Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ ΜΑΣ! Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ!

Χολαργός, 19 Ιανουαρίου 2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σηματοδοτήθηκαν άλλα δύο μονοπάτια στον Υμηττό
Ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού έχει ξεκινήσει από το 2015 ένα πρόγραμμα καθαρισμού και σηματοδότησης μονοπατιών στον Υμηττό. Μέχρι στιγμής...

έχουν σηματοδοτηθεί 4 πεζοπορικές διαδρομές συνολικού μήκους 13 χλμ.
Μετά τα μονοπάτια 2 και 3, είναι έτοιμα τα μονοπάτια 5 και 7, στη διάθεση των κατοίκων της πόλης μας αλλά και επισκεπτών, να τα περπατήσουν και να απολαύσουν τις ομορφιές του βουνού μας.
Σχεδόν στο σύνολό της, η Πεζοπορική Διαδρομή 3 κινείται μέσα σε ένα πανέμορφο πευκοδάσος, ενώ δεν λείπουν και τα σημεία με ωραία θέα προς το λεκανοπέδιο.

ΜΟΝΟΠΑΤΙ Νο 5
Το μονοπάτι Νο5 ξεκινάει από το τέρμα της αδιέξοδης οδού Δογαροπούλου στου Παπάγου και μετά από 4,3 χλμ καταλήγει στην Παιανία, αφού διέλθει από το διάσελο του ΟΤΕ.

Πόσο δύσκολο είναι;
Είναι μια μεγάλου μήκους πεζοπορία που απευθύνεται σε πεζοπόρους σε καλή φυσική κατάσταση. Τα πρώτα 3,1 χλμ., από του Παπάγου ως το διάσελο του ΟΤΕ είναι μια ανηφορική διαδρομή ήπιας κλίσης με συνολική υψομετρική διαφορά 400 μέτρων. Από το διάσελο μέχρι την Παιανία είναι μια κατηφορική διαδρομή μήκους 1,2 χλμ., ήπιας κλίσης, με εξαιρετική θέα προς τα Μεσόγεια.

Τι θα δω πεζοπορώντας στο μονοπάτι;
Το μονοπάτι διασχίζει καθέτως όλο το βουνό και προσφέρει εξαιρετική θέα και προς τις δύο κατευθύνσεις. Μπορεί κανείς να περπατήσει και ένα τμήμα μόνο του μονοπατιού, από του Παπάγου ως τον αυχένα ΟΤΕ και πίσω, ή από την Παιανία ως τον αυχένα ΟΤΕ και πίσω. Στο μεγαλύτερο μήκος του, διασχίζει ένα πυκνό δάσος με πεύκα και κυπαρίσσια.

ΜΟΝΟΠΑΤΙ Νο 7
Το μονοπάτι Νο7 ξεκινάει από τη γωνία των οδών Ζησιμοπούλου και Αδελφών Διδασκάλου, στου Παπάγου. Είναι μήκους 3,2 χλμ., μπορεί να το περπατήσει κανείς σε μιάμιση-δύο ώρες, και απευθύνεται σε όλους.

Πόσο δύσκολο είναι;
Είναι μέτριας δυσκολίας. Έχει ένα μικρό τμήμα με απότομη ανηφόρα μήκους200 μέτρων που ίσως κουράσει τους λιγότερο γυμνασμένους, και ένα κατηφορικό τμήμα 300 μέτρων που θέλει προσοχή στη σταθεροποίηση του βηματισμού σας. Πρόκειται για μια κυκλική διαδρομή (άρα προσφέρει την ευκολία να επιστρέφετε στο όχημά σας, μόλις ολοκληρώσετε την πεζοπορία σας) με ωραία θέα.

Τι θα δω πεζοπορώντας στο μονοπάτι;
Το πρώτο σκέλος, από την αφετηρία ως τον πύργο της Ανθούσας, είναι μια ήπια ανηφορική διαδρομή μέσα από το πυκνό δάσος με τα πεύκα και τα κυπαρρίσια. Μόνο ένα μικρό τμήμα 200 μέτρων είναι κάπως απότομη ανηφόρα, αλλά τα κορμοσκαλοπάτια που έχουν τοποθετηθεί διευκολύνουν πολύ το πέρασμα. Το μονοπάτι συναντάει τον κεντρικό ασφαλτόδρομο λίγο πριν από το μεσαιωνικό πύργο της Ανθούσας, όπου στρίβετε δεξιά για να πάτε στον πύργο. Από δω και πέρα η διαδρομή είναι σχεδόν παντού κατηφορική. Από τον πύργο συνεχίζετε κατά μήκος της λοφοκορφής προς τα δυτικά, απολαμβάνοντας την υπέροχη θέα στο λεκανοπέδιο, βγαίνετε σε έναν χωματόδρομο τον οποίο ακολουθείτε για λίγα μέτρα προς τα βόρεια (δεξιά), και μετά κατηφορίζετε στο τελευταίο σκέλος του μονοπατιού μέσα από το πευκοδάσος για να γυρίσετε στο σημείο της αφετηρίας σας.