Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΔΩΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ! ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΝΦΑ!


«Και θέλετε εγώ να ψηφίσω αυτό; Εγώ που μια αγωνίστηκα για τη μεσαία τάξη ,να πάω κόντρα στη ιστορία μου ,στην πορεία μου να ψηφίζω τον ενιαίο φόρο ακίνητης περιουσίας; Βρήκατε ως υποζύγιο την πλάτη του λαού και τον πατάτε» είπε μεταξύ άλλων στην ομιλία του ο Βύρων Πολύδωρας κάνοντας γνωστό πως αύριο στην ονομαστική θα καταψηφίσει.

Έτσι, η κυβέρνηση ακροβατεί τώρα σε εύθραυστες ισορροπίες.

Παρών στην ονομαστική

«Βύρωνα,Βύρωνα! Μόνο εμείς σε χειροκροτήσαμε,οι Ανεξάρτητοι Έλληνες. Διπλοχειροκρότημα σου δώσαμε!» είπε ο Τέρενς Κουίκ στον Βύρωνα Πολύδωρα βλέποντάς τον να βγαίνει από την Ολομέλεια.
Ο Τέρενς Κουίκ συνεχάρη τον πρώην Πρόεδρο της Βουλής ,προχωρώντας στο «πονηρό» -δημοσιογραφικό ερώτημα. «Αύριο έχει ονομαστική, θα ήσαστε πρόεδρε;», ρώτησε ο Τέρενς Κουίκ.
Ο Βύρων Πολύδωρας κοντοστάθηκε και κοιτάζοντάς τον στα μάτια απάντησε: «Και βέβαια θα είμαι».
Έτσι απομακρύνθηκαν και τα σενάρια περί αποχής.
madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου