερο νικά το απλά "σωστό"!
    ΤΕΤΡΑΧΤΥΣ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κύριε/α ΤΕΤΡΑΧΤΥΣ,
    Θα ήθελα πολύ να με είχες βοηθήσει να διορθώσω ένα σφάλμα μου... Λοιπόν ανεζήτησα επισταμένως πλην, η αναζήτηση, απέβη άκαρπος.
    Αντιθέτως στο ‘Liddell and Scott’ ευρίκα αυτό:
    τετρακτύς, ύος, η, (τετράς) Pythagorean name for
    A the sum of the first four numbers, i.e. 10 (= 1+2+3+4), ναι μα τον ημετέρα ψυχά παραδόντα τετρακτύν, παγάν αενάου φύσεως Carm.Aur.48, cf.S.E.M. 7.94, TheoSm.p.94 H., Hierocl.in CA20p.465M. II the four terms (6:8:9:10) of the proportion corresponding to the chief musical intervals, Nicom.Exc.7, 10; also their sum +1 (= 36), ibid.; the sum of the first 8 numbers, Plu.2.381f.

    Διά την πιστότητα της μαρτυρίας:
    http://perseus.uchicago.edu/cgi-bin/philologic/getobject.pl?p.73:26.LSJ

    Εάν γνωρίζεις κάποια εγκυρότερη πηγή, και θέλεις, παρακαλώ να μου την αναφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οφείλω να ομολογήσω ότι έκανα λάθος εγώ και δίκιο(σε αυτή την περίπτωση)έχεις εσύ.
    Μετά την πάροδο τόσων ετών, θυμόμουν εσφαλμένα την ορθογραφία... της λέξεως,(η έννοια παραμένει αυτούσια)συνεπώς θα διορθώσω το "λάθος"...στην "υπογραφή".
    ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κύριε/α ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ*

    Επειδή και σε ‘μένα αρέσουν οι διορθώσεις και επειδή τις οφείλουμε όχι μόνο στον εαυτό μας αλλά και στους άλλους (διά να μη τους παρασύρουμε)... διορθώνω δύο σφάλματά μου (‘τυπογραφικά’):
    Έγραψα: «ευρίκα» αντί του ορθού «ευρήκα» (όχι: «βρήκα», διότι εξαφανίζεται η έννοια του «εύρους» αλλά, όχι και: «εύρηκα» διά να μη προκαλώ τους αρχαιοδεείς).
    Έγραψα: «μισαλοφυλία» αντί του ορθού «μισαλλοφυλία».
    ...
    Α,... υπάρχει και ένα δικό σου... (αν επιτρέπεται):
    Το «ψάξτω». Το ορθό είναι «ψάξε το» > «ψάξ’ το» > «ψάξτο»(;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα "τυπογραφικά λάθη" συνήθως δεν αφαιρούν κάτι από αυτό που κάποιος σχολιαστής θέλει να διατυπώσει...βεβαίως πρέπει να προσέχουμε, αλλά το ρημάδι το πληκτρολόγιο, πολλές φορές σε παρασύρει και περνούν απαρατήρητα...τα "τερατάκια".
      Σημασία έχει το "περιεχόμενο" στην διακίνηση απόψεων, ιδεών και ουσιαστικά, η σκιαγράφηση υπαρκτών προβλημάτων που ταλανίζουν την κοινωνία μας!

      Διαγραφή
  23. Τώρα που θα έρθουν οι Ιμάμηδες από την Σαουδική Αραβία με τα σπαθιά στα χέρια να διδάξουν σε μικρά παιδιά το ΜΙΣΟΣ του Προφήτη τους για κάθε ΑΠΙΣΤΟ θα δεις πραγματικά τι έχει να γίνει . Μην βρεθείς στον δρόμο τους μόνάχα γιατί θα είναι ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή