Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗ ΜΑΙΡΗ ΣΥΝΑΤΣΑΚΗ: "ΕΙΜΑΙ GAY, ΕΙΜΑΙ ΑΛΒΑΝΙΔΑ, ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ"! ΒΙΝΤΕΟ

Ποιο το μήνυμα στη Μαίρη Συνατσάκη που συγκλονίζει;


Το νέο βίντεο στο κανάλι της Μαίρης Συνατσάκη έγινε γρήγορα viral.
H Μαίρη Συνατσάκη λαμβάνει mails από ομοφυλόφιλους και πρόσφυγες...


Τα διαβάζει στο youtube και περνάει ένα πολύ σημαντικό μήνυμα.
«Πρέπει να μειώσουμε το μίσος, τον φόβο και τις ταμπέλες».
Ανάμεσα σε όλα όσα λέει η Μαίρη Συνατσάκη στο τελευταίο της βίντεο, ίσως αυτό είναι που πρέπει να συγκρατήσουμε.
Η Μαίρη Συνατσάκη, αφού έλαβε mails από έναν ομοφυλόφιλο που φοβάται να μιλήσει στην οικογένειά του επειδή μένει σε νησί, από δύο κορίτσια που είναι μαζί κι ευτυχισμένα αλλά δεν το έχουν πει πουθενά, άκουσε τις δηλώσεις του Γεράσιμου Γιακουμάτου για το ότι η ομοφυλοφιλία είναι κολλητική αρρώστια, ενώ είδε και ένα ρεπορτάζ στο οποίο ο κόσμος έλεγε πως προτιμούσε κάποιος από το περιβάλλον του να είναι αλκοολικός ή τζογαδόρος, ενώ παράλληλα ο Trump απαγορεύει προσωρινά την είσοδο στις ΗΠΑ για Μουσουλμάνους, ένιωσε την ανάγκη να πει για ακόμα μια φορά τα αυτονόητα στο καινούριο της βίντεο.
«Ξεκόλλα το μυαλό σου, δεν είσαι πιο σπουδαίος, πιο ικανός, πιο σημαντικός. Δεν είσαι πιο σημαντικός από κανένα ον πάνω σ’ αυτόν τον πλανήτη. Είσαι πολύ σημαντικός, αλλά δεν είσαι πιο σημαντικός από κανέναν», λέει χαρακτηριστικά η Μαίρη Συνατσάκη.

5 σχόλια:

  1. Είμαι καρέκλα, έχω τέσσερα πόδια και πράσινο χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...και τι θέλεις να κάνω εγώ επειδή εσύ είσαι ανωμαλιάρα και Αλβανίδα;
    Δεν διορθώνεται ούτε το ένα, ούτε το άλλο...πάρτο απόφαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι το τραπέζι που με χώρισε η πράσινη καρέκλα και έφυγε από κοντά μου.Τι με συμβουλεύεται να κάνω;Να βρω άλλη καρέκλα να συνεχίσω την ζωή μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω "κουλτούρα" και..."άποψη"!!
    Άλλοι στολίζουν δένδρο τα Χριστούγεννα, άλλοι στολίζουν καραβάκια, άλλοι πάλι δεν στολίζουν τίποτα...
    Αυτή η κουλτουριάρα-καρακιτσαριό... "στόλισε" την σκάλα του μάστορα του μπογιατζή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή