Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Η ΔΕΗ ΡΗΜΑΖΕΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ!

Οι λογιαριασμοί της ΔΕΗ που έχουν φτάσει σε νοικοκυριά και επαγγελματικές στέγες, είναι σκέτο λεπίδι! Αυξήσεις από 20% έως 30% τσακίζουν ό,τι έχει απομείνει από τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Η επιδρομή της ΔΕΗ είναι χωρίς προηγούμενο και αναμέμνεται ν' αποτελειώσει ό,τι έχει απομείνει από τις επιχειρήσεις που λειτουργούν μέσα στον οικονομικό τυφώνα των μέτρων και της γογγύζουσας αγοράς.
"Δεν θα μπουν νέοι φόροι", δεν επαναλαμβάνει η κυβέρνηση διά του Στορυνάρα και των άλλων...σωτήρων μας; Ποιος σας είπε ότι μπαίνουν νέοι φόροι; Απλά οι κρατική μηχανή φροντίζει να σκοτώνει τα νοικουριά άλλους τρόπους (βλέπε ΔΕΗ). 
Εν τω μεταξύ ο Σύλλογος Καταστηματαρχών Χολαργού-Παπάγου ετοιμάζεται να εκδώσει καταγγελτική ανακοίνωση σε βάρος της ΔΕΗ για τη ληστρική επιδρομή σε βάρος των επαγγελματιών της περιοχής.

1 σχόλιο:

  1. Λοιπόν ....μόλις εκτύπωσα τα τέλη κυκλοφορίας.
    Έχω ένα μικρό αυτοκίνητο 998 cc που τα τέλη είναι 120 ευρώ.
    Αυτό άντε και παλεύεται !

    Έχω όμως και ένα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο του 2008 που το αγόρασα χωρίς μαύρα λεφτά,μεταχειρισμένο και που το αγόρασα με δάνειο στο όνομα της γυναίκας μου όχι για να το βλέπει ο γείτονας και να ζηλεύει ούτε και για να το παίζω Πρωθυπουργός τύπου Γιωργάκη Παπανδρέου που είχε το ίδιο σε χρυσαφί χρώμα.
    Άρα δεν μπορώ και να το πουλήσω.
    Άκουσα τον τότε Πρωθυπουργό και το αγόρασα επειδή δεν είχε τέλη κυκλοφορίας,φόρους πολυτελείας,είναι υβριδικό και είναι και μεγάλου κυβισμού 3500cc.
    Δεν είμαι λαμόγιο,δεν έκλεψα κανέναν και φυσικά ούτε το κράτος.
    Τα τέλη κυκλοφορίας που πρέπει και φέτος να πληρώσω είναι 550 ευρώ επειδή ως υβριδικό πληρώνει τα μισά.
    Το αγοράσαμε επειδή έχουμε παιδιά ,σκύλο και κάνουμε μετακινήσεις και άρα θέλαμε ένα τύπου τζιπ αυτοκίνητο,ασφαλές και να χωράει πολλά πράγματα.Τώρα έχουμε τρία παιδιά και ίσα ίσα που χωράμε όλοι σε αυτό.
    Έτσι εκτύπωσα μετά τα τέλη και τον ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ που ανέρχεται στο ποσό των 2.140 € και το οποίο ποσό θα πρέπει να καταβάλω μέχρι 31/1/2014.

    Έτσι και επειδή δεν θα τους κάνω τη χάρη να αυτοκτονήσω επειδή έχω οικογένεια με τρία παιδιά και φυσικά σύζυγο αλλά ούτε και να εγκληματίσω κατά άλλης ζωής ή περιουσίας διότι δεν είμαι εγκληματίας ούτε δολοφόνος ,μου μένει μία επιλογή.
    Η ΨΗΦΟΣ ΜΟΥ.

    Γι αυτό σε όλες τις επόμενες εκλογές θα ψηφίσω Χ.Α. με τα δύο χέρια και το λέω και δημοσίως και ευθέως όπως δημοσίως και ευθέως λέω ότι δεν είμαι ακροδεξιός ή νεοναζιστής ή κακός "ταγματασφαλίτης".
    Αντιθέτως είμαι δημοκράτης μέχρι κόκκαλο και γι αυτό και μόνο γι αυτό θα ψηφίζω ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και άντε και γαμηθείτε σε όσους δεν αρέσει η επιλογή μου αυτή ,πολίτες ή κράτος.
    THANKS A LOT IN ADVANCE !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή