Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Η ΚΟΝΤΡΑ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΠΟΥΛΟΥ-ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!
"Είσαι τόσο φανατικός που τόσα χρόνια υποστήριζες τις συμμορίες της και έτσι παίρνοντας θέση σε θέματα του Δήμου ακόμα και υποστηρίζοντας ανθρώπους που πριν έκανες κριτική απίστευτη, αρνητική εννοείται, έρχεσαι τώρα να σπιλώσεις έναν άνθρωπο ευγενέστατο, λέγοντας ότι είναι Χρυσαυγήτης επειδή δεν καταδικάζει τη Χρυσή Αυγή. Πού το είδες γραμμένο ρε φίλε ότι όποιος δεν καταδικάζει κάποιον ή κάποιο κόμμα,το υποστηρίζει και από πάνω; Πρόσεχε γιατί η πολύ "Δημοκρατία" που αισθάνεστε μερικοί ότι είστε οι μοναδικοί της εκπρόσωποι, σύντομα θα σας αποβάλει διά της ψήφου των πολιτών και θυμίσου το αυτό που σου λέω. 
Σε παρακολουθώ από το 1989 επί Σκούρτη και μέχρι σήμερα πραγματικά με έχεις απογοητεύσει πάντα "πολιτικά" στα του Δήμου και σε ότι γράφεις στην εφημερίδα σου αρκετές φορές.
Έχετε συνηθίσει όλοι στα χούφταλα και σε όσους έτρωγαν με χίλιες μασέλες, αυτούς τους πολιτικούς, δημάρχους, αυλικούς,
αυλικούς-

παρατρεχάμενους. Δεν λέω για σένα κάτι ούτε σου αποδίδω αιχμή αλλά το σύστημα που σας στήριζε θα τελειώσει σύντομα.
Αντί να πεις να βγει ένας άνθρωπος μοντέρνος, από καλή οικογένεια, με ιστορία στη περιοχή μας, μορφωμένος μπας και κάνει κάτι, επιτίθεσαι λεκτικά και λες αρλούμπες  όπως κάνουν όλοι επί 15 μέρες.
Δεν έχεις καταλάβει και εσύ ότι ο κόσμος ΕΧΕΙ ΣΙΧΑΘΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ και έχεις  πέσει και εσύ στο λάκκο που κάποιοι  έσκαψαν και ήδη έχουν πέσει μέσα και μαζί με αυτούς και εσύ. Δεν είμαι Χ.Α. αλλά σκέφτομαι πολύ σοβαρά στο τέλος να τη ψηφίσω έτσι από "αντίδραση και σπάσιμο" με μια αντισυστημική ψήφο που θα ισοδυναμεί με δύο μούτζες στα δύο κόμματα που επί σαράντα χρόνια μας ξέσκισαν τα σωθικά μας επειδή όλοι, δεν ήμασταν μέρος ενός πολιτικού χουλιγκανισμού που ήθελε το ρουσφέτι για τα ψηφαλάκια και που στο τέλος πτώχευσε τη χώρα και εμάς μας έστειλε στον αγύριστο είτε ζούσαμε αξιοπρεπώς είτε πλούσια, είτε με άνεση είτε χωρίς άνεση.

Είμαι ό,τι γουστάρω κάθε φορά.
Είχαμε τουλάχιστον την αξιοπρέπεια μας, πληρώναμε τους λογαριασμούς μας εμπρόθεσμα,την εφορία μας και τώρα δεν μπορούμε να πάμε Super market.....

Αυτό εξακολουθείς να πρεσβεύεις και όσοι το ακολουθούν θα εκπλαγούν στο τέλος.
Άκου εκεί ! Ποιός είσαι ρε μεγάλε που θα κάνεις κατήχηση στους άλλους για το τι θα λένε και το τι θα καταδικάζουν ή όχι;
Καταδίκασε εσύ πρώτα αυτά που έχεις κάνει όπως και όλοι μας έχουμε κάνει και μετά να είμαστε σε θέση να καταδικάζουμε τους άλλους αλλά τη καμπούρα μας δεν τη βλέπουμε ή δεν θέλουμε να την βλέπουμε αν έχουμε μακρύ λαιμό.
Μάθε λοιπόν ότι αρνούμαι κάθε σχέση με την οργάνωση Πασοκ αν και κάποτε την υποστήριζα, μάθε ότι αρνούμαι κάθε σχέση με τη Νέα Δημοκρατία αλλά τώρα πια ουτε απ΄ έξω δεν θέλω να περνώ, γιατί αισθάνομαι αηδία και εμετίλα όταν γυρίζω το πρόσωπο μου και βλέπω τα γραφεία τους και τις σκατόφατσες των γερουνδίων σαψάλων που κουνάνε τους κώλους τους επειδή ακόμα έμμεσα ή άμεσα έχουν συμφέρον για να υποστηρίζουν. Το ίδιο και όλους αυτούς τους ρεμπεσκέδες που για να μην χάσουν τα " συνδικαλιστικά τους όνειρα " μετακόμισαν στο Τσιπραίϊκο που από Σύριζα, έχει άτυπα μετονομαστεί σε "Πασοκοσυρίζα".

Αλλάζουν ονόματα, κάνουν στρατηγικές συνεργασίας με κάθε τρόπο και μας έχουν σπάσει τους όρχεις,  με συγχωρείς και εσύ και οι αναγνώστες από την κατακριτέα, άκαιρη,ηλίθια,
εγκληματική πράξη ενός δολοφόνου που ήταν στη Χ.Α. και που πριν δύο χρόνια ήταν στοΚΚΕ ε και που πήγαινε εκεί που του έδιναν μπικικίνια (λεφτά).
Καταδικαστέα πράξη πέρα για πέρα, μέχρι τον ουρανό αλλά δεν βλέπω την ίδια αντιμετώπιση για τις 4.000-5.000 αυτοκτονίες που αύριο μπορεί να είσαι εσύ ή εγώ ή ένας συνάνθρωπος μας, όπου και αν ανήκει είτε στη Χ.Α. ειτε στην άκρα αριστερά είτε στις άλλες οργανώσεις που μας ήπιαν το αίμα και μας ρουφούν την αξιοπρέπεια μας.
Βουλώστε το όλοι λοιπόν σε κανάλια, εφημερίδες, καφετέριες, παντού και σεβαστείτε το δράμα που περνάει ο ελληνικός λαός.
Φιλικά στο λέω, εκφράζω την αγανάκτηση μου και τον αποτροπιασμό μου για κάθε τι γελοίο που εδώ και σχεδόν είκοσι μέρες παρακολουθούμε όλοι στα ΜΜΕ.

Εμετίλα, αηδία, το ακούς; Διάβασε το καλά για να το εμπεδώσεις .
Αυτό θα βρουν μπροστά τους και αυτό θα πληρώσουν. Την αηδία που αισθάνεται ο ελληνικός λαός γιατί μιλούσαν για δημοκρατία και τσέπωναν κάποιοι όλα τα δις που πέρασαν από την χώρα μας, ενώ στο κόσμο έδιναν ούτε το 10%
Είναι όλοι αυτοί οι δημοκράτες που μας πιπίλιζαν τα αφτιά επί 40 χρόνια ότι δήθεν δεν μπορούν να απορροφήσουν τα κονδύλια και όλου του κόσμου τις μπαρούφες, ενώ στην ουσία τα απορροφούσαν οι ίδιοι.
Γέμισε η Ελλάς με βίλλες εκατομμυρίων, αυτοκίνητα των 100.000 ευρώ, με σκάφη εισοσάμετρα, όλοι πήγαιναν εκδρομές στα χιόνια και στα νησιά Fiji και St. Thomas.

AΠΟ ΠΟΥ ΡΕ ΠΉΓΑΙΝΑΝ; ΜΕ ΤΙ ΛΕΦΤΑ ;
ΤΑ ΕΙΧΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥΣ Η ΑΜΑΡΣΟΥΔΑ ΣΤΟ ΜΠΑΟΥΛΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ;
E ;
ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.
ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΑΒΑΝΤΕΣ ΣΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΟΣΜΟ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΟΛΟΥΣ, ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΑΤΕ.

Τώρα, έρχονται ως τιμητές της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ  για να την διασώσουν από την ναζιστική κακή, εθνικιστική οργάνωση ταγμάτων της χρυσής αυγής που ξαφνικά όλοι θυμήθηκαν ότι υπάρχει στο προσκήνιο της ελληνικής πολιτικής, με τη ψήφο σχεδόν 500.000 Ελλήνων.
Και εγώ δημοκράτης είμαι και σέβομαι το πολίτευμα που έχουμε αλλά ξέρεις.... χρωστάω στην εφορία και στη ΔΕΗ και στην ΕΥΔΑΠ και ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ και δεν κάνω ούτε service στο γαμημένο το αυτοκίνητό μου που το πήρα όχι για να το δει ο γείτονας αλλά επειδή έχω μεγάλη οικογένεια και ο κύριος Καραμανλής μου είχε πει ότι μπορώ να το αγοράσω χωρίς φόρους, χωρίς δασμούς πέραν των κανονικών και χωρίς πόθεν έσχες αν και είχα πλΉρως δικαιολογήσει την απόκτηση του.
Αυτός δεν ήταν ή με απατά η μνήμη μου;
Τώρα, μου "χαρατσώνουν" τα παιδιά μου, τα σπίτια μου, το αυτοκίνητο μου, μα πάνω από όλα την αξιοπρέπεια μου που έκανα τόσΟ εγώ και οι γονείς μου με ΝΟΜΙΜΟ τρόπο και που τώρα δεν μπορώ και όχι δεν θέλω να πληρώνω.
Εγώ στεναχωριέμαι πιο πολύ και από την ΔΟΥ και από τον κάθε υπάλληλο της εφορίας, και από το κράτος και από τη ΔΕΗ και από όλους. Ντρέπομαι γιατί έχασα το 80% των μηνιαίων μου άρα και ετήσιων εισοδημάτων μου σε σχέση με το 2010 και παρόλο που συνέβη αυτό, καλούμε να πληρώνω φόρους με γεωμετρική πρόοδο.
Με τσαλαπάτησαν και θα κάνω ότι είναι δυνατόν να τους εκδικηθώ, πάντα με νόμιμο τρόπο χωρίς την παραμικρή βία.

Αν δεν θέλουν να ψηφίσω Χ.Α. ή πλατινένιο σούρουπο ή παναθηναϊκή συμμαχία ή τους Ιαχωβάδες ή ό,τι άλλο σκατά, να κάνουν 200 δόσεις σε όλους ανεξαιρέτως στα ταμεία και στην εφορία για να μπορούν να πληρώσουν.
Αυτό είναι δημοκρατία για κάτι, που υπεύθυνος και υπεύθυνοι δεν ήμασταν όλοι εμείς αλλά οι κλέφτες που έτρωγαν στις πολιτικές οργανώσεις-τρώγλες σαν τους ποντικούς τα λεφτά μας,γύριζαν με πέντε γκόμενες μοντέλες ο καθένας, που από βιζιτούδες έγιναν κυρίες και μας το έπαιζαν "πολλά βαρύς και όχι"! Ποιοι; Όλοι οι ανώμαλοι της Ελληνικής κοινωνίας (κοινώς οι πούστηδες) και όλοι οι πολιτικοί και δημοσιογραφικοί "φελλοί" τους οποίους το σύστημα τροφοδοτούσε με παχυλούς μισθούς για να λένε ότι τους έλεγαν και να μας πρήζουν τα ούμπαλα κάθε μέρ, ειδικά από το 1989 μέχρι και σήμερα, αλλά και αύριο.
"Ψευδοί, κουτσοί, στραβοί, αμόρφωτοι"  που δεν ήξεραν τι είναι υπολογιστής και τι κάμερα, βλάχοι από τα χωριά τους που τους διόριζαν οι γνωστοί πολιτικοί, επίσης "φελλοί"  που ο επίσης "φελλός" ελληνικός λαός ψήφιζε και όλοι αυτοί έγιναν άνθρωποι και μεγαλοπιάστηκαν και έγιναν αυθεντίες της "δημοσιογραφίας" και μαζί η κάθε βλαχάρα που το έκανε με 50 σε κάθε κανάλι για να την προωθήσουν και έτσι έγιναν και παρουσιάστριες με εκπομπές δικές τους και με πολύ γκλαμουριά και "μούρη" έκαναν τις έξυπνες τηλεπερσόνες . Μετά παντρεύτηκαν και έγιναν κυρίες, ενώ ακόμα γελάνε οι τοίχοι στα κανάλια με αυτά που έβλεπαν. Όλοι τα ξέρουμε ή τα υποθέτουμε εκ του αποτελέσματος .
Μετά ο κάθε ποδοσφαιριστής και μπασκετμπολίστας, πολίστας, βολλευμπολίστας, έγινε και αυτός μεγάλος και τρανός, του πάσαραν από μία μοντέλα για να παντρευτεί και έτσι οι αθλητές παντρεύονται μοντέλες(...), οι πολιτικοί κόρες εφοπλιστών και πάει λέγοντας η ιστορία.

ΌΛΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ  "ΤΡΕΛΑ"  ΚΑΙ "ΜΟΥΡΗ"

Αυτό θα κάνω εγώ και εκατομμύρια συμπατριώτες μου Έλληνες Πατριώτες και όχι κατ΄ ανάγκην Εθνικιστές ή νεοναζιστές ή ότι άλλο λένε οι "ξεπλυμένες" πλύστρες των καναλιών .
Πατριώτες, που κάτω από την Ελληνική σημαία υπηρέτησα, υπηρετώ και θα υπηρετώ μόνο την πατρίδα μου και κανέναν άλλο "πολιτικό μπαγλαμά",  όταν παραστεί η ανάγκη και αυτό θα μάθω και στα παιδιά μου αν με αφήσει ο Μεγαλοδύναμος να ζήσω εγώ και η γυναίκα μου.

ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΕΙΤΕ ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΕΣ ΕΙΤΕ ΠΑΣΟΚΟΙ ΕΙΤΕ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΕΙΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ.

Θέλω να  μάθω ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ , να περνούν ΕΞΩ από κάθε οργάνωση και να φτύνουν όπως μας έφτυσαν και όλοι αυτοί  τόσα χρόνια.
ΑΥΤΟ ΠΕΤΥΧΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ: ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ, ΤΟ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΙΨΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ "ΠΟΥΤΑΝΑΣ" ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ Ή ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΙΟ Ή ΤΗ ΣΑΜΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΚΟΠΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.
ΟΙ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑΝ ΩΣ ΑΥΛΙΚΟΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΒΛΑΧΑΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΗΛΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ,ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ,ΤΗ ΘΡΗΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ,ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ .

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΩΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΑΖΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ .

Υποκρισία και γελοιότητα.
Ο λαός θα ψηφίσει ό,τι γουστάρει, θα καταδικάζει όποιον γουστάρει,θα ανήκει ή δεν θα ανήκει όπου γουστάρει ή δεν γουστάρει.
Πάρτε το απόφαση και δεν αναφέρομαι μόνο στη Χ.Α. αλλά σε όλα τα κόμματα (συγνώμη,οργανώσεις ήθελα να πω).


Καληνύχτα σας και όνειρα γλυκά.
Εδώ τελειώνει το όνειρο όλων μας.
Αντώνης Μιχαλόπουλος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου