Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΚΙ' ΟΜΩΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ! ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ....

«Κάνε τα όνειρά σου πραγματικότητα… Αν πιστεύεις πως αξίζεις να παλέψεις για κάτι πήγαινε και κατάκτησε το»: αυτή είναι η Sτάση ζωής που ακολουθεί η καλλιτέχνις, Νώνη Ταβλά. 
«Αφήνω την ψυχή μου να οδηγεί το χέρι μου και να καταθέτω...

συναισθήματα όπως έρωτας, αγάπη κ.ο.κ.», δηλώνει  η Αλισάχνη, όπως είναι το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της κας Ταβλά. 
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Sτάση Νews μιλάει για τις πηγές έμπνευσης και τα ερεθίσματα που έχει αλλά και τον έρωτα ως κεντρικό θέμα στα έργα της. 

Σε κάποια από τα έργα σας παρατηρείται το ερωτικό στοιχείο; Τι είναι εκείνο που σας παρακινεί να δημιουργήσετε με βάση τον έρωτα και τι ρόλο παίζει ο έρωτας για εσάς; 
Τον τελευταίο χρόνο υπάρχει έντονα το ερωτικό στοιχείο στα έργα μου και αυτή την περίοδο βρίσκομαι στην προετοιμασία της επόμενης έκθεσής μου με κεντρικό θέμα τον έρωτα. Τα συναισθήματα είναι εκείνα που με παρακινούν και με εμπνέουν. Ο έρωτας όπως και η αγάπη παίζουν κυρίαρχο ρόλο στη ζωή όλων μας. Είναι απαραίτητα στοιχεία για να νιώθουμε πλήρεις. 
Είστε μια νέα καλλιτέχνις σε μια χώρα που βρίσκεται σε οικονομική δυσχέρεια. Πόσο εύκολο είναι να εξασκήσετε το επάγγελμα αυτό, καθώς όταν ο κόσμος δεν έχει να καλύψει τα βασικά δεν αγοράζουν εύκολα έργα τέχνης.
Σίγουρα δεν είναι εύκολο να εξασκήσεις ένα επάγγελμα σαν αυτό. Ο καλλιτέχνης δεν αμείβεται όπως του αρμόζει, μα αλίμονο, αν οι οποιεσδήποτε συνθήκες επηρεάζουν την Τέχνη και αυτό που προσφέρει στον κόσμο. Ξεκίνησα να εργάζομαι ως ζωγράφος το 2011 σε μια στιγμή της ζωής μου που δεν έβρισκα δουλειά, από μια τυχαία πρόταση μιας φίλης από τον 
πολιτιστικό σύλλογο της περιοχής, όπου κάνω την πρώτη μου έκθεση. Από εκείνη την στιγμή και με    πολύ δουλειά υπάρχει μια σταθερά ανοδική πορεία. Το διαδίκτυο βοηθά σε μεγάλο βαθμό σε αυτό και ακόμη περισσότερο η  πίστη και η αφοσίωση σε αυτό που κάνεις. 
Αν μπορούσατε να κατατάξετε τα έργα σας σε ένα καλλιτεχνικό ρεύμα ποιο θα ήταν αυτό; 
Νομίζω ότι το ρεύμα του Υπερρεαλισμού είναι αυτό που θα χαρακτήριζε κυρίως τα έργα μου, χωρίς όμως αυτό να με περιορίζει σε ρεύματα και τεχνικές. 
Θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε επηρεαστεί από κάποια καλλιτεχνικά ρεύματα και αν ναι από ποια; 
Αγαπώ κάθε είδους καλλιτεχνικό ρεύμα, είμαι όμως λάτρης της Αναγεννησιακής Τέχνης και του Υπερρεαλισμού. 
Ποιο είναι το πρότυπο μεγάλου καλλιτέχνη που είχατε πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε; 
Ο Salvador Dalí,που ήταν ένας από τους σημαντικότερους ζωγράφους του 20ου αιώνα. Καθώς επίσης και ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος, γνωστός ως El Greco με τα αναγεννησιακά του έργα. Είμαι επηρεασμένη όμως και από την ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη απ’ όπου προέρχεται και το καλλιτεχνικό μου ψευδώνυμο «ΑΛΙΣΑΧΝΗ». 
Ποιες είναι οι πηγές έμπνευσης για δημιουργία, οι κεντρικές φιγούρες στα έργα σας και η γενικότερη φιλοσοφία που ακολουθείτε; 
Με εμπνέουν και με επηρεάζουν συναισθήματα και στιγμές  με δικούς μου ανθρώπους, είτε αυτό είναι οικογένεια, δεσμός φίλοι. Η θάλασσα, επίσης, που τόσο αγαπώ είναι σίγουρα μια μεγάλη πηγή έμπνευσης. Αφήνω όμως την ψυχή μου να οδηγεί το χέρι μου και να καταθέτω , ως προείπα, συναισθήματα.
Ποια είναι η Sτάση ζωής που ακολουθείτε;
Ως μητέρα ενός εντεκάχρονου παιδιού, αυτό που ακολουθώ σταθερά στην ζωή μου και του μαθαίνω κι εκείνου κατ’ επέκταση,  είναι να μην παρατάει τα όνειρά του. Αν πιστεύεις πως αξίζει να παλέψεις γι’ αυτό πήγαινε και κατάκτησέ το… ΚΑΝΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, και αυτό γίνεται μόνο με ώρες σκληρής προσπάθειας. Δύσκολες στιγμές πάντα θα έρχονται μα ποτέ μην διαλέξετε ένα δρόμο χωρίς εμπόδια. το πιθανότερο είναι να μην οδηγεί πουθενά.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό με τα έργα της Νώνης Ταβλά: 



Πηγήstasinews.gr (τίτλος: δικός μας)

2 σχόλια: