Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

ΡΕΜΟΥΝΔΟΣ (ΚΚΕ): "ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ..."

Καταγγέλλουμε την κυβερνητική τρομοκρατία κατά των μαθητών, και των δίκαιων αγώνων τους σε όλη την Ελλάδα και τα απαράδεκτα κρούσματα στα σχολεία του Χολαργού, όπου μαθητές γυμνασίου μεταφέρθηκαν με χειροπέδες στο αστυνομικό τμήμα για «προληπτικούς» λόγους.  Η συγκυβέρνηση προσπαθεί να αντιμετωπίσει με αυταρχισμό την τεράστια δυσαρέσκεια που προκαλεί η σκληρή αντιλαϊκή της πολιτική, φτάνοντας σε σημείο πάνοπλοι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ να κυνηγάνε και να χτυπάνε στους δρόμους του Χολαργού παιδιά του γυμνασίου.
Μετά τις απειλές του Υπουργού για τη "συμμόρφωση" των μαθητών με το "Νέο Λύκειο και την τράπεζα θεμάτων" που έχουν ετοιμάσει κυβέρνηση και ΕΕ, ήρθε και η παρέμβαση από την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, με σκοπό την τρομοκράτηση των μαθητών που δεν συμβιβάζονται με την άθλια κατάσταση στα σχολεία και με τις προοπτικές ενός μέλλοντος με ανεργία και χωρίς δικαιώματα.

Δεκαετίες, τώρα, παρακολουθούμε την προσαρμογή της εκπαίδευσης στις απαιτήσεις της «αγοράς», με το «νέο», «έξυπνο», «ψηφιακό», «ανοιχτό» … σχολείο, που φτωχαίνει σε μόρφωση και αγωγή αλλά ανοίγει ολοένα περισσότερο τις πόρτες του στην επιχειρηματικότητα. Αυτό το σχολείο που δίνει... "εφόδια" ανεργίας και την αδιέξοδη προοπτική ζωής αρνούνται να δεχτούν οι μαθητές και αγωνίζονται.
Οι αγώνες των μαθητών για σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα είναι πανάκριβο εξεταστικό κέντρο που μοιράζει σκόρπιες γνώσεις και δεξιότητες, για μέλλον και ζωή με δικαιώματα είναι δίκαιος.
Καταδικάζουμε την ποινικοποίηση των αγώνων, απαιτούμε την κατάργηση των νόμων και των «μαθητοδικείων» που στέλνουν παιδιά και γονείς στα δικαστήρια αντιμέτωπους με ποινές φυλάκισης γιατί αγωνίζονται.
Χαιρετίζουμε την κοινή δράση μαθητών - γονιών – εκπαιδευτικών για να ορθώσουν τείχος στις απειλές και την τρομοκρατία, τους χιλιάδες που συμμετείχαν στο πανελλαδικό συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ με κεντρικό σύνθημα «Δεν θα ζήσουμε με ψίχουλα». Τους χιλιάδες που συμμετείχαν στις μαθητικές πορείες.
Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες μαθητές που παρά τις απειλές, συλλογικά, οργανωμένα, περιφρουρημένα, με τα μαθητικά συμβούλια και τα συντονιστικά σχολείων συνεχίζουν να παλεύουν για μόρφωση και ζωή με δικαιώματα, δεν  αποδέχονται να γίνουν άνεργο, φθηνό, άβουλο εργατικό δυναμικό για τα κέρδη των λίγων.
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ :
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ.
ΚΑΛΥΨΗ ΚΕΝΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΩΝ  ΑΥΞΗΣΗ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
ΕΝΙΑΙΟ 12ΧΡΟΝΟ, ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ, ΤΗΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ- ΕΕ- ΚΕΦΑΛΑΙΟ.

Οργανώσεις ΚΚΕ-ΚΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

6 σχόλια:

  1. ΑΝΤΕ ΡΕ ,ΣΟΒΑΡΑ ;
    ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΡΕ ΜΟΥΝΔΟ ;

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ;

    ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑΛΙΚΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πηγαινε πλυσου,απλυτε,γιατι μυριζεις και με πηρε η μποχα από την φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aκόμα μιλάτε τη σταλινική ορολογία,μηδενιστές της φάπας. ΣΚΡΑΠΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. TO ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ!

    ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ!

    Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΟΦΕΛΙΜΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Λένιν,ο Στάλιν και οι μπολσεβίκοι τους,έσφαζαν τους Ρώσσους αγρότες,οσους διαφωνούσαν,τους διανοούμενους,τους αριστοκράτες και γενικά,όλους αυτούς που τους θύμιζαν την ανεπάρκειά τους,από καθαρό κόμπλεξ...Σας θυμίζει καθόλου το κ.κ.Ελλάδος?Την νοοτροπία,ας πούμε...Όλοι τους,έχουν στις τσέπες τους,ή στα σακίδια πλάτης,ένα σκουριασμένο κονσερβοκούτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΡΕ ΡΕΜΟΥΝΔΟ .
    ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ,ΤΙ ΧΑΜΠΑΡΙΑ ;
    ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ.

    ΤΡΩΤΕ ΚΑΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή