Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Ο ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ ΤΟΝ...ΕΣΚΑΣΕ ΤΟΝ ΜΑΡΚΑΡΙΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ! ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΡΩΗΝ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ!

Τα προβλήματα με το περιβάλλον του και συγκεκριμένα με τους άμεσους...


συνεργάτες του ήταν η αιτία…για την οποία ο Σέρχιο Μαρκαριάν υπέβαλε την παραίτησή του από τη θέση του ομοσπονδιακού εκλέκτορα.
Στη σχετική διευκρίνιση προέβη σήμερα με νέα δήλωσή του ο ομοσπονδιακός προπονητής, ”φωτογραφίζοντας” ουσιαστικά τον διευθυντή των Εθνικών ομάδων Γιώργο Καραγκούνη και τον βοηθό του, Νίκο Κωστένογλου, χωρίς πάντως να αναφέρει αν θα ανακαλέσει την παραίτησή του.
«Mε την προχθεσινή μου δήλωση γνωστοποίησα μια πολύ δύσκολη για μένα απόφαση. Δυστυχώς από εκεί και μετά, κάποια ΜΜΕ μου απέδωσαν προθέσεις και σκέψεις που δεν είναι δικές μου» υπογράμμισε ο κ. Μαρκαριάν.
«Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο από τον κύριο Γκιρτζίκη και τους ανθρώπους της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή δημιούργησαν τις κατάλληλες συνθήκες για να εργαστώ» διευκρίνισε ο έμπειρος τεχνικός.
«Η εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπο μου ήταν αυτή, που παρά τα αποτελέσματα, με έκανε να θέλω να συνεχίσω να εργάζομαι στην Εθνική Ελλάδας. Υπήρξε πλήρης σύμπνοια με τον κ. πρόεδρο στα επόμενα απαραίτητα βήματα για να οδηγήσουμε την Εθνική Ελλάδας στον δρόμο των επιτυχιών» πρόσθεσε ο Ουρουγουανός προπονητής.
«Δυστυχώς βρήκα εμπόδια στην υλοποίηση αυτών των βημάτων από ανθρώπους που δεν ανέμενα. Για αυτό ο ηθικός μου κώδικας και η ευθύνη μου απέναντι στην Ομοσπονδία, στους παίκτες της Εθνικής και στους Έλληνες φιλάθλους με ώθησαν σε αυτή τη δήλωση την Τρίτη. Δεν μασάω τα λόγια μου και προτίθεμαι σύντομα να πω και περισσότερα» κατέληξε ο κ. Μαρκαριάν.
makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου