Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ: ΝΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΟΚΑΝΑ ΣΕ ΟΔΙΑΝΑ, (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ)

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟΝ ΞΗΛΩΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΟΚΑΝΑ! Ο ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΑ: ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΒΟΥΛΗΣ ΤΗΣ …ΜΙΑΣ ΜΕΡΑΣ!
«Ποιος θα βγάλει σπυριά στο άκουσμα του ονόματός μου θα το διαπιστώσουν όλοι σύντομα, όταν θα έρθουν στην δημοσιότητα τα στοιχεία που έχω στην διάθεσή μου και αφορούν στα έργα και τις ημέρες του ΟΚΑΝΑ»
·         «Η ανασχηματισμένη ηγεσία του υπουργείου από κεκτημένη ταχύτητα  ανασχημάτισε και εμένα»
·         «Ο Βορίδης με αντικατέστησε πριν στεγνώσει η μελάνη στο ΦΕΚ του διορισμού μου! Αυτό θα πει μεταρρύθμιση στην Υγεία. Και ο Λούθηρος αν ζούσε θα είχε σκυλιάσει από το κακό του…»
·         «Όλες μου τις μάχες κατά των ναρκωτικών δεν τις έδωσα από κάποια κυβερνητική καρέκλα, το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω και τώρα»
·         «Πλακάκια» τα έχω κάνει με όλες τις κυβερνήσεις από το 1987 και μετά, με μοναδικό στόχο την μείωση της διάδοσης των ναρκωτικών»

Του Μάκη Βραχιολίδη
Ο συμπαθής Γιάννης Δαραβίγκας, ο γνωστός από τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις στην εκπομπή ΜΑΚΕΛΕΙΟ και όχι μόνο, είναι ο άνθρωπος που δεν πρόλαβε να διοριστεί  Αναπληρωτής Πρόεδρος στον ΟΚΑΝΑ  και ξηλώθηκε από τη θέση του μέσα σε λίγες μόνο ώρες από τη δημοσίευση του ΦΕΚ του διορισμού του! Παρενέβη προσωπικά ο Πρωθυπουργός και …δίνοντας σινιάλο στον Μάκη Βορίδη, έπαυσαν από τη θέση του τον Γιάννη Δαραβίγκα. Προφανώς, ο Αντώνης Σαμαράς έσπευσε να… διορθώσει τις αδικίες, όπως άλλωστε υποσχέθηκε αμέσως μόλις έλαβε το μήνυμα των πρόσφατων εκλογών!!!  Ο τηλεοπτικός πανελίστας και δημοσιογράφος, πέρα από το να απαντάει με το πηγαίο του χιούμορ, έχει μάθει να κάνει και αποκαλύψεις: «Το ποιος θα βγάλει σπυριά θα το διαπιστώσουν όλοι σύντομα, όταν θα έρθουν στην δημοσιότητα τα στοιχεία που έχω στην διάθεσή μου και αφορούν στα έργα και τις ημέρες του ΟΚΑΝΑ».Ο Γιάννης Δαραβίγκας δίνει απαντήσεις για όλα στην "Ελεύθερη Ώρα".
 

Η περίπτωσή σου αγαπητέ Γιάννη μοιάζει μοναδική. Δεν πρόλαβε να δημοσιοποιηθεί το όνομά σου στο ΦΕΚ, ότι τοποθετήθηκες αναπληρωτής Πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ και ξηλώθηκες σε χρόνο ρεκόρ! Ξεπέρασες και το ρεκόρ του Πολύδωρα, ο οποίος έμεινε γνωστός ως ο «Πρόεδρος Βουλής της μιας μέρας». Εσύ είσαι ο «ολίγων ωρών Αναπληρωτής Πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ» . Τι εξήγηση δίνεις σε αυτό το… ξήλωμα;

Δαραβίγκας: Θα μπορούσα να σκεφτώ ότι το «ξήλωμά» μου είναι μέρος του σχεδιασμού για τη δημιουργία της Νέας Ελλάδας, δηλαδή το γνωστό και από την Παλιά Ελλάδα: ράβε, ξήλωνε, δουλειά να μην σου λείπει!
Όμως, μετά από όσα έμαθα για το παρασκήνιο της απομακρύνσεώς μου από τον ΟΚΑΝΑ, νομίζω ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά απ’ ότι φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Έχει σχέση με την λειτουργία του ΟΚΑΝΑ, που πλέον μπορεί χωρίς καμία δόση υπερβολής  να μετονομασθεί σε ΟΔΙΑΝΑ, δηλαδή Οργανισμός ΔΙΑδοσης Ναρκωτικών. Περισσότερα στοιχεία και λεπτομέρειες θα παρουσιάσω συντόμως.

Δεν σου κρύβω ότι κάποιοι, βλέποντας το όνομά σου στο ΔΣ του ΟΚΑΝΑ και μάλιστα ως Αναπληρωτή Προέδρου, είπαν «πάει και ο Γιάννης τα’κανε πλακάκια με την μνημονιακή κυβέρνηση Σαμαρά». Πώς το όνομά σου …χώθηκε μέσα στο ΔΣ του ΟΚΑΝΑ; Αφού είσαι γνωστός αντιμνημονιακός.

Δαραβίγκας: «Πλακάκια» τα έχω κάνει με όλες τις κυβερνήσεις από το 1987 και μετά, όταν ίδρυσα τον Πανελλήνιο Αντιναρκωτικό Αγώνα, με μοναδικό σκοπό να βοηθήσω τους συνανθρώπους μας που έχουν μπλέξει με τις εθιστικές ουσίες και παράλληλα να συμβάλλω στην ενημέρωση των νέων για τα ναρκωτικά. Τα έκανα λοιπόν «πλακάκια» και θα συνεχίσω να τα κάνω με μοναδικό στόχο την μείωση της διάδοσης των ναρκωτικών. Τώρα, αν η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υγείας θέλησε να μου δώσει μια ηθική και μόνο ανταμοιβή, την ευχαριστώ για την πρωτοβουλία της. Όμως η ανασχηματισμένη ηγεσία του υπουργείου από κεκτημένη ταχύτητα  ανασχημάτισε και εμένα. Δεν πειράζει, άλλωστε όλες μου τις προσπάθειες στην μάχη κατά των ναρκωτικών τις έδωσα, όχι από κάποια κυβερνητική καρέκλα και έτσι ως απλός πολίτης θα συνεχίζω να αγωνίζομαι.
Όσο για τα μνημόνια θα πρέπει κάποιος να έχει μαζοχιστικές διαθέσεις για να του αρέσουν. Και βέβαια είμαι απέναντι στα μνημόνια όπως κάθε εχέφρων πολίτης, δεδομένου ότι ήταν κοινό μυστικό τα τελευταία χρόνια και σήμερα αποκαλύπτεται με κάθε επισημότητα, πως τα μνημόνια δεν ήταν μονόδρομος.

Για θύμισε στους αναγνώστες της "Ελεύθερης Ώρας", ποιο είναι το έργο σου στον αντιναρκωτικό αγώνα;

Δαραβίγκας:  Ήμουν Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Αντιναρκωτικού Αγώνα πριν την ίδρυση του ΟΚΑΝΑ. Είμαι ιδρυτής και Πρόεδρος από το 1987, του «Πανελλήνιου Αντιναρκωτικού Αγώνα» (Π.ΑΝΤ.Α) (αρ. αποφ. πρωτοδικ. Αθηνών 4452/87). Αξίζει να σημειώσω ότι μεταξύ των ιδρυτικών μελών του «Πανελλήνιου Αντιναρκωτικού Αγώνα», ήταν ο πατέρας του σημερινού προέδρου του Ολυμπιακού Μαρινάκη, ο Μακαριστός Χριστόδουλος, Μάκης Γιακουμάτος, και άλλοι….
Ο Π.ΑΝΤ.Α  έχει οργανώσει πολλά συνέδρια - σεμινάρια για την αστυνομία και για άλλες υπηρεσίες που εμπλέκονται στην καταπολέμηση των ναρκωτικών, ενώ παραλλήλως  με ομιλίες, παρεμβάσεις  και καταγγελίες, ευαισθητοποιεί και ενημερώνει τους πολίτες. Επίσης έχει κάνει  χορηγίες στην ΕΛ.ΑΣ, με υλικό εξοπλισμό όπως κινητά τηλέφωνα, ασυρμάτους, γραφική ύλη  άλλα μηχανήματα όπως FΑΧ κ.λ.π.
Έχει  επίσης βραβεύσει τις υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ και του ειδικού τμήματος του τελωνείου για την δράση τους κατά των ναρκωτικών.
Σε ό,τι με αφορά έχω κάνει πολλές δημοσιεύσεις άρθρων στα Μ.Μ.Ε και έχω κάνει παρεμβάσεις σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές.

Τελικά ποιος σε ξήλωσε Γιάννη; Ο Σαμαράς ή ο Βορίδης; Ποιος από τους δύο έβγαλε περισσότερα σπυριά; 

Δαραβίγκας:  Ειλικρινώς δεν γνωρίζω ποιος είχε την πρωτοβουλία να με αποπέμψει από τον ΟΚΑΝΑ, άλλωστε τι σημασία έχει; Τώρα ποιος βγάζει σπυριά στο άκουσμα του ονόματός μου θα το διαπιστώσουν όλοι, σε σύντομο χρονικό διάστημα, όταν θα έρθουν στην δημοσιότητα τα στοιχεία που έχω στην διάθεσή μου και αφορούν στα έργα και τις ημέρες του ΟΚΑΝΑ.

Μα, ο Σαμαράς έλεγε ότι έλαβε το μήνυμα των εκλογών και ότι θα διορθώσει τις αδικίες που έγιναν. Μήπως τέτοιες αδικίες εννοούσε Γιάννη Δαραβίγκα; Να σε ξηλώσει από τον ΟΚΑΝΑ;

Δαραβίγκας:  Ο πρωθυπουργός προεκλογικώς υποσχόταν μια «Νέα  Ελλάδα». Στο χέρι του είναι να την δημιουργήσει. Δεν τον εμποδίζει κάποιος, ούτε καν ο ΣΥΡΙΖΑ. Όμως, τα δείγματα γραφής δεν είναι ενθαρρυντικά. Βεβαίως δεν αναφέρομαι στην προσωπική μου υπόθεση, θα ήταν αστείο να κρίνω το έργο μιας κυβερνήσεως από την επιλογή ή μη ενός προσώπου. Θα αναφέρω χαρακτηριστικά ένα περιστατικό. Μόλις πριν λίγες ημέρες, στις 13 Ιουνίου 2014, ο κ. Σαμαράς διόρισε ως σύμβουλό του για θέματα υγείας και παιδείας τον διακεκριμένο καθηγητή καρδιολογίας  κ. Χριστόδουλο Στεφανάδη. Σκέφθηκε δηλαδή ο πρωθυπουργός ότι καλός είναι ο Βορίδης, καλός είναι και ο Λοβέρδος, αλλά ας έχουμε κοντά μας και κάποιον ειδικό ...

Γιατί μετά το… ξήλωμά σου έστειλες επιστολή στον Βορίδη; Είχες ανάγκη να του εξηγήσεις κάτι;

Δαραβίγκας:  Θεώρησα άκρως τιμητικό να αρχίσουν οι μεταρρυθμίσεις στον χώρο της υγείας και των ναρκωτικών ειδικότερα από  την αφεντιά μου και έσπευσα να τον ευχαριστήσω. Έτσι, πριν στεγνώσει η μελάνη στο ΦΕΚ του διορισμού μου, ο Μάκης Βορίδης το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να με αντικαταστήσει. Αυτό θα πει μεταρρύθμιση στην υγεία! Και ο Λούθηρος αν ζούσε θα είχε σκυλιάσει από το κακό του…

Αν υποθέσουμε ότι παρέμενες στο ΔΣ του ΟΚΑΝΑ, τι πρωτοβουλίες θα πραγματοποιούσες στον αντιναρκωτικό αγώνα;  

Δαραβίγκας:  Τα αυτονόητα. Η αντιμετώπιση των ναρκωτικών είναι μια διαρκής και  σε πολλά επίπεδα προσπάθεια. Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν. Είναι βέβαιο όμως ότι η διεθνής εμπειρία, προσαρμοσμένη καταλλήλως στην ελληνική πραγματικότητα και νοοτροπία θα αποδώσει καρπούς. Ο ΟΚΑΝΑ, ο πλέον σημαντικός φορέας για την καταπολέμηση των ναρκωτικών πρέπει να αναβαθμισθεί. Και ας μην σπεύσουν οι διάφοροι  «καλοπροαίρετοι» να πουν ότι στην περίοδο λιτότητας που διανύουμε δεν υπάρχουν πολλές οικονομικές δυνατότητες. Οι εργαζόμενοι στον ΟΚΑΝΑ  έχουν προσφέρει και προσφέρουν πολλά και έχουν προτάσεις, αλλά κανείς δεν τους ακούει.

Έχεις πολλά… ψωμιά αυτή η κυβέρνηση Γιάννη;

Δαραβίγκας:  Η λιτότητα έχει στερήσει από τους πολίτες το ψωμί τους. Οι Έλληνες με τις παρούσες συνθήκες, δεν έχουν πολλά ψωμιά και η κοινωνική συνοχή δοκιμάζεται με τον πλέον βάναυσο τρόπο. Αν λοιπόν οι Έλληνες δεν έχουν ψωμί πώς είναι δυνατόν να έχει η κυβέρνηση πολλά ψωμιά;;;                                                                                                                            "Ελεύθερη Ώρα"

1 σχόλιο:

  1. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ, ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΝΕΙ , ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,
    ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ.
    ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΠΛΑΚΙΤΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΕΛΙΚΑ, ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ.
    ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ 100%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή