Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ!

Η ημερομηνία έχει κλείσει σχεδόν 100%! Η αποκάλυψη έγινε στην εφημερίδα μας, όχι βεβαίως απευθείας από την κυβερνητική πηγή αλλά από έμπιστο, φιλικό μας πρόσωπο που ήρθε σε επικοινωνία με πρόσωπο του στενού πρωθυπουργικού περιβάλλοντος.  
Οι εκλογές λοιπόν θα γίνουν...

την Κυριακή 23 Νοεμβρίου!!! Ο Τράγκας που διαλαλεί ότι οι εκλογές θα γίνουν τον ερχόμενο Μάρτιο μα΄λον διαψεύδεται. Άλλωστε δεν του βγαίνουν οι ημερομηνίες του Σαμαρά και είναι εξαιρετικά απίθανο να αντέξει ως Πρωθυπουργός μέχρι τον επόμενο Μάρτιο!  

2 σχόλια:

  1. ΕΚΕΙ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.
    ΜΕ ΤΗ ΤΡΟΪΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ, ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΕΛΟΙ ,ΕΠΙΔΟΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΑΓΧΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΡΙΣ-ΚΑΤΑΪΔΡΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΣΕΙΣ ,ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ .
    ΑΠΟ ΤΙ ΡΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΝΑ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥΝΕΤΕ ;
    ΜΟΥ ΚΛΕΨΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ, ΤΟ ΜΙΣΘΟ ,ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    ΜΕ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΑΤΕ ΛΗΣΤΡΙΚΑ , ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ, ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ,ΟΙ ΚΟΥΡΑΔΕΣ ΜΟΥ .
    ΑΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ .
    ΚΑΝΤΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ.
    ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ Τ' @@ ΜΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τελειώνουμε με την "εγκληματική οργάνωση" ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΑΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή