Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: "ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΔΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ"

Όσο πλησιάζουν οι μέρες μέχρι τις δημοτικές εκλογές, καταλαβαίνω όλο και περισσότερο πόσο δύσκολο είναι για έναν νέο άνθρωπο να συνεχίσει να παράγει έργο, ενώ του ρίχνουν λάσπη.
Σήμερα από τοπική εφημερίδα του Χολαργού κατηγορήθηκα σαν ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ στοιχείο!  Κανονικά η αναφορά και μόνο σε σχέσεις και διασυνδέσεις με την ακροδεξιά, θα έπρεπε να μου φέρνει γέλια.
Αλλά δεν γελάω, αντίθετα εξοργίζομαι με τη λάσπη και τη προχειρότητα της κατηγορίας.  Σύμφωνα με την εφημερίδα ΠΡΟΦΑΝΩΣ ο Ηλίας Παναγιώταρος ήταν προσκεκλημένος μου, αφού εμφανίζεται σε στιγμιότυπο ομιλίας μου σε κοινή εκδήλωση που έκανα με το Δημήτρη τον Τούτουζα το 2010.  Και  ΠΡΟΦΑΝΩΣ ανήκω στην "ομάδα εξαρτημένων και συνδεδεμένων ατόμων με ακροδεξιά στοιχεία". Πάλι καλά δηλαδή που δεν υπάρχει στιγμιότυπο να μου σφίγγει το χέρι (μπορεί και να με χαιρέτησε ο άνθρωπος, δεν το θυμάμαι, είχε έρθει αρκετός κόσμος στην εκδήλωση), γιατί τότε σύμφωνα με το σκεπτικό της εφημερίδας θα έπρεπε ίσως να μου ασκηθεί δίωξη για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση.  Ο αρθογράφος αναφέρεται επίσης σε αποφάσεις μου (ή μη αποφάσεις μου) σε θέματα του δημοτικού συμβουλίου που έχουν σχέση με την χρυσή αυγή και το φασισμό. Αλλά είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι η βάση της μομφής απέναντί μου είναι η φωτογραφία. Και είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι έχω σχέση με τη χρυσή αυγή, ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ βρέθηκε ο Παναγιώταρος πίσω μου.
Ε, λοιπόν, είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι υπάρχουν πολλά είδη φασισμού και η κακή δημοσιογραφία είναι απ' τα χειρότερα. Η κακή και η κίτρινη δημοσιογραφία δημιουργούν εντυπώσεις και οι εντυπώσεις μένουν χαραγμένες στη μνήμη. Και σ' αυτό το κυνήγι των εντυπώσεων το μεγαλύτερο θύμα δεν είμαι εγώ. Το μεγαλύτερο θύμα είναι η αλήθεια, η αξιοπιστία και τελικά η πραγματική ουσία των πραγμάτων.

1 σχόλιο:

  1. Επιτέλους ακούστηκε η φωνή του Αποστολόπουλου μετά από 8 συναπτά έτη και ακριβώς όταν στιμώχτηκε το κωλαράκι του. Τόσον καιρό μόνο υπογείως ήξερε να κινείται και να πριονίζει τους άλλους. Βρε καλώς τον! "Όσο πλησιάζουν οι μέρες μέχρι τις δημοτικές εκλογές, καταλαβαίνω όλο και περισσότερο πόσο δύσκολο είναι για έναν νέο άνθρωπο να συνεχίσει να παράγει έργο, ενώ του ρίχνουν λάσπη". Σε ποιο έργο αναφέρεται; Ποιος είναι ο νέος, καθότι μοιάζει σε εμφάνιση και νοοτροπία με άτομο 60 χρονών; Όταν αυτός έκανε φράξιες, εκβιασμούς, προδοσίες και κόλπα κάτω από το τραπέζι, όταν μπλόκαρε έργα, όταν δυσκόλευε τη ζωή των συναδέλφων του και κυρίως όταν ξεπούλαγε το Χολαργό, την παράταξή του και τον κουμπάρο του τον Τούτουζα, ήταν καλά; Τι περιμένει ο κύριος; Ότι μια ζωή αυτός θα γαμεί και όλοι οι άλλοι θα κάθονται και θα τον απολαμβάνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή