Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

ΠΟΤΕ ΜΗ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΟΛΕΤΗΡΕΣ ΕΒΑΛΑΝ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!

ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ! Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ! ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!
Οι άθλιοι της κυβέρνησης Σαμαρά εκτελούν πειθήνια τις εντολές των διεθνών εγκληματιών και εχθρών της χώρας που μεταξύ άλλων θέλουν και την κατάρρευση της Παιδείας. Ο Λοβέρδος είναι ο άνθρωπος για τις βρώμικες δουλειές τους. Όπως όταν έλεγε για τους συνταξιούχους «δεν πεθαίνουν κιόλας», για να βάλει μετά σε εφαρμογή το σχέδιο κατάρρευσης της υγείας ώστε να οδηγεί ευκολότερα στον  θάνατο τους συνταξιούχους, έτσι και τώρα ανέλαβε το πόστο του υπουργού Παιδείας για να τη σαρώσει!

Ο στόχος των δανειστών-τοκογλύφων είναι να μετατρέψουν τους σπουδαγμένους Έλληνες  σε αγράμματους. Σε σερβιτόρους, λαντζέρηδες, λούστρους και εργάτες στις ΕΟΖ που φτιάχνουν. Θέλουν τους Έλληνες να τους κάνουν Πακιστανούς που να καθαρίζουν τα τζάμια για να παίρνουν ένα ευρώ τη μέρα! Αυτό το εγκληματικό σχέδιο υπηρετεί η κυβέρνηση Σαμαρά και ο άνθρωπος για τις βρώμικες δουλειές, Λοβέρδος.  Να είστε βέβαιοι ότι το σχέδιό τους προβλέπει να καταργηθεί η υποχρεωτική παιδεία μέχρι την Τρίτη Γυμνασίου. Θα κατεβάσουν το όριο της υποχρεωτικής παιδείας στο Δημοτικό! Το Δημοτικό σχολείο αν τελειώσει ο Έλληνας θα θεωρείται αρκετό για τους…λουσάτους της ΕΕ!

Ποτέ μη σώσει και γίνουν μαθήματα. Οι μαθητές να μην υποκύψουν στους άθλιους εκβιασμούς της κυβέρνησης και να συνεχίσουν τον αγώνα τους μέχρις εσχάτων! Η αντίσταση του λαού ξεκινά από τα σχολεία! 

4 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ

    "ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ"

    ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΗ ΔΟΞΑ.
    ΜΑΤΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ (ΤΗ ΔΟΞΑ) .


    ΥΠΟΓΡΑΦΗ :
    ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚΟΣ ΠΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΝΩ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    ΕΓΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ;
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ.
    ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣ ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΕ ΜΑΚΗ .
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ,ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΟΥ ΤΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΜΟΥ.
    ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
    ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΩΣ ΜΑΘΗΤΗΣ .
    ΝΑ ΠΑΛΕΨΩ, ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΑΝΤΙΔΡΩ.
    ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΥΡΙΖΑ.
    ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΩ ΠΛΟΥΣΙΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ.
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΥΡΙΕ ΜΑΚΗ , ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣ !
    ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ , ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΣΤΗΘΟΣ !

    http://content-mcdn.feed.gr/filesystem/images/20110329/low/newego_LARGE_t_821_99182509.JPG

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗΘΩΡΗ ΠΑΚΙΣΤΑΝΗ

    http://panosz.files.wordpress.com/2011/09/m3.jpg



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πέσει η παράνομη κατοχική υπόδουλη μνημονιακή συστημική κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΑΕ! ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτω η χούντα των δωσιλόγων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή