Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Η ΡΑΧΗΛ ΜΑΚΡΗ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ! ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΔΗΜΟ!

Τα σενάρια που την ήθελαν να κατεβαίνει στον «στίβο» των ...

αυτοδιοικητικών εκλογών, επιβεβαίωσε η πρώην βουλευτής Ραχήλ Μακρή. Η κ. Ραχήλ, σε συνέντευξη γνωστοποίησε ότι θα διεκδικήσει το δημαρχιακό θώκο του δήμου Παλλήνης.

Συγκεκριμένα, η ίδια δήλωσε:  «Μετά από ώριμη σκέψη, αποφάσισα να μην συμμετέχω σε εθνικές εκλογές, όποτε αυτές γίνουν. Μετά από παροτρύνσεις φίλων και ατόμων που κατοικούν στον ίδιο Δήμο με εμένα, στον Δήμο Παλλήνης, θα θέσω υποψηφιότητα για την διεκδίκηση του Δήμου Παλλήνης. Ο συνδυασμός μου θα ανακοινωθεί τον Σεπτέμβριο με Οκτώβριο, σε μία ανοιχτή συγκέντρωση. Ήδη είμαστε σε διαδικασίες και ετοιμάζουμε αυτά που χρειάζονται».

2 σχόλια:

  1. Η ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Γερακας ειναι αληθεια οτι χρειαζεται δραστικη και ριζικη αλλαγη.ειναι πλεον απο τους πιο ασχημους δημους,χωρις υπηρεσιες, με ανιδεους δημοτικους υπαλληλους που σε ταλαιπωρουν μεχρι να απαντησουν σε ενα αιτημα πολιτη, αν απαντησουν βεβαια και ποτε. Απαντηση δημαρχου σε ραντεβου μαζι μου για αιτημα μου: «εχω πιο σοβαρα θεματα να ασχοληθω, απο αυτα των πολιτων.» τοτε ρε μεγαλε, τι μου κλεινεις ραντεβου και αφηνω το μαγαζι μου να ερθω να σε βρω? Για να μου πεις οτι δεν ασχολεισαι με αιτηματα πολιτων? Οταν οι υπαλληλοι του δημου δεν ασχολουνται ουτε αυτοι, δεν ασχολειται ουτε και ο δημαρχος τοτε τι?? Μακαρι να υπαρξει αλλαγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή