Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

ΝΕΟΣ-ΘΥΜΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΧΟΛΑΡΓΟ, ΞΕΣΠΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟ!!!

Στο βάθος, ο νέος-θύμα κακοποιών στοιχείων στον δήμο Παπάγου-Χολαργού, ξεσπά από αγανάκτηση
Πλήθος κόσμου παρευρέθη στο δημοτικό συμβούλιο Παπάγου-Χολαργού...

με αφορμή το θέμα συζήτησης για την εγκληματικότητα και την αντιμετώπισή της. 
Γονείς, οι αρμόδιοι φορείς με πρώτη την Νατάσσα Χαμηλοθώρη (Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Λυκείου...
Χολαργού), ο Δήμαρχος και δημοτικοί σύμβουλοι, ακόμη και οι διευθυντές των τμημάτων ασφαλείας Παπάγου και Χολαργού μίλησαν για το καυτό θέμα της εγκληματικότητας που αυξάνεται και για τους κακοποιούς που δεν έχουν συλληφθεί. 
Γονέας που παρευρίσκεται στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου δείχνει προς το μέρος των νέων παιδιών που στέκουν όρθια, λέγοντας" Αυτά τα παιδιά υπήρξανε θύματα της συμμορίας που χτυπά στην περιοχή μας και θέλουν να μιλήσουν. Είμαι κι εγώ ένας γονέας που το παιδί μου έπεσε θύμα κακοποιών στον δήμο μας"!
Αυτό όμως που έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν το ξέσπασμα ενός νεαρού-θύματος των εγκληματιών οι οποίοι για μεγάλο διάστημα δρουν ανενόχλητοι, δείχνοντας προτίμηση σε νέα άτομα. 
Απευθυνόμενος στο δημοτικόσυμβούλιο και ιδιαίτερα στον Δήμαρχο Αποστολόπουλο είπε ότι "εγώ έχω δύο αδέρφια μικρότερα τα οποία χρειάζεται να τα πηγαίνω σχολείο. Τι θα πρέπει να κάνω, πώς θα πρέπει να αντιδράσω αν δεχτώ επίθεση από εγκληματίες, ενώ έχω τα αδέρφια μου μαζί μου; Το θέμα δεν είναι τι θα κάνετε για την ασφάλειά μας αύριο. Το θέμα είναι τι πρέπει να κάνετε..χθες για την ασφάλειά μας"


5 σχόλια:

  1. Κάθε ημέρσ έχουμε 20 με 25 κρούσματα ληστειών στον Χολαργό από εγκληματίες λαθρομετανάστες και ξυλοδαρμούς ηλικιωμένων κσι ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ . Συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ ο ψευτο συλλογος γονέων καλύπτει τα εγκλήματα της ψευτοκυβέρνησης Τσίπρα Καμμένου από λαθρομετανάστες δολοφόνους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ . ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩ ΚΩΛΟΠΕΤΙΝΙΤΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΣΦΑΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ. ΑΝΤΕ ΞΕΚΟΥΜΠΙΔΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΑΧΡΗΣΤΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΛΑΡΓΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To θέμα αυτό δεν προσφέρεται για φωτογραφίες.Είναι και δύσκολο να λυθεί από άπειρη δημοτική αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να βάλει ΤΏΡΑ ΦΏΤΑ Ο ΔΉΜΟΣ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ Παπαγου... ΈΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή