Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΔΥΟ ΓΛΑΡΟΙ, ΔΕΚΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΗ...

Θάλασσα κυριολεκτικά παγωμένη. Αέρας δυνατός που έκανε το αίσθημα του κρύου εντονότερο, ωστόσο το τόλμησα! Δέκα λεπτά στα κρύα νερά της Λούτσας και ολομόναχος. Μόνο δυο γλάροι περνούσαν κάθε τόσο πάνω από το κεφάλι μου. Θαρρούσες ότι με έβλεπαν σαν ξωτικό! Καμιά δεκαριά περιστέρια είχαν κουρνιάσει έξω, στην άμμο, με τον δυνατό αέρα να τα εμποδίζει ν' ανοίξουν τα φτερά τους.
 για να πετάξουν! 

'Αγρια φύση, που τέτοιες στιγμές, με χειμωνιάτικες καιρικές συνθήκες μοιάζει αφιλόξενη. Και όμως, είναι πολύ καλύτερη η επιβίωση κάτω από τέτοιες συνθήκες, παρά κάτω από τα φρικτά μνημόνια που μας επέβαλαν οι προδότες πολιτικοί-συνεργάτες των βαρβάρων-νεοκατακτητών της Ελλάδος! 


Καλό μήνα και καλό χειμώνα!

3 σχόλια:

  1. Mάκη συνέχισε έτσι! Εσαι πολύ άξιος . ¨Εχεις τον απέραντο σεβασμό μου και θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ Μάκη χαίρομαι που φοράς το σύμβολο της Χριστιανικής Ορθοδοξίας και φωτογραφίζεσαι με αυτό...
    Εύχομαι με αυτούς που έχουμε ''μπλέξει χοντρά'' και υποδύονται τους πρωθυπουργούς κ υπουργούς, να μπορούμε να φορούμε τον Σταυρό και να μην μας τον ''απαγορεύσουν'' δια νόμου...γιατί θα ''προσβάλουμε το θρησκευτικό συναίσθημα'' των λάθρο εποίκων !!
    ΄΄ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή