Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΕΞΥ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!!!

Το θέμα προβάλλει το sport-fm, ίσως το πιο δυνατό σε επισκεψιμότητα site, σε ό,τι έχει να κάνει με την αθλητική ειδησεογαφία. Σύμφωνα λοιπόν με τον συγκεκριμένο ιστότοπο η πιο σέξυ Ελληνίδα αθλήτρια είναι η Γιάννα Μάρκου. 
Δείτε πώς την παρουσιάζουν με πλούσιο φωτογραφικό υλικό:



Η 24χρονη βολεϊμπολίστρια πέρασε απ' τον φακό και το μικροσκόπιο του sport-fm.gr, μίλησε για την καριέρα και την προσωπική της ζωή και υπόσχεται να σε κρατήσει μακριά από Exit Poll και προβλέψεις. 

Απολαύστε την! 

Πώς προέκυψε το βόλεϊ και σε ποια ηλικία; 
«Είχα από μικρή μεγάλη αγάπη για το σπορ. Στην ηλικία των δώδεκα με είδε ένας προπονητής ο οποίος διέκρινε καλά στοιχεία πάνω μου. Αυτός μου σύστησε να πάω στις ακαδημίες του Ηρακλή Κηφισιάς, όπως και έκανα. Ήμουν πολύ τυχερή που ξεκίνησα σε μια ομάδα που δίνει μεγάλη βάση στις υποδομές της». 
inner
inner

Τι σημαίνει το βόλεϊ για εσένα; 
«Το βόλεϊ ειναι η ζωή μου από πολύ μικρή ηλικία... Ο αθλητισμός για μένα σημαίνει υγεία και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι όσο αντέχω! Έχω παίξει σε Ηρακλή Κηφισιάς, ΖΑΟΝ, Ίωνες, Κερατέα, Πανναξιακό, Παναθηναϊκό και Ηρακλή Ιωαννίνων. Φέτος θα συνεχίσω στον Αστέρα Αγίου Δημητρίου». 
inner
inner

Τι χρόνος και θυσίες απαιτούνται για να ασχοληθεί ένας αθλητής/μια αθλήτρια με το βόλεϊ σε επίπεδο πρωταθλητισμού; Ασχολείσαι με κάτι άλλο πέρα απ' το βόλεϊ
«Χρειάζεται να αφιερώσεις πολύ χρόνο με πολλές ώρες κοπιαστικής προπόνησης. Αυτό σημαίνει μεγάλη καταπόνηση, σωματική και ψυχολογική, πολλές υποχρεώσεις, ταξίδια και κάποιες φορές πρέπει να βάζεις στην άκρη οτιδήποτε προσωπικό θέλεις να κάνεις. Όμως έτσι είναι ο αθλητισμός, όσο περισσότερο δουλεύεις, τόσο περισσότερο ανεβαίνεις. Επαγγελματικά ασχολούμαι καθαρά με το βόλεϊ, δεν κάνω κάτι άλλο παράλληλα». 
inner
inner

Πώς βλέπεις τον εαυτό σου όταν κάποια στιγμή στο μέλλον αποφασίσεις να αποσυρθείς από το σπορ; 
«Ελπίζω να καταφέρω κάποια στιγμή να έχω μια δική μου επιχείρηση, σίγουρα θα είμαι όμως και κοντά στο άθλημα που αγαπώ. Ίσως ως προπονήτρια ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να προκύψει». 
inner

Μέσα στο γήπεδο σε φλερτάρουν»; Τι ακους από την κερκίδα; 
«Σίγουρα οι δικοί σου φίλαθλοι μπορεί να ζητωκραυγάζουν με το όνομά σου και να σε επευφημούν... κάτι που σου δίνει δύναμη και θέληση να κερδίσεις και γι' αυτούς, μερικές φορές ακούς και σχόλια κολακευτικά για μια γυναίκα. Υπάρχουν βέβαια και τα αρνητικά σχόλια από τους αντίπαλους φιλάθλους που προσπαθούν να σε επηρεάσουν και να σου ρίξουν το ηθικό. Όμως όλα είναι στο παιχνίδι». 
inner
inner

Πώς περνάς την ώρα σου εκτός γηπέδων; 
«Γενικά στον πρωταθλητισμό δεν έχεις πολύ χρόνο για άλλες δραστηριότητες, παρόλα αυτά προσπαθώ να χαρώ τον ελεύθερο χρόνο μου με τις φίλες μου, την οικογένειά μου και γενικά με τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου. Έχω τελειώσει την Effect Academy ως personal trainer, κάτι σχετικό με τον αθλητισμό που μου αρέσει πολύ και θέλω όσο είναι εφικτό να το συνδυάσω με το βόλεϊ». 
inner

Τo μαγιό ήταν μια ευγενική προσφορά της Bodytalk.

1 σχόλιο: