Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ! (ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ)


«ΟΠΟΙΟΣ ΘΙΓΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΜΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ, "Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ "Η ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΘΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ».

Αγαπητοί Κύριοι,

Με αφορμή την μήνυση μου στον δημοσιογράφο και εκδότη της Τοπικής Εφημερίδας «30Μέρες» κ. Χάρη Κουγιουμτζόπουλο και την αυτόφωρο σύλληψή του, με λύπη μου δηλώνω ότι όλα τα πράγματα έχουν τα όριά τους.. 12 χρόνια στα Δημοτικά του Δήμου δέχθηκα ανελέητο πόλεμο λάσπης, συκοφαντίας και δυσφήμισης με αποκορύφωμα τα γεγονότα των προηγούμενων Δημοτικών εκλογών.

Επειδή κατοικώ στον Χολαργό με την οικογένειά μου και τα παιδιά μου, φοιτητές στο Πανεπιστήμιο και με συμμετοχή στα αθλητικά δρώμενα της πόλης μας, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ  είτε είναι Δήμαρχος, ή Αντιδήμαρχος, ή Δημοτικός Σύμβουλος, ή Δημοσιογράφος, ή Εκδότης ή και πολίτης, να εκτοξεύει ύβρεις, συκοφαντίες και λάσπη στο πρόσωπό μου που άμεσα έχει αντίκτυπο στην αξιοπρέπεια της οικογένειας μου. Κάθε παράνομη επίθεση προς εμένα θα οδηγείται στην Δικαιοσύνη.

Και παρακαλώ εκείνους που εξ' επαγγέλματος έχουν αυτή την τάση, να είναι πλέον  προσεκτικοί, γιατί ειλικρινά λυπάμαι για όποια μέτρα μου επιβάλλεται να  λάβω.

Με τιμή,
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ"



ΣΧΟΛΙΟ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ": Κύριε Νικολάου, όταν λέτε ότι δεχθήκατε "ανελέητο πόλεμο λάσπης και συκοφαντίας και δυσφήμισης, με αποκορύφωμα τα γεγονότα των προηγούμενων δημοτικών εκλογών", προφανώς αναφέρεστε στον Τύπο. Δεν εννοείτε το γείτονα της πολυκατοικίας σας, αλλά εκείνους που με το δημόσιο λόγο τους, όπως λέτε, σας συκοφάντησαν!  Τοπικός τύπος λοιπόν, είναι και η εφημερίδα μου, άρα, εφόσον δεν διευκρινίζετε συγκεκριμένα ποιους εννοείτε, ευλόγως πρέπει να θεωρήσω ότι συμπεριλαμβάνετε στους συκοφάντες σας κι εμένα! 
Μήπως λοιπόν πρέπει να απαιτήσω να ζητήσετε δημοσίως συγγνώμη ή μήπως τελικά πρέπει κι εγώ να απευθυνθώ απευθείας στη Δικαιοσύνη, όταν με χαρακτηρίζετε συκοφάντη, χωρίς να έχετε ένα στοιχείο που να το αποδεικνύει; 
Με έχετε οδηγήσει αλλεπάλληλες φορές στα δικαστήρια (5 φορές συνολικά) και μία εξ αυτών στον Άρειο Πάγο. Επιδιώξατε πάση θυσία την καταδίκη μου ώστε να με εμφανίσετε ως συκοφάντη σας στην κοινωνία του Χολαργού-Παπάγου, αλλά δεν το κατορθώσατε. Σε όλα τα δικαστήρια επέτυχα την αθώωσή μου, πλην του τελευταίου το οποίο αποσύρατε πριν φτάσει στο ακροατήριο, έχοντας πια χάσει τις εκλογές και προφανώς μην έχοντας τη διάθεση να συνεχίσετε μια ατελέσφορη νομική διαδικασία, από την οποία πάντα φεύγατε με πληγωμένο τον εγωισμό σας. 
Το μόνο που πετύχατε ήταν να με μαδήσετε οικονομικά, μια και ό,τι μεροκάματο πήγαινα να βγάλω από την εφημερίδα, το κατέθετα υπέρ των δικηγόρων υπεράσπισής μου. 
Συνεπώς κ Νικολάου, το μόνο βέβαιον, είναι ότι εσείς είστε εξ επαγγέλματος διώκτης του Τύπου και την ίδια τακτική συνεχίζετε να ακολουθείτε. Και μάλιστα υιοθετείτε τις πλέον σκληρές μεθόδους, αντιγράφοντας έναν γραφικό δημότη μας που έστειλε στο Αυτόφωρο τον υποφαινόμενο. Με γειά σας με χαρά σας. 
Να γνωρίζετε όμως ότι τέτοιες πρακτικές,  σας έχουν καθιερώσει ως  απηνή διώκτη του Τοπικού Τύπου, δημιουργώντας ένα ρεκόρ ακατάρριπτο για τα χρονικά του δήμου μας. 
Τέτοιες ενέργειες, βεβαίως δεν υπάρχει περίπτωση να σας βοηθήσουν σε ενδεχόμενη επιδίωξή σας να ξαναδιεκδικήσετε το αξίωμα του Δημάρχου. 
Μάκης Βραχιολίδης  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου