Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ ΟΙ ΝΕΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΥ: "ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΙΔΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΟΛΩΣΑ ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ..."! ΒΙΝΤΕΟ

ο Χρήστος Μπαλαντίνας, ο 39χρονος που ομολόγησε κατά την απολογία του το έγκλημα και δήλωσε πως “θόλωσε” όταν η Θώμη Κουμπούρα, με την οποία διατηρούσε ερωτική σχέση, του ζήτησε να χωρίσουν. Στην απολογία του ο δράστης ισχυρίστηκε ότι διέπραξε το έγκλημα γύρω στις 6 το πρωί. Τη σκότωσε γιατί αυτός της ζητούσε να προχωρήσουν τη...

σχέση τους , να αποκτήσουν παιδί κι εκείνη του είπε ότι δεν ήθελε   να είναι πια μαζί του και ότι διατηρούσε άλλο δεσμό . Και επίσης του είπε ότι εφόσον είχε καθαιρεθεί από το κίνημα του Σώρρα “Ελλήνων Συνέλευσις “δεν μπορούσε  να ήταν πια μαζί του. Ότι αυτή ήθελε να προσφέρει στο κίνημα κι ότι έπρεπε να τελειώσει αυτή η σχέση. Εκεί θόλωσε και τη σκότωσε.  Ο δικηγόρος του ζήτησε ψυχιατρική εξέταση για τον πελάτη του γιατί ακόμα και στην απολογία του έλεγε ασυνάρτητα πράγματα πράγμα που σημαίνει ότι βρίσκεται ακόμα σε κατάσταση σοκ.
Σε δηλώσεις του ο συνήγορος της οικογένειας Κουμπούρα κ. Θέμης Σοφός είπε: «Ο δράστης πρέπει τώρα να έρθει αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη και  πρέπει να ερευνηθούν κι άλλα στοιχεία αρκετά σοβαρά όπως  πρόσωπα που εμπλέκονται στην οργάνωση . Πως είναι δυνατόν ηγετικό στέλεχος της οργάνωσης να δίνει συνεντεύξεις την επόμενη μέρα του θανάτου και να λέει την ώρα θανάτου της Θώμη από τη στιγμή που ούτε η ίδια η αστυνομία δεν γνώριζε. Θα πρέπει να ερευνηθεί ο ρόλος κι άλλων προσώπων στην υπόθεση και θα πρέπει με επιχειρήματα και αποδείξεις να κληθούν να παρουσιάσουν τα στοιχεία τους αυτά , ειδάλλως θα πρέπει να υποστούν τις συνέπειες. Μήπως η Θώμη εξέφρασε εκείνο το βράδυ την επιθυμία της να αποχωρήσει από την οργάνωση και από τη ζωή αυτού του ανθρώπου και έτσι λοιπόν τη σκότωσε» κατέληξε ο κ. Σοφός.
Σύμφωνα με το δικηγόρο του κατηγορουμένου ο φερόμενος ως δολοφόνος της Θώμη ζήτησε συγνώμη από τον αδερφό της Κώστα .
Ο 39χρονος έφτασε αμίλητος στα δικαστήρια, όπου συγκεντρωμένος κόσμος περίμενε να τον αποδοκιμάσει. Όπως είπε ο δικηγόρος του, επρόκειτο να απολογηθεί κανονικά σε ανακριτή και εισαγγελέα, ωστόσο τόνισε ότι μέχρι και σήμερα ο εντολέας του βρισκόταν σε σύγχυση και ότι είχε πρόβλημα επικοινωνίας μαζί του.
Τι δήλωσε αμέσως μετά την προφυλάκιση ο δικηγόρος του δράστη
Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπόθεσης και πληροφορίες από την αστυνομία, «υπάρχει ταυτοποίηση όλων των στοιχείων από τα ευρήματα».
Ο 39χρονος από την πρώτη στιγμή έλεγε διάφορες ασυναρτησίες και όπως ήταν φυσικό υπέπεσε σε σωρεία αντιφάσεων, ενώ δεν μπορούσε να απαντήσει σε βασικά ερωτήματα των αστυνομικών, ούτε να δικαιολογήσει τα ευρήματα και τα στοιχεία που είχαν στη διάθεσή τους οι αστυνομικοί.
Τελικά γύρω στις 03:00 τα ξημερώματα, ενώ ανακρινόταν από τους αστυνομικούς, λίγο μετά την προσαγωγή του στην Ασφάλεια, τους είπε: «Αν είναι έτσι όπως τα λέτε, εγώ τη σκότωσα, αλλά δεν θυμάμαι πώς το έκανα».
Στο βίντεο ο Χρήστος Μπαλαντίνας, ο φερόμενος ως δολοφόνος της Παιδοψυχιάτρου Θώμης Κουμπούρα, λίγο πριν τη σύλληψή του αναφέρεται δημόσια σε «σκευωρία εναντίον του»:

Οίδιος άλλωστε, είχε ανεβάσει στο προφίλ του στο facebook σειρά ασυνάρτητων αναρτήσεων.
Μια από αυτές φέρεται να οδήγησε τους αστυνομικούς της Ασφάλειας Λαμίας σε μία καλύβα στο Κρίκελο Ευρυτανίας, όπου βρισκόταν, όσο οι αστυνομικοί προσπαθούσαν να εντοπίσουν τα ίχνη του. Τα κατάφεραν όταν ενεργοποίησε σύνδεση στο διαδίκτυο, ανεβάζοντας στον προσωπικό του λογαριασμό ένα βίντεο λίγων δευτερολέπτων. Επίσης σε μακροσκελή ανάρτησή του αναφέρει ότι η Θώμη Κουμπούρα και ο ίδιος γνωρίζονταν από τη συμμετοχή τους στον φορέα “Ελλήνων Συνέλευσις” του Αρτέμη Σώρρα και ότι τη μοιραία νύχτα πήγε στο σπίτι της για να της ζητήσει να τον φιλοξενήσει επειδή κάποιοι τον καταδίωκαν.
Ο φερόμενος ως δράστης ισχυρίστηκε ότι η 45χρονη δέχθηκε να τον φιλοξενήσει στο σπίτι της, αλλά κάποια στιγμή κατέβηκε για να πάρει κάτι από το αυτοκίνητό του και όταν επέστρεψε την βρήκε νεκρή!
Αναλυτικά η ανάρτησή του που περιγράφει τι έγινε τη νύχτα της δολοφονίας:
Έφυγα από το χωριό μου με την Πέλλα κ πήγαμε ΑΘΉΝΑ κ με μια συνελληνιδα έστειλα όλα τα στοιχεία στον πρόεδρο μου κρυφά για να μην τα μπλοκαρουν αυτοί και ΌΛΟΙ οι πράκτορες που είναι γυρω του κ το παίζουν συνελληνες αγωνιστές Κ έχουν βάλει παντού κοριους κ κάμερες να μας παρακολουθούν κ να μαζεύουν στοιχεία για να μας χτυπήσουν αργοτερα κ άτομα καρφωμένα διπλα μας για να φωτογραφίζουν κρυφά ότι κάνουμε συνέχεια τόσο βρώμικοι ειναι. Περίμενα να γυρίσει το άτομο να βεβαιωθώ ότι παρέδωσε τα στοιχεία μολις επέστρεψε μετά από λίγο έφυγα για Καρδίτσα στον δρόμο μιλησα με τα παιδιά ΒΑΣΙΛΕΊΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ ΧΡΙΣΤΌΔΟΥΛΙΑ ήταν μαζεμένοι στην Λάρισα αλλά δεν άντεχα να οδηγήσω ως εκεί. Πήρα τηλέφωνο την Θωμη που εχω άριστες σχέσεις κ την ρώτησα αν μπορώ να κοιμηθώ σπίτι της και μου είπε έχω πυρετό αλλά σε περιμένω. μολις έφτασα λαμια την ξαναπήρα τηλ να την ρωτήσω από που θα πάω Κ επέλεξα τον πάνω δρόμο που τον ξέρω. Έφτασα σπίτι της κατέβηκε κάτω κ μου άνοιξε ανεβήκαμε σπίτι κ πιάσαμε κουβέντα της είπα ότι έχουμε πάλι μεγάλη προδοσία και άρχισε αυτή να γράφει στις σημειώσεις του κινητού του της και εγώ να της λέω για να το βγάλω μετά στο ίντερνετ γιατί είχα ξεχάσει το λάπτοπ στο σπίτι της συνελληνιδας στην Αθήνα που είναι εκεί μέχρι κ τωρα που γράφω στο κινητό μου. Ενδιάμεσα μιλησα πάλι με τα παιδιά νομίζω από το κινητό της γιατί εγώ δεν είχα σήμα. Τότε έμαθα ότι ο βρωμιάρης Καλογερόπουλος που πάντα ήθελε να με έχει διπλα του κ ερχόταν από Καρδίτσα να με πάρει κ να γυρνάμε όλη την Ελλάδα με ομιλίες Κ εχουμε κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί έμαθα ότι έβγαλε ανάρτηση που καλούσε τους συνελληνες να δηλώσουν ποιος έχει πάρει βοτανα από εμένα χωρίς να με πάρει ούτε ένα τηλέφωνο ο κατά τα άλλα κολλητός συμπολεμιστης. Εκεί κατάλαβα ότι ετοιμάζει 2ο χτύπημα και είπα στην Θωμη ότι δεν προλαβαίνουμε για γραπτό κείμενο και κάνουμε βίντεο κ μαλιστα ζωντανό δεν είχε όμως καλό σήμα το σπίτι και αποφασίσαμε να κοιμηθούμε λίγες ώρες κ να το κάνουμε το πρωί με καθαρό μυαλό στο σπίτι του Κώστα στον πάνω όροφο που ήταν το ρούτερ. Από την ένταση της κατάστασης και το στρες νόμιζα πως θα σπάσει η καρδιά μου κ πρότεινα να διαβάσουμε κάποια επικληση που είχα πάντα μαζί μου. Η Θωμη μου έδωσε τα κλειδιά για να κατέβω στο αμάξι να τις πάρω αν θυμάμαι καλά όταν κατέβηκα η εξώπορτα είχε ηδη ενα κλειδί πάνω της και ήταν κλειδωμενη από μέσα ξεκλείδωμα άφησα διπλα το κλειδί κ πήγα στο αμάξι. Επιστρέφοντας αν θυμάμαι καλά μολις έβαλα το κλειδί που μου είχε δώσει η Θωμη στην πόρτα κατι πολυ βαρυ και με δύναμη με χτύπησε στο κεφάλι και έχασα τις αισθήσεις μου. Όταν ξύπνησα ήμουν μέσα στο αμάξι μου γυμνός κ δεν θυμόμουν τίποτα ούτε μπορούσα να αναγνωρίσω που βρίσκομαι είχα φοβερό πονοκέφαλο ενα τεράστιο καρουμπαλο στο κεφάλι μέχρι κ τωρα που σας γράφω κ ένα λάστιχο σπασμένο πολυ πιθανόν εκτός του χτυπηματος να μου δώσανε και υπνωτικά Ή κάτι αλλο. ανοιξα την βαλίτσα ντύθηκα άλλαξα λάστιχο κ πήρα τον πρώτο δρόμο που βρήκα προς τα βουνά που έβλεπα μπροστά μου στην πορεία θυμήθηκα το κινητό μου αλλά δεν ήταν στο μπουφάν μου κ το βρήκα στο πίσω κάθισμα ανοιχτό καπάκι μπαταρία έξω και έλειπε η κάρτα σιμ που ακόμη τωρα δεν εχω. Τελείωσε η άσφαλτος μπήκα σε χωματόδρομο Κ συνέχιζα στα χαμένα μέχρι που βγήκα στο τέρμα σε ένα μοναστήρι που ήταν ο πάτερ πρόδρομος κ τον θυμάμαι από το χαρτάκι που μου έδωσε με το τηλ κ τονοματου. Έπεσα αμέσως για ύπνο αρκετές ώρες κ Όταν ξύπνησα άρχισα λίγο να θυμάμαι αλλά κ πάλι ο πονοκέφαλος και η ζαλάδα με έκανε να λέω ότι να'ναι και ακαταλαβιστηκες μπερδεμένες έννοιες στον πρόδρομο και σε έναν Ανδρέα. Ξαναζητησα να κοιμηθώ όπως κ έγινε Όταν ξύπνησα οι καλόγεροι ήταν ανήσυχοι προβληματισμένοι και μου ζήτησαν να φύγω αφού μου δώσανε ένα τάπερ ψάρια Κ ψωμί να έχω μαζί μου. Όταν άρχισα να κατεβαίνω συνειδητοποίησα πως ο κάμπος μπροστά μου ήταν γνώριμος μέχρι που κατάλαβα απόλυτα ότι είναι λίγα χιλιόμετρα από το χωριό μου. Δεν ήξερα όμως ούτε τι μερα είναι από την ζάλη μου και πριν φτάσω χωριό είχαν τελειώσει τα καύσιμα και βενζίνη Κ αέριο και πήγα στον βενζινα του χωριού Κ φουλάρισα και τα 2καυσημα όμως δεν είχα πάρα 10ευρω πάνω μου…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου