Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΝΕΡΓΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ: "Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ"

Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ ΘΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ, ΘΑ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, ΘΑ ΤΟΥ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ
 
Aντί του καθιερωμένου editorial, δίνω τη θέση μου και την υπογραφή μου στο Νίκο, έναν άλλο “μακελάρη” της φτωχολογιάς και της ανεργίας. Των πολλών ανέργων και των πολλών νεόπτωχων που απέκτησε ξαφνικά αυτή η χώρα εξαιτίας των Νενέκων και των ξεφτυλισμένων πολιτικών. Θέλουνε πολύ ξύλο αυτά τα καθάρματα για να στρώσουνε επιδερμίδα.
“Το όνομά μου είναι Νίκος και είμαι έτοιμος να γίνω μακελάρης με όλη την έννοια, καθώς είμαστε άνεργοι εγώ και η οικογένειά μου, χωρίς περιουσιακά στοιχεία. ΠΕΙΝΑΜΕ.
Μας έδιναν τρόφιμα από την εκκλησία. Πιστεύω στον Χριστό και την Παναγία, αλλά με αυτό που συμβαίνει θα απαρνηθώ τον Χριστό και την Παναγία και θα κηρύξω την θρησκεία μου στο Ισλάμ γιατί υπάρχει δικαιοσύνη στο Ισλάμ.

Τεράστια αδικία απόψε στην ενορία του Κορυδαλλού στους Αγίους Ταξιάρχες καθώς πολλοί συνάνθρωποί μας όπως και εγώ έμειναν χωρίς τρόφιμα. Τα τελευταία τρόφιμα για 3 μελή οικογένεια ήτανε 1 μακαρόνι, 1 ρύζι, 1 λάδι (ελαιόλαδο), 5 πακέτα φρυγανιές και 2 κουτιά γάλα!!
Δεν ζητάω τα πλούτη, να τα χέσω τα πλούτη σας γιατί η ζωή αξίζει περισσότερο από τα χρήματα.
Όμως ας τολμήσει να έρθει η Τρόικα στην Ελλάδα!!!

Είμαι αποφασισμένος για όλα!!!”
 makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου