Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Η ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ! ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ!

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή αναγνώστη μας (τα πλήρη στοιχεία του αναγνώστη είναι στη διάθεσή μας, όπως και το τηλέφωνό του) ο οποίος ξαφνικά...φορτώθηκε το πρόβλημα δύο λαϊκών αγορών στο ίδιο σημείο και, ως άτομο με ειδικές ανάγκες, δεν μπορεί να μετακινηθεί από το σπίτι του!! Δείτε τι λέει και παρακαλείται ο Δήμος να δώσει άμεσα μια απάντηση:


κ. Βραχιολίδη καλημέρα σας,
εκτιμώ βαθύτατα το έργο σας όλα αυτά τα χρόνια και θα ήθελα να σας ενοχλήσω για το γνωστό θέμα της τοποθεσίας της λαϊκής αγοράς του Χολαργού.
Δεν θα σταθώ στο ότι είμαι ένας κάτοικος γέννημα θρέμμα Χολαργιώτης ούτε ότι επί δημάρχου Νικολάου είχα την ατυχία να έχω κάθε Δευτέρα επί 2 συναπτά
έτη (παρανόμως νομίζω) την Λαϊκή μπροστά στο σπίτι μου Γ.ΒΕΝΤΟΥΡΗ & ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Έρχεται λοιπόν στο διάστημα αυτό η επιτροπή που αποφασίζει για την Λαϊκή και ως εκ θαύματος ομοφώνως ενώνει τις 2 λαϊκές (αγρ.προιόντων & ρούχων) ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ - Γ.ΒΕΝΤΟΥΡΗ -ΣΥΡΟΥ.

Αυτή η απόφαση, εμένα προσωπικά μου προκαλεί αποκλεισμό από το δικαίωμα μετακίνησής μου κάθε Δευτέρα με το αυτοκίνητο μου από το σπίτι μου έχοντας πιστοποιημένη αναπηρία κάτω άκρων 65% από επιτροπή του Ελληνικού Στρατού.
Ο λόγος που επικοινωνώ μαζί σας είναι αν μπορείτε να μου υποδείξετε, έχοντας τη γνώση και την εμπειρία στα κοινά του Δήμου, πώς μπορώ να βρώ μια λύση επ΄αυτού.
Θέλω να με συγχωρέσετε για την ενόχληση και σας ευχαριστώ προκαταβολικά
για τον χρόνο που θα δώσετε να διαβάσετε το πρόβλημα μου.

Με εκτίμηση
Β. Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου