Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ ΝΕΟ SEX SYMBOL ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ TV

 Είναι η Αντωνία Καλλιμούκου! Χάρη στα προσόντα της, έπιασε πολυπόθητη θέση σε πάνελ και μάλιστα σε αυτό της Ελένης
Μενεγάκη, όταν οι περισσότεροι πανελίστες έχουν πάει σπίτι τους και στα ταμεία ανεργίας. 

Είναι απόφοιτος του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει εκλεγεί Β' Σταρ Ελλά το 2007. Δείτε ορισμένα ενδιαφέροντα που αλιεύσαμε από το διαδίκτυο για την πανέμορφη Αντωνία: 

Καριέρα
Εστεμμένη καλλονή, αλλά έγινε τηλεοπτικά ευρέως -κατά κάποιον τρόπο πάντα- γνωστή από τη συμμετοχή της στην καλοκαιρινή εκπομπή του ΑΝΤ1 «Elatte» (και όπου φύγει-φύγει οι θεατές!). Εχει σπουδάσει στο Πάντειο όμως η Αντωνία, ενώ έχει συγγράψει και ένα παιδικό παραμύθι, το οποίο εξέδωσε ο απαιτητικός Νίκος Μουρατίδης. Θλιμμένη στιγμή
Και ενώ φωτογραφίζεται με Brazilian μαγιουδάκια ή ημίγυμνη πάνω σε παιδικά αλογάκια, δεν παύει να είναι μια συγγραφέας. Αφού στον ΑΝΤ1 είχε πάει να δώσει ένα σενάριο για καθημερινή σειρά και την έκαναν παρουσιάστρια στο πλευρό της Νάντιας Μπουλέ!

Σπουδαία φράση

«Δεν είμαι ούτε μοντέλο, ούτε συγγραφέας, ούτε οικονομολόγος, ούτε πρωτάρα παρουσιάστρια, ούτε μαθήτρια υποκριτικής. Είμαι όλα αυτά που κάνω και ο καθένας ας με κρίνει σε κάθε τομέα με βάση τη δουλειά μου».

Ευτυχισμένες μέρες

Ολες όσες διαβάζει Καζαντζάκη, που τον λατρεύει! Αλλωστε και το επικείμενο βιβλίο της αφόρα τα διανοήματα του μεγάλου Κρητικού συγγραφέα! Ευτυχισμένες μέρες είναι ακόμα και όσες περνά με τον καλό της, για τον οποίο έχει δηλώσει: «Ο σύντροφός μου είναι ο δάσκαλός μου, ο εραστής μου, ο γκόμενος μου, ο πατέρας μου»!


Η ευχή μας: Να πάρει σύντομα την θέση της  Ελένης Μενεγάκη, γιατί αρκετά πια την βαρεθήκαμε. Καιρός να μπει νέο αίμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου